• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Yarın ilk defa buluşuyoruz, muhafazakar olduğumu söylesem tepkisi ne olur sizce? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1414
Yapay Zekaya Sor
Yarın ilk defa buluşuyoruz, muhafazakar olduğumu söylesem tepkisi ne olur sizce?
Cevapla
İlişki Soruları Sevgi Soruları Profil Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
28 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

74

Cevap

99

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Çalı_Kızı
    Çalı_Kızı Takip Et
    Xper 4 Yaş: 105
    +1 yıl

    Senin cizgine uymuyorsa, işine gelmiyorsa kaçsın gitsin zaten üzülme.. Ben olsam buluşmazdim ama

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Buluşmadan anlayamayız ki 🥲

      Yorumla
  • mert1512
    mert1512 Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    Şanslı elemanmış söyle tabiki yanlış beklentilere girmesin

    1
    0 Yorumla
  • k1ssee
    k1ssee Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    muhafazakarlık anlayışın sadece cinsel kaçınma mı bide helal haram diyorsun kafalar pırıl pırıl

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Napabilirim bütün muhafazakar özellerimi mi saysaydım soru da? Lütfen biraz mantıklı konuşun

      Yorumla
    • k1ssee
      k1ssee
      +1 yıl

      sorduğun soruda mantık yok muhafazakar olan birisi nasıl dışarıdan muhafazakar gözükmeyebilir? diyorsan ben modern türbanlıyım kitabı ortasından okuyanlardanım benim değerlerim tamamen vicdanıma yaşam biçimine dayalı o zaman okey ama bu soruyu sorman absürt

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Ben de sadece tokalaştım kimseyle sarılmadım öpüşmedim vs. Ama bu duruma ne tepki verirler bilemiyorum. Eğer senin gibi düşünüyorsa hoşuna gider. Muhafazakar değilse bu durum saçma gelir dalga geçer hoşuna gitmez ve ayrılırsınız

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Herkesin görüşüne saygı duymak gerek

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kesinlikle saygı duyulmalı. Bu arada kendisi 32 yaşındaysa muhtemelen zina yapmıştır

    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben bunu sorun haline getirmem benden sonrasıdır önemli olan tabi hata olduğunu kabullenmesi gerek bunu savunması değil.. dedim yA herkesin kendi değerleri var ben bu zamana kadar kendimi eşim için korumaktan ziyada bana kılınan haramdan kaçmak için bu yönde davrandımm Allah korkusu derler yA tam olarak bende ki o işte yoksa dikkat ettiğim tek şey namus değil.. umarım anlaşılır bir şekilde ifade edebilmişimdir kendimi 🌸

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Nur süresi 26. Ayette temiz kadınlar temiz iffetli erkeklere layık olduğu belirtilmiş. Hanımının temiz olmasını isteyen erkek kendisi de temiz olmak zorundadır. Kocasının temiz olmasını isteyen kadın kendisi de temiz olmak zorundadır.

    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kendiniz de söylediniz belirtilmiştir şart kılınmamıştır.

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Siz bilirsiniz tabi fakat ben olsam temiz bir kadın olarak kendim gibi birisini isterdim. Ve eş adayımız benden başka birine dokunmasına dayanamazdım bu durum sadakati etkiler

    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Temiz bir eş istemek temiz kalabilmek bunlar zaten gurur verir insana kaldı ki KURANI KERMDE biz eşleri birbirine denk yarattık der bu da Nur süresinde ki ayeti destekler ve ben dinimi 4 4 lük yaşadığımı zaten savunmuyorum lütfen yanlış anlamayın KESK’e yaşayabilsek ama birimde bir nefsimiz var sadece dikkat ediyoruz 🌸🙏

  • CounterOffensive111
    CounterOffensive111 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı.

    Buluş ama yalnız kalma, temasta bulunma. Görüşlerini açıkça söyle ve hedefinin evlilik olduğunu anlat.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Elbette

      Yorumla
  • İsimoner
    İsimoner Takip Et
    Xper 3 Yaş: 49
    +1 yıl

    Aklı varsa ve ciddi ise sizden vazgeçmeli. Bu devirde eline el değmemiş kız bulmak neredeyse imkansız. Ayrıca yaşadığınız hayat olmak zorunda olandır. Tebrik ederim sizi. Ardında onlarda sevgili geçmişi olan çiftlerin mutlu olma şansı çok düşük.

