Küçüken yaptığım bir hata yüzünden hayatım mahvoldu, pişmanlıktan nasıl kurtulabilirim?

Öncelikle eleştirebilisiniz bunda sorunum yok, ben 16-17 yaşlarındayken kendimden yaşca büyük bir adama aşık oldum sürekli benle evlenciğini söylüyordu çok ciddi görünyordu bende ona inandım tabi sonra kullandı, o yaştayken büyük bir hata yaptım ve onunla birlkte oldum, 2 kere oldum sadece, zaten bir daha yapmak istemedim acı çektiğimden dolayı ona söyledim sinirlendi sen benim karım olcaksın beni tatmin etmek zorundasın gibi şeyler söyledi, tabi ayrıldım ama sırf bakaretimi aldı diye ona geri döndüm özür diledim istediğini yaparım ama beni bırakma dedim, allahtan farklı şehirlerde yaşadığımız için istediği zamanda gelmiyor o yüzden istediği zaman benle birlkte olmuyor zaten tekrar yanıma gelmeden önce ayrıldık onu heryerden sildim bir daha görüşmedik, pişman oldum bir daha sevgilim olmadı ya da bir erkekle birlkte olmadım.. Ama sorun şuki hep pişman oluyorum ilerde kimse benle evlenmek istemycek kimse beni böyle kabul etmyceğinden endişeleniyorum, kendimi iğrenç hissediyorum bundan nasıl kurtulurum?

Küçüken yaptığım bir hata yüzünden hayatım mahvoldu, pişmanlıktan nasıl kurtulabilirim?
Cevapla