Kadının erkekten büyük olması ilişkide sorun mudur? lütfen detayı da okuyun?

Başka bir ilişkide olsa insanlar nasıl mutluysa öyle olsunlar kime ne derim ama iş bana gelince durum öyle olmuyor. Flörtleştiğim çocuğun benden 1 yaş küçük olduğunu öğrencince soğudum resmen. Siz böyle bir şeyi kendi ilişkinizde sorun eder miydiniz?

Kadının erkekten büyük olması ilişkide sorun mudur? lütfen detayı da okuyun?
Cevapla