    0
    0 Yorumla
  • AçılınBenKs_ci
    AçılınBenKs_ci Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 49%
    +1 yıl

    Çocuk ertesi gün koşarak uzaklaşacak sjsjs Kaçmasa bile 1 ay sonra,''hadi ne duruyoruz bebeğim, sivişelim'' dicek sjsjs

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kaçarsa ne mutlu bana :) kaçmasa da en fazla 1 ayımı çalabilecek :) denemeye değer biri mi kesinlikle 😌🌸

      Yorumla
  • sellectraaa
    sellectraaa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Yani ölç biç tart. Pat diye söyleme çünkü söylediğin an o öyle değilse muhafazakar gibi davranıp senin duygularınla oynar kandırır. Konuş hatta muhafazakar olduğunu belli etme aksi düşüncelerdeymiş gibi inceden gir ama o düşüncede olduğunu da belli etme. Seninle sırf dış görünüşten dolayı cinsel şeyler içinde konuşmak isteyebilir. 2. Buluşmada daha net olursun

    0
    1 Yorumla
    • lossangleee
      lossangleee
      +1 yıl

      Çok haklısın. Soru soran tatlım, bencede hemen söyleme erkekler bende öyleyim yaa diye yalan söylüyolar sırf seninle olabilmek istediklerini senden alabilmek için her şeyi yaparlar sen kendin ondan emin olursan eğer yani çocuk her haliyle içine sinerse söyle

      Yorumla
  • açılınbengeldimhülo
    açılınbengeldimhülo Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Aslında buluşmadan önce konuşulmalı böyle şeyler. Ama madem buluşacaksınız buluştuğunda söylersin. Geç söylemek veya hiç soylememekten daha iyidir :)

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      1 haftalığız henüz 🥲

      Yorumla
    • açılınbengeldimhülo
      açılınbengeldimhülo
      +1 yıl

      Doğru ama çok erken buluşuyorsunuz bence cok kısa bir süre 1 hafta

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Zaman kaybetmeye gerek yok olursa devam olmassa birbirimizi yormadan zaman çalmadan bitiricez

      Yorumla
    • açılınbengeldimhülo
      açılınbengeldimhülo
      +1 yıl

      Aynen doğru hayırlısı olsun :)

      Yorumla
  • reza5234
    reza5234 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    İleride kişiliğiniz çatışır , söyle ilk başta söyle kendinizi farklı tanıtmayın ilerde bocalarsınız maskeleyip yanıltmayın karşınızdakine maske takmayın

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Muhafazakâr olmak sadece karşı cinsten uzak durmakla olmaz. Ayrıca muhafazakar olan veya olmayan bir erkek eline erkek eli değmemiş kızları daha çok sever. Yani muhafazakar olmak apayrı bir şey

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Muhafazakarlık demek dinini iyi yönde yaşatmaktır ben bunlara dikkat ettiğim gibi genel olarak erkeklerle olan iletişimime de dikkat edip kuranımı okuyup 5 vakit namazını kılan dinini en güzel şekilde yaşamak için elinden geleni yapan biriyim🙏🌸

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Öyleyse ne mutlu sana Allah daim etsin ☺️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkür ederim yorumun için 🌸🥲

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Rica ederim ❤️

      Yorumla
  • nomorebets35
    nomorebets35 Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 64%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 11,9b cevap paylaştı.

    ayranım dokulmesin guzel tabi
    sen adami niye kabul ettin dis gorunusu icin eee simdimi aklina geldi muhafazakar olmasini istemek :)

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Söylenecek çok şey var fakat basit kalıplara sığdırılmış bir hayat yaşan ve fikirleri o yönde olan insanlarla tartışmaya girmeyi kendime yakıştırmıyorum. Teşekkürler 🙏

      Yorumla
    • nomorebets35
      nomorebets35
      +1 yıl

      :)))))) hayatı basit yasayabilmek kaliplarla hayallerle ya da tutarsizliklarla olmaz zaten :) bende konusalim tartisalim diye degil tamda cevabima baslarken kullandigim kelimeye uyuyor durumun diye yazdim :)
      onemli degil tesekkurluk degil yani durum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Siz orada NİYE KABUL ETTİN DIŞ GMRÜNÜŞÜ İÇİN EE diye bir kelime kullandınız. peki ben soruda fiziksel bir durumdan bahsettim mi? hayır.. Ben zaten güzel biriyim yanıma da böylesi yakışır vunun endişesi yok ben o adamı naif kibar ve bana karşı olan hassas yaklaşımı için tercih ettim.. muhafazakar olmasını hemen sorgulamayı doğru bulmadıgım için de bu önemli konuları yüz yüze konuşmayı tercih ettim. umarım açıklayıcı olmuştır sizin için 🙏

      Yorumla
    • nomorebets35
      nomorebets35
      +1 yıl

      gene yanlis cunku ilk kriterin naif guzel efendilik degil :)

      Yorumla
  • Rumeysaisik
    Rumeysaisik Takip Et
    Xper 2 Yaş: 22
    +1 yıl

    Hayir dusuncelerine saygi duymali duymayacaksa onunla isin olmaz zaten

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Duydu 😌

      Yorumla
  • women00
    women00 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 22
    +1 yıl

    muhafazakar olmana saygı duymuyorsa zaten başlamadan bitsin. saygı çok önemli

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kesinlikle

      Yorumla
  • FilNecati31
    FilNecati31 Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 96%
    +1 yıl

    Valla düşünsene karıyı ayarlıyon tam varmışın basacam umuduyla böyle dırdır ediyo yalan konuşmim döverim.

