Üstüne giderek mi kendimi affettirebilirim yoksa zaman tanıyarak mı?

1.5 yıllık ilişkim vardı. Mesleğim için ilk defa ailemden 1000 km uzağa gittim, tüm sevdiklerimden ayrı, iş sorumluluğu (doktorum), çalıştığım yerdeki imkansızlıklar derken depresyona girdim. Azıcık enerjim vardı onu da işime harcadım. Ve ilişkimde çok kötü bi noktaya geldim. Sevgilim sürekli ilgi bekliyordu ama ben 1000 km uzakta depresyondaydım. 6-7 ay aramız çok kötü oldu konuşmak istemedim bi şey paylaşmak istemedim. Sabırla bekledi. Bi ay önce depresyondan ilk çıkar gibi olduğumda onu istedim yeter artık çözelim dedim ve çözemedim ben gittim yine. Şimdi ilaç kullanmaya başladım psikolağa gittim hayatım düzene girdi ve iyiyim. Artık özlüyorum yanımda olsun istiyorum. Ama şimdi de o istemiyor. İstemiyorum inanmıyorum sevgim azaldı diyor. Ben de 6-7 ay yaşattıklarımın bedelini ödemek, onu ne kadar istediğimi anlatmak istiyorum ama o istemiyorken ne yapabilirim? Ufak jestler, arada mesaj atmak mı yoksa bikaç ay kendisini dinleyip özlemesine müsade etmek mi? Yeniden sever yeniden özler mi

Üstüne giderek mi kendimi affettirebilirim yoksa zaman tanıyarak mı?
Cevapla