Biraz Uzun Lütfen Okuyun Sizce Bu Mesajdan Sonra Pişman Olup döner Mi Umursamaz mı?

Bunu yazdim ve engelledim. Senden çok özür dilerim akyiğit. Seni hak etmedigin halde bu zamana kadar sevdigim için özür dilerim. Bu kaçıncı kapına gelipte elimde hayal kırıklıklarıyla dönüşüm. Bu kaçıncı seni 5 dk da olsa görmek için günümü berbat edişim uykusuz kalışım. Ben normalde uykuyu geri planda tutarim herkes için çünkü uyku benim için çogu zaman bi zaman kaybıdır. Ama sen artık uykudan bile değersizsin benim için. Ben hic seni kapımdan boş çevirmedim. Ama senin bu son davranişin mesajlarimi görmemek için interneti kapatman engeli kaldirmaman mesajlarimi gördügun halde yazmaman. Başkasindan arayınca şıp diye açman. Bu sevgiye layık olmadığını gösterdi. Seni de bidaha boyle asla sevmez. Gerci içki ve sigara bagimlisi olsaydim kizlarla gezseydim sana pislik gibi davransaydim eminim şu an sen benim kapimda olurdun. Ama değer bilmeyen birini prenses yerine koydum benim hatam affet. Hep kendi istediklerinin olması kukla gibi kullanman ve özellikle o 1 2 aylik insanlar için 4 yillik seni cok sevmiş olan bi insanı kırman son nokta oldu. Bu dünyada çalişan tek insan sen değilsin alt tarafi eczanede calisiyosun. 2 aylik kişiye istedigin kadar vakti yaratiyosun. Ben haftanin 7 günü gece caliştigim halde uyumadan seni görmek istiyosam ve sen ahmaklik edip boyle oyunlar deger bilmezlikler yapiyosan kusuruma bakma. Metrobüste otobuste sevgililer yanyana. Işten çiktiktan sonra gün bitmeden sevgililerini görme derdindeler. Bir çoğununda sevgisi yalan ama senin yapamadigini yapabiliyorlar. Bir söz gördüm bugün. Birisi sizin için doğru kişi olmadiğinda ama ondan ders çıkarmanız gerektiğinde, hayat siz ondan vazgeçene kadar kötü huylarini gösterir... Ne kadar dogru bir söz. Ben sana harcadigim parayi biriktirseydim dükkan açmiştim değmezsin. Aldığın borç dediğin 1600 TL yi bile agzina almiyosun paragöz. Bugün benden para istedin ve hemen attim sonra yine yüzsüz gibi kullandin beni. Benim sana ahım var yaşamadan ölme. Allah biliyo kimin sevdigini kimin deger bilmez oldugunu. Hakkımı da helal ediyorum çünkü seni mahşerde bile görmek istemiyorum. Sana harcadigim şeyleri hayallerimi gerçekleştirmek zengin olmak için kullanacagim ve günün birinde zenginliğim elbet karşina cıkıcak. Bugün metrobusle gelirken boğaz kenarında havuzlu yalılardan gördüm onlardan alıcam. Ben bu büyük sevgiyi aşkı o boğazın derin sularında boğdum. Sen kaybettin...

Biraz Uzun Lütfen Okuyun Sizce Bu Mesajdan Sonra Pişman Olup döner Mi Umursamaz mı?
Cevapla