AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
208Cevap
Öyle durumda olanlar İçin sanırım tıkıldık. Sma ümitsiz olmamak da kazım. Her an olabilir dimi. 😍❤️🔥😎
Bizim var da noldu o çalışıyor, ben çalışıyorum. Bos kalan vakitlerde anca yorgun yorgun bulusabildik.
Bir sevgili bulamadım kendime seneye aklıma koydum ya sevgilimle ya eşimle gideceğim tatile bu arada bekarım sevgilim yok kızlar
Beni alınnnnnnnnn
Bu resimde çok tahrik edici olan var olmayab var hemserkm
Ne sevgilisi ya. Hayatımın yazını yaşadım. Sevgilim olsa dertten başka bir şey olmazdı. Olmaması gerektiğini biliyor.
She knows 😎
Bir tane olgun milf mature karışımı geldi hava bursada zaten sıcak birde nem var her gün sucuk gibi oluyoruz bana yılan gibi kıvrılan lazım 😅😅😌
Asıl sevgilisiz yapamamak yıkıklık bence. Yani sırf sevgilim olsun diye sevgili olan biri değilim. Yalnızlığımla aram iyidir.
Bulamadığğ
Ne alaka ben kaç yıldır sevgili yapmıyorum istemiyorum sevgiliylemi uğuraşıcağım illa sevgilimi yapmam lazım
Yok bea ne yıkıklığı, ağrısız başım kaygısız aşım takılıyorum 😂 manit demek sıkıntı stres demek sgsgsh
Sen ona mevsimlik sevgili de kalplerle artık işimiz kalmadı maksat eğlence olsun
Canımız sıkılınca değiştiririz sonra biz ona love deriz 🤦♂️
Sevgilimle Antalya da bir hafta sks eğlence dans deniz havuz herşeyi yaşadık olmayanlara yazık ne deyim
yönelimim anime erkekelri ve tüm yaz yeternce tahrik oldum
Lan şöyle seyler yazıp milletin psikolojisini bozmayın herkes sevgili yapmak zorunda degil
Ama bundan psikolojisi bozulan harbi yıkıkdır
Bunu çok takan insanlar olabilir hepimiz ayni degiliz sonucta hassas noktası olabilir cok normal
Ya bak sevgilisi kocası konuştuğu biri falan 50 yıldır olmasın yıkık demem ama böyle şeylerden psikolojisi bozulana derim
E anlatamıcam galiba. Tamam öyle olsun
Bu ve bundan önceki yaz aylarım yıkık geçmiş demek ki bana yazana teklif edecem daha fazla yıkık geçmesin o zaman
Koca ömrü erkrksiz gecerdik anasını satim ölsek yeridir
Neden öyle oldu🙂
@asiprens2905 kader utansın
Üzülme buluruz belki sana:)
@asiprens2905 öyle kolay bulunmaz o tipler 😂
Nasıl tip arıyorsun🙂
@asiprens2905 şimdi uzar mevzu boş ver ama burada bulunmaz eminim
Gel özelde anlat
Bi kiz istedigi zaman sevgiki kolaylikla yapabilir 🙂
@Yalanduunyaa verirse yapar doğru
Evet maalesef heleki birde yasaksa aci aşksa🤦♀️😥
nasıl yani?🤨
@mrwoo5 yaş sorunsalı
sanırım evli ve senden büyük
@mrwoo5 sadece kucuk evli degil bende değilim
Yaa 🙈 kaç yaş küçük senden?
@mrwoo5 13 yaş
Ben 34 0 21
Çok fark varmış yaa 🙄bence bu sevdadan vazgeç
Belki daha iyiysini bulmak için erteliyoruz diyelim 😉
İnsanlar sevgili olmak isterken biz nasıl yalnız kalıyoruz anlamıyorum
Çalışarak geçirdim diyelim vaktim olmadı böyle işlere
Bu biraz tercih meselesi sanki insan kendi başına da kaliteli zaman gecirmeyi öğrenmeli
Sevgilisiz geçirdim ama yıkık değildim. Sevgilisi olmayan yıkık olmuyor.
Bırak koca yazı hayatım boyunca elimi tutan kadın olmadı.
