Flörtüme yazışırken çocukluk travmamı anlattım. O da "vay @mk" dedi beni ciddiye almadığını mı gösteriyor bu?

görüldü attım bi daha hiç yazmadım o da yazmadı

Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar tramvamı anlatmak için soru sormadım beni ciddiye almıyor mu ona cevap verin
Flörtüme yazışırken çocukluk travmamı anlattım. O da "vay @mk" dedi beni ciddiye almadığını mı gösteriyor bu?
Cevapla