Erkek arkadaşım beni yolda rencide etti ve çok ağır konuştu. Sizce haklı mı çok üzüldüm ve ağladım?

Dün erkek arkadaşımla buluşmak istedim ve buluşalım mı sizin oralarda dedim çünkü uzakta oturuyor uğraştırmak istemedim sonra merak ettim ne diyeceğini ve istediğim bi kafe vardı oraya mi gitsek dedim oralara hiç gelemem halim yok dedi bende bir şey demeyip onun ayağına gittim tabiri caizse sonra beni duraktan arabayla alacağını söyledi ve alt geçitten geçip büfenin önünde bekle dedi bende aradım ve alt geçiti bulamadığımı söyledim sonra birden sinirlendi ve söyledim ya sana dedi nasil bulamazsın anlamıyor musun çocuk musun son kez anlatıcam ve bi dahaa anlatmıcam karşıdan karşıya geçmesini bile bilmiyorsun daha gibi rencide edici şeyler söyledi ama o sıra çok kötü üzüldüm neyse gittim ve buldum polisler ve arabalar hep kornaya basmış ona sinirlenmiş o yüzden gerildim dedi hiçbir sey demedim sonra dondurma yiyelim dedi ve orada doldum ve gözümden yaş akmaya başladı birden ona bir sey diyemediğim için başka biri olsa belki ağzının payını verirdi sonra böyle ağlıcaksan şu an vedalaşıp evime gidicem dedi bende bana sinirlenip kızmana ağladım dedim o da bir şey demedi sonra bilmiş bilmiş şeyler söyledi yolda yürürken hatırlamıyorum yani beni anlamıyor pozisyonuna soktu mesela ben bir şey diyorum sence nasıl olabilir bunu bilmiyorsun gibisinden ima ediyor gibi sonra kafeye oturduk sen al gel sonra ben alıyım dedi içeceği oturduk biraz ve rahat olmadığını söyledi orada bende dedim ki istersen başka kafeye oturalım beni başka hiçbir güç buradan kaldıramaz dedi ve paramız biter zaten başka yerlere gidersek dedi sonra bir şey demedim yine attan aldım eve gidince teşekkür ederim geldiğin için çok güzel oldu yazmış sonra bende dedim kafama takıldı dedim neden böyle yaptın dedim önceden böyle değildi çünkü (bu arada staja başladı ve oradaki abiler bana geleceklerse senin gibi gelsinler falan demiş bana hayran kaldılar çok akıllısıb dediler falan diyordu bir hafta oldu başlayalı ve değişti sanki egolandi) sonra o da dedi ki kimsenin baskılarını aptal tavırlarını kabul etmem ve artık tahammül edemem dedi onceden ediyordum ama sende artık sorumluluk alcaksin dedi orada 1 dakika daha ağlasaydın evime geri dönecektim dedi en azından şimdi ağlıyorsun ve öğreniyorsun dedi böyle olması gerekiyor dedi sen benim cümlelerimi kaldırmalisin kac yaşına geldin dedi ayni şekilde sen bana yapsan hiçbir sey demem dedi. Bende ayrılmak istiyor sanmıştım ilişkimizin bir yılı dolcak nerdeyse kafam karıştı sizce haklı mi?

Erkek arkadaşım beni yolda rencide etti ve çok ağır konuştu. Sizce haklı mı çok üzüldüm ve ağladım?
Cevapla