AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
99Cevap
Senin cizgine uymuyorsa, işine gelmiyorsa kaçsın gitsin zaten üzülme.. Ben olsam buluşmazdim ama
Buluşmadan anlayamayız ki 🥲
Şanslı elemanmış söyle tabiki yanlış beklentilere girmesin
muhafazakarlık anlayışın sadece cinsel kaçınma mı bide helal haram diyorsun kafalar pırıl pırıl
Napabilirim bütün muhafazakar özellerimi mi saysaydım soru da? Lütfen biraz mantıklı konuşun
sorduğun soruda mantık yok muhafazakar olan birisi nasıl dışarıdan muhafazakar gözükmeyebilir? diyorsan ben modern türbanlıyım kitabı ortasından okuyanlardanım benim değerlerim tamamen vicdanıma yaşam biçimine dayalı o zaman okey ama bu soruyu sorman absürt
Ben de sadece tokalaştım kimseyle sarılmadım öpüşmedim vs. Ama bu duruma ne tepki verirler bilemiyorum. Eğer senin gibi düşünüyorsa hoşuna gider. Muhafazakar değilse bu durum saçma gelir dalga geçer hoşuna gitmez ve ayrılırsınız
Herkesin görüşüne saygı duymak gerek
Kesinlikle saygı duyulmalı. Bu arada kendisi 32 yaşındaysa muhtemelen zina yapmıştır
Ben bunu sorun haline getirmem benden sonrasıdır önemli olan tabi hata olduğunu kabullenmesi gerek bunu savunması değil.. dedim yA herkesin kendi değerleri var ben bu zamana kadar kendimi eşim için korumaktan ziyada bana kılınan haramdan kaçmak için bu yönde davrandımm Allah korkusu derler yA tam olarak bende ki o işte yoksa dikkat ettiğim tek şey namus değil.. umarım anlaşılır bir şekilde ifade edebilmişimdir kendimi 🌸
Nur süresi 26. Ayette temiz kadınlar temiz iffetli erkeklere layık olduğu belirtilmiş. Hanımının temiz olmasını isteyen erkek kendisi de temiz olmak zorundadır. Kocasının temiz olmasını isteyen kadın kendisi de temiz olmak zorundadır.
Kendiniz de söylediniz belirtilmiştir şart kılınmamıştır.
Siz bilirsiniz tabi fakat ben olsam temiz bir kadın olarak kendim gibi birisini isterdim. Ve eş adayımız benden başka birine dokunmasına dayanamazdım bu durum sadakati etkiler
Temiz bir eş istemek temiz kalabilmek bunlar zaten gurur verir insana kaldı ki KURANI KERMDE biz eşleri birbirine denk yarattık der bu da Nur süresinde ki ayeti destekler ve ben dinimi 4 4 lük yaşadığımı zaten savunmuyorum lütfen yanlış anlamayın KESK’e yaşayabilsek ama birimde bir nefsimiz var sadece dikkat ediyoruz 🌸🙏
Buluş ama yalnız kalma, temasta bulunma. Görüşlerini açıkça söyle ve hedefinin evlilik olduğunu anlat.
Elbette
Aklı varsa ve ciddi ise sizden vazgeçmeli. Bu devirde eline el değmemiş kız bulmak neredeyse imkansız. Ayrıca yaşadığınız hayat olmak zorunda olandır. Tebrik ederim sizi. Ardında onlarda sevgili geçmişi olan çiftlerin mutlu olma şansı çok düşük.
