Güzel/yakışıklı olmayan insanların aşık olmaması gerektiğini düşünüyorum haksız mıyım?

Çünkü benim gibi sevdiğiniz kimse sizi sevmez hep seversiniz ama hiç sevilemezsiniz. Çirkin olmak aşka engel mi çirkinim diye sevilmiyorum bu ndan bıktım artık
Güzel/yakışıklı olmayan insanların aşık olmaması gerektiğini düşünüyorum haksız mıyım?
Cevapla