Görselini ve giyim tarzını beğenmediğiniz birinden hoşlandıniz mi hiç?

Soru bu arkadaşlar. Bir adam veya kadın olsun. Gorselinden giyim tarzından vs çok uzaksiniz beğeneceğiniz biri değil ama bir çekim hisseder misiniz yine de? Benim çekim hissettigim öyle biri var bir kaç aydır ne görseli ne giyim tarzı begenebilecegim bir durumda. Hatta birazcık kekomsu ama bu kisiye karşı çok yoğun çekim hissediyorum ben de onun radarindayim sanırım beni görmeye çalışıyor iletişimimiz yok uzaktan kaçamak bakışlar var genelde ondan bana geliyordu karşılık vermiyordum son zamanlarda bu hisse kapıldım ve ben de o bana baktığında kafamı kaldırıp ona bakıyorum.
Görselini ve giyim tarzını beğenmediğiniz birinden hoşlandıniz mi hiç?
Cevapla