    0
    0 Yorumla
  • all_we_need_is_love_
    all_we_need_is_love_ Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Tesettürlü müsün yoksa genel olqrwk bakışın mi böyle

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tesettürüyüm

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu ara da kapalımızın diye değil de tesettürlümüsün diye sorduğum için ayrıca teşekkür ederim

      Yorumla
    • all_we_need_is_love_
      all_we_need_is_love_
      +1 yıl

      Rica ederim. Sorudan öyle olduğunu düşündüm ama açıkçası türbanlıya türbanlı tesettürlü olana tesettürlü diyorumm sende de onu sezdim

      Yorumla
  • -Rebel_Lilith-
    -Rebel_Lilith- Takip Et
    Bilge Yaş: 42 , eic 99%
    +1 yıl

    Senin seçimlerine ve değerlerine saygı duymalı... Aksi halde def et gitsin.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Elbette öylee

      Yorumla
  • Kara_Karga
    Kara_Karga Takip Et
    Bilge Yaş: 47 , eic 56%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 502 cevap paylaştı.

    İnanamaz öyle olsan zaten ne konuşur ne gidersin gittiysen zaten rahat birsisindir

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen evde perdeleri çekip oturayım doğru diyorsun

      Yorumla
  • hakan3540
    hakan3540 Takip Et
    Bilge Yaş: 39 , eic 100%
    +1 yıl

    Böyle olur 🙂

    Yarın ilk defa buluşuyoruz, muhafazakar olduğumu söylesem tepkisi ne olur sizce?
    0
    0 Yorumla
  • lonewolf_3406
    lonewolf_3406 Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 97%
    +1 yıl

    Ciddi düşündüğünü söyledin mi niyetinin farkında mı

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet o da ciddi ama hani bazı ilişkiler de olur yA ciddidir ama elini tutmak sarılmak normal gelir o yüzden bunu belirtmek isterim

      Yorumla
    • lonewolf_3406
      lonewolf_3406
      +1 yıl

      O bunu yapmayacağının farkında mı peki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yani açıkçası az buçuk belli ettim fakat açık bir şekilde dile getirmedim bunun için ona buluşmayı teklif ettim ona yüz yüze anlatmanın daha doğru olduğunu düşündüm çünkü o an yüzünün alıcağı o ifade bile çok şey anlatır 🌸

      Yorumla
    • lonewolf_3406
      lonewolf_3406
      +1 yıl

      Arabası var mı? Ve evi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Galerici maddi durumu iyi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      32 yaşında

      Yorumla
    • lonewolf_3406
      lonewolf_3406
      +1 yıl

      Geçmiş olsun tatlım şimdiden :)

      Yorumla
    • lonewolf_3406
      lonewolf_3406
      +1 yıl

      Tavladı seni yani kısacası :)

      Yorumla
  • OrtaSehpa
    OrtaSehpa Takip Et
    Yoda Yaş: 44 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Yarın son defa buluşuyorsunuz sadece bundan henüz senin haberin yok 😂

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Fark etmez 😌

      Yorumla
  • Frankie34
    Frankie34 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 90%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Bence en başta belirtsen iyi olurdu
    Sonra hayvan gibi saldırır canını da sıkar

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ama bizim şu an bir ilişkimiz yok yani baştan kavramı doğru değil biz zaten başındayız ilk defa yüz yüze gelip isteklerimizi konuşacağız orta da bir kandırma ve zaman kaybı da yok.

      Yorumla
    • Frankie34
      Frankie34
      +1 yıl

      O zaman bunu karsi tarafa ilk bulusmada belirt.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Öyle yapacağım teşekkür ediyorum 🙏

      Yorumla
    • Frankie34
      Frankie34
      +1 yıl

      Rica ederim

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Kaçsın. Sen değerlisin, sana layık olan da senin gibi değerli olmalı.

    1
    0 Yorumla
  • moonlight012
    moonlight012 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.

    Güncellemeyi okudum ne güzel ya umarım ikiniz için de hayırlısı olur:)

    0
    0 Yorumla
  • Khadimdost
    Khadimdost Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 95%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 529 cevap paylaştı.

    Şu yobazlık diyenlerin aklı 80 sene geriden geliyor.

