Flört size kırıldıysa aramanızı açmazsa ona mesaj yazmaz mısınız?

Adı üstünde size kırgın. 1 kez aradınız diye belki gördü ama cevaplamadi belki de telefon yaninda degildi aramayı o anda duymadı bile. Insan öyle bırakır mı. Ben olsam mesaj da atardim cevap beklerdim. Yarım saat falan bekler tekrar arardim. Ama bunda öyle bir sey yok. Beni umursamiyor :( gönlümü almaya calismiyo

Flört size kırıldıysa aramanızı açmazsa ona mesaj yazmaz mısınız?
Cevapla