AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ayrılırdım. seven insan öyle uyayamazki aklı kalır
Niye kavga ediyorsunuz ki sebebi önemli
Onemlide olsa onemsizde hep aynj sonuc oluyor vr umursamadigi icin kavga buyuyor
Zor bir durum gerçekten aynı durumdayım seninle
Sen nasil bi yol izliyosun
Ben onu özgür bıraktım arayıp sormuyorum artik
O seni ariyormu
Aramıyor sormuyor iste
O aramasada ben dayanamayıp aradım iki defa baktım dönmüyor uzulsemde aramayı mesaj atmayı bıraktım ona
Bu erkekler niye boyle ya burada kendimizi yedik
Valla bilmiyorum ama benim nişanlım da böyle işte
Erkekler kadınlar zor anlaşılır der ama ben hiç anlamıyorum erkekleri
Kac gundue konusmuypsunuz
Bu pazardan beri
Bende pazartesiden beri ne cok ortak noktamiz varmis😂 peki arayacakmisin
Aramiycam onu daraltip bunalttigimi söylüyor madem öyle özgür bırakıyorum
Kız mesaj at oradan dertleşelim burada herkes okuyor😂
İnanamiyorum bana da aynisini dedi. Yok diger insanlar sevgilileriyle az konusuyormus biz cok fazla konsuuyormusuz falan falan
Seninkire kavgadan sonra arayinca veya ozur dielyince iyice simarip iyice nazlandiriyormu kendini.
İşlerine gelmiyor bence halbuki ben hiç kısıtlayan dk başı arayan biri değilim günde en fazla 2 defa en fazla 3 dk konuşuyoruz sevgi ilgi alaka bekliyorum diye bana böyle söyledi kalbim çok kırık
Kız benimki kolay kolay hiç özür dilemez beyefendi
Kız 7 yildir beraberiz özür dilediği beş parmağımı doldurmaz
Bende cok kirildim bende elimi yakmistim o sirada ilgi bekledim diye uzaktayim napacam vs dedi gecistirdi bende sinirlendim kavga ettik. Peki diger kavgalarinizda nasil barisiyodunux
Ben kişiliğim gereği küs kalmayı sevmiyorum küs iken uyuyamam kederden ölürüm öyle diyeyim haksız bile olsam hep özür dilerim sırf küs kalmayalım diye aslında aşırı tartışma VS de olmaz aramızda ama eskiden beraber yaşıyorduk şimdi farklı şehirlerde yaşıyoruz onun etkisinden mıdır bilmiyorum ama artık bende özür dilemiyorum çünkü nereye kadar böyle sürecek hep ben üzülüyorum eminim benim kafama taktığım kadar o takmiyordur
Saka gjbi ama ayni seyi yasiyormusuz bende hic kus uyuyamam ölum var diye dusunurum uzatmam ama karsimdaki uzatıyor savma sacma. Ve bende gecmiste cok alttan aldim simdi iyice simardi
Şu an napmayi dusunuyosun napacaksin
Aynı durumdayız maalesef
Bence sende tavrını belli et
Ben acikcasi annem kizdindiye bi hata yapip ozur diledim geri sdim attim cunku askerde kus kalmayin vs dedi aradkmda defalarca dun. Ama ne aradi ne de yazdi
Ben aramayı düşünmüyorum mesaj da atmiycam bazı şeyleri kendisi anlayıp birseyler yapsın onu çok seviyorum ve sürekli çabalayan olmaktan yoruldum ben
Bende cok yoruldum hic atmayacaktim annemgilin zoruyla yaptim ama bundan sorna ne ararim ne yazarim ben anlamiyorum eeger verdikce simariyolar
Boş ver arama bence askerde daha çok düşünmeye vakti var askerde de seni aramıyorsa artık hakkında hayırlısı olsun moralini de bozmak istemem
Hic ayrilmayi dusundunmu boyle olunca
Ayrılmayı düşündüm tabi kız psikolojimi dayanır bu durumlara
Yinede 7 yıl beraberiz belki düzelir zamana bırakayım dedim bakalım duzelmezse zorla evlenecek degilim
