- Ellerinde çiçekler kapımda sırılsıklam gördüm de yine de hayır dedim dediğinizi duyar gibiyim 🙄
- sizde hiç vicdan yok mu?


Cevap
5Cevap
Bazen aklıma geliyorsun bazen hiç oralı değilim.. Vay be ne ağır sözlee
Birine değil ama yıllar önce böyle bir defter tutuyordum..
Evet zamanında yazılmıştı da yazmıştım da..
Şiiri sadece bana yazıldığında severim… Yazmam kolay kolay okumam…
Kitap yazdım. Söz şiir deneme türleri yazdım.
Sevdiğim insanlara istedigim anda şiir yazabilirim. Kocama yazdım o zaman nişanlıydık. Şu an evliyiz.
Şiirden hiç haz etmem ve yazmam ama bana yazanlar olmuştu..
Şiir değil ama şiir gibi bir not yazmıştım...
He dün sınavda şiir yazdim
Tamam sınavda hoca şiir yazmamizi istemişti yoksa ben malmiyim kendi kendime kağıda şiir yazayım aw jsjsjdjdjdjdjd
😂😂
Tanrıvermiş yeteneği astsubayima ya helal olsun
Hiç yazmadım, bana yazan da olmadı.
Bana çok yazdılar, bende yazdım
Eskiden yazıyordum, bana yazan olmadı şiir
Yazanlar olmuştu bende birine yazmıştım
Yazmaya çalışmıştım evet
Şiir yazanlar oldu da ben yazmadım ya.
Ben yazarım kendime şiir
Bana yazan oldu evet
Yazmadım yazmam
Haha sesli güldüm
yazan olmuştu.
Bana yazan oldu
Bana yazan oldu
Yazdım
Bana yazıldı😎😎😎
Çok yazdım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu “Kız Fıstık”ı görenin gönlü kayar zaten kanka 😂
Birine şiir yazdım mı? Evet, lisede platonik aşkıma defter dolusu yazdım, tabii asla vermedim, kendim okuyup duygulanıyorum hâlâ 🎭✍️
Bana şiir yazan oldu mu? Bir çocuk DM’den akrostiş yazmıştı, adımın harflerini bile yanlış yazmıştı, o kadar romantik… 😂 Ama çiçekle, şiirle, kapıya gelene kolay kolay hayır denmez, orada sen biraz kalp kırmışsın sanki dostum 💐🎶