    0
    0 Yorumla
  • SevmekGuzel007
    SevmekGuzel007 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Sabah ola hayrola 🙂 yarın ne olacağını sen bile bilemezsin

    0
    0 Yorumla
  • AK_SAÇLI_52
    AK_SAÇLI_52 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 48 , eic 78%
    +1 yıl

    O zaman buluşmaya gitmeyeceksin yani madem bu kadar kendini saklıyorsun biraz daha saklı

    0
    0 Yorumla
  • gizli_hazine
    gizli_hazine Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 97%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    en baştan söylemesin nasıl başlarsa öyle gider

    0
    0 Yorumla
  • cheekystaff
    cheekystaff Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Şahsen ben direk hayatta başarılar der kaçarım :)

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bende saygı duyarım en azından kendini bilen bir erkek diye düşünürüm🌸

      Yorumla
  • TennisCi
    TennisCi Takip Et
    Xper 1 Yaş: 36
    +1 yıl

    İlk defa buluşmada pat diye bunlar söylenir mi ya. Yorumlara bakıyorum atan atmış. Bı buluş bakalım zaman geçir hemen ilk buluşmada el tutma vs ne hem. İlerleyen zamanlarda görüşme kararı alırsanız olacağı varsa bisiler olur dk 1 gol 1.

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O zaman şöyle anlatayım sen diyorsun ki ben bir kızın elini tutmak sevmek sarılmak isterim ama karşında ki ben asla ama asla bunları yapmam diyen bir düşünce de sence 2 3 buluşmaya gerek var mı şahsen benim zamanım değerli 🙏

      Yorumla
    • TennisCi
      TennisCi
      +1 yıl

      Abi sizin kafa başka kafa. Ben sana bı arkadaşımı anlatayım ilk buluşmada kıza ailesinin son çocuğu olduğundan ve yakınlarında kalması gerektiginden ve onlara bakması gerektiğinden bahsetti
      Doğru mu evet doğru ama zamanı dildi.

      İlişkiye olsada olur olmasada olur gözüyle bakan kafaya benim çiçek biseyim yok onlar zamanı umursamaz bence hiç kıymetli vaktini yanına giderek bı şans vererek bile ayırma çünkü gün sizin için bittiğinde yarın olmicak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkür ederim yorumun için 🙏

      Yorumla
  • Greenz
    Greenz Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 87%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 314 cevap paylaştı.

    Söylemen iyi olur bence:)

    1
    3 Yorumla
    • Greenz
      Greenz
      +1 yıl

      Hayırlı olsun :) Allah tamamına erdirsin :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Allah razı olsun darısı başına güzel bir hanımefendiyle 🥲

      Yorumla
    • Greenz
      Greenz
      +1 yıl

      Çok şükür ben o aşamayı geçtim:) evli ve çocukluyum hamdolsun.

      Yorumla
  • oguzzz0
    oguzzz0 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    Bence mutlaka bilmesinde fayda var. Madem birbirini tanımak için bir yola çıktınız senin düşünce ve karakter yapını bilmeli.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kendini acikca ifade etmekten asla cekinme. Seni seven oldugun gibi sevsin

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkür ederim

  • oisoyledeil
    oisoyledeil Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Söyle ama ağır gelir muhtemelen

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne mutlu bana o zaman

      Yorumla
    • oisoyledeil
      oisoyledeil
      +1 yıl

      Tabi

      Yorumla
  • G_Hakikat
    G_Hakikat Takip Et
    Xper 7 Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 517 cevap paylaştı.

    Kaçarsa kaçar , kendi doğrularından mı kaçıyorsun

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok aksine bu yönümle gurur duyuyorum sadece ne tepki vereceğini ön görmek için bu soruyu sormak istedim

      Yorumla
    • G_Hakikat
      G_Hakikat
      +1 yıl

      Hmmm

      Yorumla
  • Limonlugazozz
    Limonlugazozz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Bunu en başta konusmaliydin inanmayabilir

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      1 haftalığız aramızda adabı muaşerete uymayan bir durum olmadı ne benden ona ne ondan bana bence yanlış anlamaz 🌸

      Yorumla
  • aslıı_7
    aslıı_7 Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl

    niyeti ciddi değilse bu durum hoşuna gitmeyebilir

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Niyeti ciddi olduğunu söyledi zaten dediğin gibi değilse kaçarak uzaklaşır bu da benim işime gelir 😇

      Yorumla
  • _Queenn_
    _Queenn_ Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Bence söylemek lazım…

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Elbette 🌸

      Yorumla
  • Geberisice6464
    Geberisice6464 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 74%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Bu yönde olmaya devam et baştan sınırlarını çiz

    1
    12 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sınırlarım belli ahlak namus çok önemli benim için güzel biriyim de maddi olarak ta kendime bana desteği almadan çok güzel bir hayat yaşatıyorum dimdik duruyorum üstüne muhafazakar olunca korkar diye çekiniyorum ama aksi düşünen birini kaybetmekten zaten korkmam.