Bende hep oyle diyorum ama baksana beyfendiler kac gundur aramıyor birda deliren biz oluyoruz
şu an ilgi alakaya sevgiye okadar ihtiyacım var ki ama sevdiğim adamin umurunda değil ben ondan ilgi bekliyorum bir başkasından degil
Ayni durumdayim ve onlar icin o kadar basit biseyki nssil bunu mesele haline getiriyolar anlamaidm. Onlar ilgi acligina odaklanmiyorda tepkimize odaklaniyor
Ve ben cidden en son cildirdim ve agzima geleni dedim
Bilmiyorum ama psikolojik ve duygusal olarak hiç iyi değilim
Bence hiç arayıp sorma Bi bırak bakalım ne zaman aklına gelecek de arayacak seni
Senin bide daha uzun surmus simdiden daha yipranmissindir
Sizin boyle durumlarda aile devreye giriyormu
Ne bilim insallah hersey ikimiz içinde çok güzel olur
Ben bıraktım ama cidden arayıp mesaj vs atmıyorum
Biz 7 yildir sevgiliyiz ama yeni nişanlandık aileme sorunları yansıtmıyorum söylemiyorum abim duysa kızar
Kız nisanlanalim diye o kadar uğraştım ki annem babam duysa kızarlar çocuğun ailesi zaten hiç çocuğa destek olmuyor nişanlandım ama hersey sırf olmuş olsun diye oldu hersey içimde ukte kaldı sırf masraf olmasın söyle olmasın böyle olmasın derken en sonunda ben kafayı yiycem
Senin durumda kotuymuş cocukda buna guveniyor haliyle
Bilmiyorum ama bu olayların sonucunda bende duruma göre bir yol çözeceğim kendime
Bende hep bj dedigini tekrarliyorum ama hic bi yol cizmeye cesaret edemiyorum
Ben çıldırma derecesine geldim bakalım yaşamadan bilinmez
Bende cildircam sabah kalk dusun aksam yat dusun oldum resmen
Kız ben saf salağım galiba ne bir hediye ne bir supriz tam bir odun benimki ben gencim birseyler beklemem hayal etmem çok normal insan hayalleriyle yargılanır mi ben yargılanıyorum
Bak bu konuda ilk defa ayriliga dustuk benimki o konuda olgilidir hediye vs alir supriz yapar ama bu son olayda boraz ilgi konusundan kavga oldu sana hicmi bisey yapmiyor evlenme teklifini nasil yapti
Evlenme teklifi etmedi ki😭
Seninkide baya okuzmuş peki Şu an napiyor hikaye faaln atiyormu
Ben instegram whatsap felan girmiyorum bakmıyorum da mesaj da atmıyorum aramıyorum da bunları da düşünmek istemiyorum zaten yeterince dertliyim
Umarım seninde hersey gönlünce olur hadi iyi günler
Tamam konusmak ustersen burdan yazarsin bana, iyi gunler
Benim ki mesaj atmış ama cevap vermiycem Şu an
Cok sevindim senin adina olsun en azindan geri vitesj i atmis devami gelir
Bizde nisani attik
Ne ara kiz
Soğuk soğuk konuştuk kız ha varlığı ha yokluğu gibi
Niye attınız nişanı ilgiden başka sorunlar da vardı galiba
Olsun geri adim atmis oyle dusun. Yok sorun yoktu sadeve o gun bu konudan tartisms cikmisti 2 gundur de aranayi gecvtelleri vs de acmiyodu tekrar aradim beni arama vs tarzi seyler yazmis. Bende aileme tasidim ve bitti iste
Allah yardımcın olsun hakkında hayırlısı neyse o olsun
Senin de insallah tesekkur ederim
bence koştur biraz
Dun yorumunu okduum bidaha ne yazdim ne aradim saat kaf olmus o da aramadida yazmadida
yani aramadı ise deecek iri değilmiş
Tesekkur ederim
rica ederim hayatı kendin için de yaşamayı bilmek gerek
Kesinlikle😇
sanırım ben öyle yapıyorum artık fazla olursa da işte çevreme :D
Kavga başladı evet