Evet bütün yaz yalnız ve yıkık tek başarım bu şu an
Hayır, neden yıkıklık olsun, kafasına göre arkadaş bulamamıştır
Yazı sevgilisiz geçirmek yıkıklıksa biz ölmüşüz haberimiz yok. 26 yıldır sapız.
Koca ömrü sevgilisiz geçirdik. Buna yıkıklık diyen boş cahil insandır.
Birisi * yapıp defolup gitmeseydi bu yazı sevgilim ile beraber geçirecektim😏
Hiç umrumda bile değil.. Yaş geçiyor zaten evde kaldık☺️
Valla o kadar farklı önceliklerim oldu ki bu konu aklıma bile gelmedi.
Onunla yat, bununla kalk bu yazı da böyle geçiriyoruz bakalım :D :D
Parasız geçirmek daha kötü ay sonu 9 bin ödemem var sevgili yapacak kadar Zengin değilim
Bence değil sevgili mevsime göre değilde kendine uygun biri oldugu zaman olur
Aşk meşk işlerini bırakın arkadaşlar
Çalışın para lazım
20 yazı böyle geçirdim ben molozum o halde😄
Hayır niye yıkıklık olsun aksine bekarlık sultanlıktır, sevgilin mi var derdin var.
Hayır aksine bu devirde ilişkilerden uzak durmak daha iyi
İllaki duygusal boşluk yaşanıyor ama sevgili olacak diye bir kural da yok.
2 yıldır yalnızım yıkıklık mu bilemem ama birinin olmasını isterim
Yazı sevgilisiz geçirmedim ama yazı sevgilisiz geçirmek neden yıkıklık olsun yani?
Ne alakası var bende kedilerim ve köpeklerimle geçirdim bütün yazı sezonluk işçi alımı yapıyorsunuz sanki 🙄
Benim her yaz aşkım neslişah olduğu için çok şanslıyım olmayanlara bol şans.
Koca yazı kuzenlerimle, arkadaşlarımla geçirdim; hayatımın en eğlenceli yazıydı. Teşekkürler.
asiri sanslisin en cok ozendigim hayat bu
Anlayan olsa. her kadının bedeni anatomisi dışı kadın ama ruhu kadınlıkla alakası yok!
Neden Yıkılık Olsun ki Her Çift Aynı Anda Aynı Zamanda mı Tatil Yapıyor ya da İşe Çıkıyor Yalnız Mutsuz Herkesin Bir İşi Gücü Vardır Yoğunluğu Vardır... Mecburiyet Bazısı İçin Fakat Bazen Her şeyi Karşısına Alabiliyor İnsan...
Ulan koca yazı masa başında ders çalışırken kpssye çalışarak geçirdim. Hala love diyor. Love başlatma sinirlendiemw beni
Var hayatımda harika bir insan ama onu ifşa edip dedikodu kazanı şerefsizlerin ağzına sakız vermemeyi tercih ediyorum.
TANIYOR MUSUNUZ
Hayır değil ama böyle bir soru sormak yıkıklık sayılabilir 🤦♂️
Kendinizi birine miktiremediğinizde niye depresyona giresiniz yahu?
evet ne olmuş yani sevgilisiz geçirdiysek :)
Hahaha yok be o kadar onemlı bsey degıl 😂
Yalnız tatil yapanlarda mutlu olabilir
flörtsüz geçirmedim en azından.
Libido çok sıkıntı oluyor illa biri olmalı doyurcak
Yıkıklığın zirvesidir..
Bence böyle kafa rahat
Ağa bırakın bu işleri ya, tek sevgili var O da belli! Böyle bu ve bunun tarzı fenomenler işte milleti yoldan çıkarıyor. Senin bu yaz yediğin eklerleri uç uca dizsek Çin'e yol olur.
Bu Dünyada insanlar ne yıkılmışlıklar içinde yaşıyor. Sevgili mi? Sevginin önüne geçmiş olan menfaâtin olduğu zamanda sevgilinin pek de bir şeye faydası olmuyor.
sevgilim yok. isinde gucunde namuslu oldugum icin sanirim. evli olsam pic ve serseri olsam kesinlikler 45 50 tane felam olurdu
belki vardır ama fırsat bulamıyordur