      Yorumla
    • Geberisice6464
      Geberisice6464
      +1 yıl

      Korkarsa da yapacak bir şey yok kendi kaybeder senşn gibi temiz birini kaybetmek istemez belki de

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ya sadece ön yargı oluşturmasın yeter belki onun fikirleri bana uymicak

      Yorumla
    • Geberisice6464
      Geberisice6464
      +1 yıl

      Ön yargı oluşturacak bir durum yok oluştursa da onun sorunu artık

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkür ederim güzel yorumların için 😇

      Yorumla
    • Geberisice6464
      Geberisice6464
      +1 yıl

      Rica ederim hakkınızda hayırlısı olsun ben teşekkür ederim her zaman isterseniz ☺️😊

      Yorumla
    • Geberisice6464
      Geberisice6464
      +1 yıl

      Yobazlara takılma onlara kalsa evden dışarı adım atmak sıkıntı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Takılmıyorum ama ne olursa olsun saygı duymak gerekmez mi bak mesela ben böyleyim ama benim arkadaşlarım dan farklı düşünüp ilişki yaşayan bile var ama ne o beni eleştiriyor ne ben onu SAYGı hayata saygı işte..

      Yorumla
    • Geberisice6464
      Geberisice6464
      +1 yıl

      İnsanın önce kendisine saygı duyması gerekli sonra başkasına.. kendisine saygı duymayan sana bana hiç duymaz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kesinlikle yarın güncelliyrceğim soruyu🥲🌸

      Yorumla
    • Geberisice6464
      Geberisice6464
      +1 yıl

      Merakla bekliyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İyi geceler diliyorum 🌸🥲

      Yorumla
  • Oruçcan
    Oruçcan Takip Et
    Xper 3 Yaş: 33
    +1 yıl

    Bence net ol bu zamana kadar güzel gelmişsin bundan sonra da güzel devam et 😉

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    bu adam sana göre değil, neden kendi çevrenden bulmadın ki...

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nerden biliyorsunuz bana göre olmadığı saçmalığa bak !!

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      sende bir aptallık mı var... şekile baktık devam kararı aldık diyorsun şimdide kıvırıyorsun... saçmalık diyorsun... senin kaç yüzün var anlamadımki?

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Muhafazakarım diyorsun ama nikahın ol ayan biriyle buluşacaksın. Bu münafıklıktır

    0
    17 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neye dayanarak münafıklık olduğunu söylüyorsun hangi ayete dayanarak?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Niikahın var mı görüşeceğin kişiyle

      Yorumla
    • galaksilibiesma
      galaksilibiesma
      +1 yıl

      Yorumun doğru evet beyefendi ancak münafığa bağlaman çok yanlış

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Münafık hanım efendi müslüöan gibi görünüp farkşı yaşayandır

      Yorumla
    • galaksilibiesma
      galaksilibiesma
      +1 yıl

      Ama belki yanında 3. bi kişi vardır o zaman dini açıdan hiçbir sorun olmuyor ki detayı bilmediğiniz halde direkt münafığa bağlamanız doğru değil demek istiyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yine sorun olur o kişi senin nişanlın değil ve niyeti belli değil

      Yorumla
    • galaksilibiesma
      galaksilibiesma
      +1 yıl

      Bence dini dar yaşayanlardansınız

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Dini çikarlarına göre eğip bukenlerden değilim. Allah affetsin. Neyse banane kiminle buluşursan buluş

      Yorumla
    • galaksilibiesma
      galaksilibiesma
      +1 yıl

      Allah hepimize hidayet versin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Amin inşallah

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bakın belli ki dini yönden tam hakim değilsiniz konuya evlilik yolunda ilerleyen iki kişinin buluşması 3 kere helal kılınmıstır dinimizce 4 deği 2 değil 3 kere o karşı cinsle oturup adabı muaşerete uygun görüşmek helaldir. tabi yanında 3. Bir kişinin olması çok daha iyi olur diğer kız arkadaşımızında söylediği gibi.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @galaksilibiesma yorumlar için teşekkür ederim 🌸

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Esma hanım anlıyorum sizi ama karşida ki. kiçinin niyetini bilemezsiniz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ayrıca dinimi. çok iyi biliyorum çok şükür

