Bazen birini görmezsiniz ama ses tonunun güzelliğinden o kişinin resmini görmek isterseniz. Sizi birisi sesinizden dolayı merak eder mi ya da siz hiç bu şekilde konuşup merak ettiğiniz kişi oldu mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Özelden ses atın dememiştim 😅
Ses tonunuz güzel midir? Telefonda konuşurken birinin ses tonunu beğenip kendisini de merak ettiğiniz oldu mu?
bana biri şunu okutmuştu, hatta kaydedip özel rehber karşılaması olarak kullanıyordu -belki hala kullanıyordur- (şimdi rastgele çok iyi bir kayıt olmayabilir tabii) : https://voca.ro/1hSX95CFKaZd
yani biraz lambur lumbur amatör oldu hızlı şekilde, normalde ortam sessiz olmalı öncelikle ve çok daha dikkat etmek lazım vurgulamaya tonlamaya falan değil mi? öyle biliyorum
Cevap sahibi
+1 yıl
biraz gevezeyim maalesef, bazı kişiler git bi radyoda çalış bari para kazan boşa gitmesin nefesin diye dalga geçerler 😒 radyolar da peşimdeydi sanki 😂🤣
yok ya övgü falan, ben konuşmayı seviyorum yani biri övmese de. ama ne bileyim, hadi diyelim ki kendi halinde bi sanatçı olayım -hadi inşallah, elbette değilim şu an- ; bana göre sanat sanat için yapılmalı, para karşılığı değil. evet, versinler bi radyoda her gün 1 saat ya da 2 saat, ama bedava olacak. o zaman çok daha içten ve güzel, gönüllülük esaslı işlerden daha kalitelisi yoktur -tamamen şahsi fikrim-
Bu isteğinden daha kolay ne var. Sen git bedava gönüllü program yap parasını ben alırım 😅
Cevap sahibi
+1 yıl
İstanbul , Ankara ya da İzmir gibi büyük bir şehirde olsam ne ala, ama değilim. buralarda radyo dinleyen bile çok azdır diye tahmin ediyorum. ismi lazım değil turistik bir ilçede yaşıyorum, ama dediğim gibi insanların radyo ile pek işi yok -kışları köyvarı, yazları da barlarda falan takılırlar- burada güzel ve tutulan bi radyo istasyonu da yok maalesef; amatör 1 - 2 tane uydurma kanal var işte
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Ses tonum kötüdür
Ses tonum ne kötü ne iyi. Ses tonunu beğenip merak ettiğim bir radyocu olmuştu. Hayal kırıklığına uğradım 😂
Genelde ses tonu iyi olanlar yakışıklı /güzel vs olmuyor. İnsan o hayalindeki imaj sarsılmasın diye de görmeye korkuyor :)
Bazen evet 😅
Bilmem ki:
https://voca.ro/1olBqnOKhPNI
Teşekkürler :)
İyiymiş:)
☕🍫
Biri travestiye benzetmisyti asssddffg sesi güzel olanlar cirkin oluor bak sana diyim 🤪
Bende birkaç kişiden sonra bu kanıya vardım :) düşüncende haklısın aslında :)
😂😂✌️
iyi olduğunu ve bi yerlerde para kazanma aracı olarak kullanmam gerektiğini söylüyorlar, fırsata döndürmeliymişim
Vayy be bende Şu an merak etmedim değil :)
bana biri şunu okutmuştu, hatta kaydedip özel rehber karşılaması olarak kullanıyordu -belki hala kullanıyordur- (şimdi rastgele çok iyi bir kayıt olmayabilir tabii) :
https://voca.ro/1hSX95CFKaZd
O ses kaydındaki sen misin gerçekten 🙄
yani biraz lambur lumbur amatör oldu hızlı şekilde, normalde ortam sessiz olmalı öncelikle ve çok daha dikkat etmek lazım vurgulamaya tonlamaya falan değil mi? öyle biliyorum
biraz gevezeyim maalesef, bazı kişiler git bi radyoda çalış bari para kazan boşa gitmesin nefesin diye dalga geçerler 😒 radyolar da peşimdeydi sanki 😂🤣
Sesteki kişi sensen eğer ; insan kendini bilip neden böyle konusur. Daha çok övgü alıp övülmek istendiği için mi :)
Bu kişi sensen gizli üyelikten çıkar mısın 😅
yok ya övgü falan, ben konuşmayı seviyorum yani biri övmese de. ama ne bileyim, hadi diyelim ki kendi halinde bi sanatçı olayım -hadi inşallah, elbette değilim şu an- ; bana göre sanat sanat için yapılmalı, para karşılığı değil. evet, versinler bi radyoda her gün 1 saat ya da 2 saat, ama bedava olacak. o zaman çok daha içten ve güzel, gönüllülük esaslı işlerden daha kalitelisi yoktur -tamamen şahsi fikrim-
Bu isteğinden daha kolay ne var. Sen git bedava gönüllü program yap parasını ben alırım 😅
İstanbul , Ankara ya da İzmir gibi büyük bir şehirde olsam ne ala, ama değilim. buralarda radyo dinleyen bile çok azdır diye tahmin ediyorum. ismi lazım değil turistik bir ilçede yaşıyorum, ama dediğim gibi insanların radyo ile pek işi yok -kışları köyvarı, yazları da barlarda falan takılırlar- burada güzel ve tutulan bi radyo istasyonu da yok maalesef; amatör 1 - 2 tane uydurma kanal var işte
İlçeyi söyleyince ne oluyor. Gelip koskoca yerde gizli üyeyi mi arıyacam :) anlamıyorum 🤷♀️
benimkisi de bi hastalık işte, en üst düzeyde anonimlik 😂 bi işletmem olursa direkt A. Ş. diye başlayım bari
Ses tonum duygulu bir insan olduğumu açığa çıkarıyor.
https://voca.ro/1lKoMJScisrH
Beni ses tonum memati gibi anasını s******
Karizmatik bi ses 😅
Benim sesimden dolayı tipimi birçok kişi merak ediyoo
Evet bazen merak ederim
Merak ederler beni
Hiç merak etmedim.