      Yorumla
    • galaksilibiesma
      galaksilibiesma
      +1 yıl

      Elbette ki bilemeyiz ama tanımadan nasıl anlayabiliriz ki. Zaten hissiyatı güçlü olan bir insan tek seferlik konuşmada oturup kalkmada anında anlar karşısındaki erkeğin karakterini. Ve bu da yanında 3. bı kişi olduğu takdirde Nureddin Yıldız hoca dâhi dinimizce uygun olduğunu belirtiyor

      Yorumla
    • galaksilibiesma
      galaksilibiesma
      +1 yıl

      Ve ben size dini bilmiyorsunuz gibi bi hitapta bulunmadım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tamam ablacım

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    yani kaportayı boyayıp şahini Mercedes diye yutturacaksın oğlana. Ayıp ayıp.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayır ona Şahin’le Mercedes arasında ki farkı göstericem 🐣

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Açık misin kapalı mı? Kapaliysan normal karşılar zaten

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tesettürüyüm 🌸

      Yorumla
  • Alacaa06
    Alacaa06 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 22
    +1 yıl

    Kabul edecekse öyle kabul etsin. Kendini olduğun gibii göster ileride sorun olmasın.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Mesleği ne iyise devam

    1
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Galerici

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ama maddi durumu beni etkilemiyor ben zaten rahat bir hayatım var maddi yönden

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Valla gülüm eğer sapık düşünceli çıkarsa direk uzaklaş en ufak bir kelimesi bakışı kötü ise kaç evlilik içinde yasin genç sen ne işle mesgulsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Benim kendi işletmem var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ne güzel kimse ye muhtaç değilsin dediğim gibi yapısı kötü ise uzak las

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet teşekkür ederim 🌸

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Hosuna gider bunu soylesen🙂

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Umarım gurur duyarım böyle bir düşüncesi varsa 🥲

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Vardir rahat ol🙂

      Yorumla
  • Kartalkalbi
    Kartalkalbi Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 95%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Olduğun gibi sevmicekse ztn sal

    2
    0 Yorumla
  • gngjgj11
    gngjgj11 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 28
    +1 yıl

    Muhafazakarliga gerek yok ama efendi olun tabii yeter çok abartmadan efendilik hoş olur

    0
    14 Yorumla
    • gngjgj11
      gngjgj11
      +1 yıl

      Yinede saygı duyuyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Elbette aslında ben de soruyu biraz yanlış sordum mufazakarlıktsn çok sınırlar deseydim daha doğru olurdu teşekkür ederim yorum için🌸

      Yorumla
    • gngjgj11
      gngjgj11
      +1 yıl

      Öpüşme ve sarılmada el ele tutuşma da bir şey yok inan bana basit görmez seni sirf bunlar için birkaç ay geçsin iyice isindiktan sonra bunlara izin verebilirsin sadece bunlar normal...
      Sadece evine gitme sevişme vs yariciplak o durumlara girmezsen yanlış düşünmez hakkında hiç merak etme

      Yorumla
    • gngjgj11
      gngjgj11
      +1 yıl

      O an etkilenir senden öpmek isteyebilir sarılmak isteyebilir bunlar küçük tatlı hareektler bunlara izin ver evine gitme o dediğim durumlara girme yeter ağır olduğun belli olur zaten

      Yorumla
    • gngjgj11
      gngjgj11
      +1 yıl

      Bir öpusme sarılma bir insanı basit yapmaz ki zaman geçtikçe isinirsaniz bunlar olur zaten çok normal sonuçta askerlik arkadaşı değilsiniz umarım beni anlamışsındır merak etme seni basit biri sanmaz

      Yorumla
    • gngjgj11
      gngjgj11
      +1 yıl

      yeter ki evine gitme sevişme dışarda buluşunca hani birbirinizden elektrik aldıktan şöyle bir 1 ay gectikten sonra hafif tatlı sarılma opmeler olabilir bunlar normal güzelim anladın dimi beni

      Yorumla
    • gngjgj11
      gngjgj11
      +1 yıl

      Bu arada buluşma nasıl geçti neler oldu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Anladım böyle ilişkilere saygı duyarım fakat benim ne demek istediğimi ben anlatamadım daha açık anlatayım eminim anlicaksınız. Ben Türk değilim Cezayir de doğdum büyüdüm Arap ım ve benim ahlaki ve tomplumsal değerlerim buna izin vermiyor cunlu böyle yetiştirildimm ee dinim de bana bunu emredince bu benim bir kuralım haline geldi yani sadece dini yönden ele alma konuyu günah sevap değil tek mesele yA da o beni öpücük koklicak benden ayrılıcak kafasında da değil hali hazırda kendini yetiştirmiş bir fizyoterapistm ve kliniğim var yurt dışında yaşadığım için Arapçam var 10 yılı aşkındır Türkiyedeym Türkçem de en az Arapçam kadar iyidir ee yurt dışında büyüyüp ing bilmemek imkansız ing biliyorum + olarak en yakın arkadaşım İspanyol onun diline de hakimim kendi ayaklarımın üstünde duran bir genç kızım hal böyle olunca yanlış anlama ama kaliteli insanlarla birlikte oturup kalkıyorsun zaten karşıma çıkan bey de öyle oluyor yani böyle basit düşüncelere de girmiyor yani tamamen kendi değerlerimden ötürü bu yakınlaşmaları hoş bulmuyorum ama her zaman saygı duyuyorum uzun oldu kusura bakma lütfen 🌸🥲

      Yorumla
    • gngjgj11
      gngjgj11
      +1 yıl

      Sen bilirsin efendi insanları hep takdir etmisimdir ve çok severim benimde amacım seni kötü yonlendirmek değil zaten doğru yoldasn hep böyle güzel temiz efendi kal ben sadece hani ufak tefek opusmelerde bir şey yok yeter ki bir erkeğin evine gitme başka durumlara girme demek istedim ama anladım sen bu küçük durumlarida hoş bulmuyorsun takdir ediyorum seni 👍🏻

      Yorumla
    • gngjgj11
      gngjgj11
      +1 yıl

      İnşallah çok iyi bir erkeğe denk gelirsin

      Yorumla
    • gngjgj11
      gngjgj11
      +1 yıl

      hak ediyorsun

      Yorumla
    • gngjgj11
      gngjgj11
      +1 yıl

      Senin gibi insanları sevmezler genelde ama ben çok seviyorum böyle efendi insanları 🌸

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok zaten kötü anlamda değerlendiremediğini farkındayım benim gibi insanlar o tarz erkeklerin 5 gömlek üstü olduğu için evet haklısın sevmezler ama insan kendi değerlerini ve ahlakını kaybetmesin yeter ki gerisi teferruat.. güzel insanlarla yollarının kesişmesi dileğiyle teşekkür ederim ♥️

      Yorumla
    • gngjgj11
      gngjgj11
      +1 yıl

      Aynen sen o erkeklerin 5 gömlek ustusun çekinirler teklifte edemez bu yüzden çoğu sana kaliteli olanlar gelir ama elbet merak etme senin gibisi gelir bu arada sadece erkekler de değil kızlarda sevmezler efendi insanları ama sen hep böyle kal ben seviyorum sizin gibi temiz insanları seninde güzel insanlarla yolun kesişir inşallah Allah razı olsun canım benim

      Yorumla
  • sapineseva
    sapineseva Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    bu soru 4 gundur karsima cikiyor. kurtulamadim bu sorudan. ne olur ne bileleim canim. giy kara carsafi cik karsisina pecesinden opucuk at

    0
    1 Yorumla
    • gngjgj11
      gngjgj11
      +1 yıl

      Hahaha 😄😄

      Yorumla
  • ozlem2003
    ozlem2003 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23
    +1 yıl

    Eğer haram olmasın istiyorsan yanında bir arkadaşınla veya kardeşnle görüşmeye git, fikrini de başta açıkça belirt

    0
    1 Yorumla
    • hakaarkan
      hakaarkan
      +1 yıl

      Yorumun harika ama sanırım istemeyecekler yanında kimseyi

      Yorumla
  • Mizojinist03
    Mizojinist03 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24
    +1 yıl

    Sanırım ilk kez sevgili yaptın ve ilk buluşman. O da senin gibi biriyse hoşuna gider

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İlk değil

      Yorumla
    • Mizojinist03
      Mizojinist03
      +1 yıl

      Kusura bakma sevgilin olduysa muhafazakar olamazsın çünkü dinde sevgili olmak günah haram

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İki yetişkin insanın helal dairesi içerisinde oturup birbirini tanıması ve evlilik yolunda ilerlemesi Allah tarafından helaldir. sevgilililik !! Haramdır bu iki şeyi lütfen karıştırma hatta sana bir bir bilgi daha vereyim dikkatini çeker mi bilmem ama kuranı Kerim’de şöyle der evlilik yoluna GİRMİŞ iki kişinin bir seferliğine mahsus birbirlerine birbirlerinin nefesini hissedecek kadar yakın olmaları helal kılınmıştır ama altını çiziyorum 1 seferliğine ve aynı şekilde kadın tesettürlüyse o evlilik yoluna girdikten sonra karşısında ki kişi saçını görmek isterse o kadının saçının sadece bak sadece 1 tutamını göstermesi de helal kılınmıştır.. diceksin ki nerden biliyorsun saçmalama ben Türk değil Arap kökenliyim ve taktir edersin Ki dilim Arapça yani kuranı Kerim’de geçen ayetleri Arapça bir şekilde okuyorum ve KURANI KERİM DE EVLİLİK çok güzel ayrıntılı anlatıyor..

      Yorumla
    • Mizojinist03
      Mizojinist03
      +1 yıl

      Kadın ve erkek nikahsız birbirine dokunamaz baş başa yalnız kalamaz. Arapım demişsiniz suriyeli misiniz?

      Yorumla
  • darksoul666
    darksoul666 Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 92%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    Konuşmadan buluşmada bilemezsin

    1
    0 Yorumla
  • ĄşķÍlėe
    ĄşķÍlėe Takip Et
    Xper 6 Yaş: 126 , eic 96%
    +1 yıl

    Ya olduğun gibj ol ya da görüdüğün gibi...

    1
    0 Yorumla
  • spitzbub
    spitzbub Takip Et
    Guru Yaş: 66
    +1 yıl

    Kendi kendine aci veriyorsun yazik degilmi sana

    0
    1 Yorumla
    • spitzbub
      spitzbub
      +1 yıl

      Burdamisin

      Yorumla
  • rukiye1896
    rukiye1896 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23
    +1 yıl

    Fazla bir tepki göstermez zaten

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Fark etmez 🌸

      Yorumla
  • kuralsiz_pisikopat
    kuralsiz_pisikopat Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 95%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.

    Dogal ol

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Her zaman :)

      Yorumla
    • kuralsiz_pisikopat
      kuralsiz_pisikopat
      +1 yıl

      Tam yol ileri birinin cikari icin kendknden odun verme

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Elbette :)

      Yorumla
    • kuralsiz_pisikopat
      kuralsiz_pisikopat
      +1 yıl

      Kafana takilan soru varsa sorabilirsin. Belki faydamiz olur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hiç yok gerçekten hiç soru işareti kalmadı içime sindi çok şeffaftı

      Yorumla
  • Junİchi
    Junİchi Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    hala söylemedin mi. d

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok bugün 😄

      Yorumla
  • Cicekhasan
    Cicekhasan Takip Et
    Yoda Yaş: 51 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 315 cevap paylaştı.

    3. Kişi var mı yanınızda?

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yanımızda olmayacak fakat ayrı bir şekilde gidip toplum içimde oturacağımızı varsayarsak bu bir sorun değil ve bende zaten bu denli 4 4 lük yaşamıyorum sadece en iyi şekilde yaşamaya gayret ediyorum lütfen bu iki şeyi birbirine karıştırmayın

      Yorumla
    • Cicekhasan
      Cicekhasan
      +1 yıl

      En iyi şekilde yaşamaya gayret gösteriyorum. Demeniz takdire şayan
      Toplum içindede olsanız yanınızda 3. Kişi olmasi lazım madem gayret gösteriyorsun bunada gayret göstermen gerekir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkürler yorumunuz için

      Yorumla
    • Cicekhasan
      Cicekhasan
      +1 yıl

      Rica ediyorum.
      Bol şanslar

      Yorumla
  • İmaginermyaşığı
    İmaginermyaşığı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Sen çok yüce gönüllü insansın

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sende 😂

      Yorumla
  • Devamını Gör (53)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Yarın ilk defa buluşuyoruz, muhafazakar olduğumu söylesem tepkisi ne olur sizce?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Yarin ilk kez buluşacağız. Beni beğenmez diye korkuyorum, napacağım? 19 cevap verildi
Görücü usulü evleneceğim. Dün sözlendik. Yarın ilk defa sözlümle muhabbet edeceğiz. Yemeğe... 6 cevap verildi
İlk buluşmada el tutulurmu? 26 cevap verildi
İlk buluşmada bunları yapsam sıkıntı olur mu sizce? 11 cevap verildi
İlk buluşmaya böyle gelsem naparsin? 8 cevap verildi
İlk buluşma olacak sizce iptal etmelimiyim? 18 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Özel günleri sever misiniz sizin için önemli midir?
  • Megane 4 mu focus 4 mu Hangi araba daha iyi?
  • Yaz akşamı dondurma ritüelin var mı?
  • Parkta közlenmiş mısır sevenler burada mı, siz nasıl yersiniz?
  • Gece gece nasıl içecek tüketirsiniz?
  • Siz de insanlardan hemen nefret eder misiniz yoksa size de bu duygu abartı mı geliyor?
  • İki kalp gerçekten kilometrelerce mesafe varken birbirine sadık kalabilir mi?
  • İnsan ne zaman vazgeçmiş sayılır; pes ettiğinde mi, yoksa artık kendine daha fazla zarar verdiğini anladığında mı?
  • Benim gibi aşure süslemeye kafayı takan var mı, siz aşureyi nasıl seviyorsunuz?
  • Çok uçlarda olmayan muhafazakar erkek ve seküler kız ilişkisi olur mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