Çocuk ertesi gün koşarak uzaklaşacak sjsjs Kaçmasa bile 1 ay sonra,''hadi ne duruyoruz bebeğim, sivişelim'' dicek sjsjs
Kaçarsa ne mutlu bana :) kaçmasa da en fazla 1 ayımı çalabilecek :) denemeye değer biri mi kesinlikle 😌🌸
Yani ölç biç tart. Pat diye söyleme çünkü söylediğin an o öyle değilse muhafazakar gibi davranıp senin duygularınla oynar kandırır. Konuş hatta muhafazakar olduğunu belli etme aksi düşüncelerdeymiş gibi inceden gir ama o düşüncede olduğunu da belli etme. Seninle sırf dış görünüşten dolayı cinsel şeyler içinde konuşmak isteyebilir. 2. Buluşmada daha net olursun
Çok haklısın. Soru soran tatlım, bencede hemen söyleme erkekler bende öyleyim yaa diye yalan söylüyolar sırf seninle olabilmek istediklerini senden alabilmek için her şeyi yaparlar sen kendin ondan emin olursan eğer yani çocuk her haliyle içine sinerse söyle
Aslında buluşmadan önce konuşulmalı böyle şeyler. Ama madem buluşacaksınız buluştuğunda söylersin. Geç söylemek veya hiç soylememekten daha iyidir :)
1 haftalığız henüz 🥲
Doğru ama çok erken buluşuyorsunuz bence cok kısa bir süre 1 hafta
Zaman kaybetmeye gerek yok olursa devam olmassa birbirimizi yormadan zaman çalmadan bitiricez
Aynen doğru hayırlısı olsun :)
İleride kişiliğiniz çatışır , söyle ilk başta söyle kendinizi farklı tanıtmayın ilerde bocalarsınız maskeleyip yanıltmayın karşınızdakine maske takmayın
Muhafazakâr olmak sadece karşı cinsten uzak durmakla olmaz. Ayrıca muhafazakar olan veya olmayan bir erkek eline erkek eli değmemiş kızları daha çok sever. Yani muhafazakar olmak apayrı bir şey
Muhafazakarlık demek dinini iyi yönde yaşatmaktır ben bunlara dikkat ettiğim gibi genel olarak erkeklerle olan iletişimime de dikkat edip kuranımı okuyup 5 vakit namazını kılan dinini en güzel şekilde yaşamak için elinden geleni yapan biriyim🙏🌸
Öyleyse ne mutlu sana Allah daim etsin ☺️
Teşekkür ederim yorumun için 🌸🥲
Rica ederim ❤️
ayranım dokulmesin guzel tabi
sen adami niye kabul ettin dis gorunusu icin eee simdimi aklina geldi muhafazakar olmasini istemek :)
Söylenecek çok şey var fakat basit kalıplara sığdırılmış bir hayat yaşan ve fikirleri o yönde olan insanlarla tartışmaya girmeyi kendime yakıştırmıyorum. Teşekkürler 🙏
:)))))) hayatı basit yasayabilmek kaliplarla hayallerle ya da tutarsizliklarla olmaz zaten :) bende konusalim tartisalim diye degil tamda cevabima baslarken kullandigim kelimeye uyuyor durumun diye yazdim :)
onemli degil tesekkurluk degil yani durum
Siz orada NİYE KABUL ETTİN DIŞ GMRÜNÜŞÜ İÇİN EE diye bir kelime kullandınız. peki ben soruda fiziksel bir durumdan bahsettim mi? hayır.. Ben zaten güzel biriyim yanıma da böylesi yakışır vunun endişesi yok ben o adamı naif kibar ve bana karşı olan hassas yaklaşımı için tercih ettim.. muhafazakar olmasını hemen sorgulamayı doğru bulmadıgım için de bu önemli konuları yüz yüze konuşmayı tercih ettim. umarım açıklayıcı olmuştır sizin için 🙏
gene yanlis cunku ilk kriterin naif guzel efendilik degil :)
Hayir dusuncelerine saygi duymali duymayacaksa onunla isin olmaz zaten
Duydu 😌
muhafazakar olmana saygı duymuyorsa zaten başlamadan bitsin. saygı çok önemli
Kesinlikle
Valla düşünsene karıyı ayarlıyon tam varmışın basacam umuduyla böyle dırdır ediyo yalan konuşmim döverim.
Tesettürlü müsün yoksa genel olqrwk bakışın mi böyle
Tesettürüyüm
Bu ara da kapalımızın diye değil de tesettürlümüsün diye sorduğum için ayrıca teşekkür ederim
Rica ederim. Sorudan öyle olduğunu düşündüm ama açıkçası türbanlıya türbanlı tesettürlü olana tesettürlü diyorumm sende de onu sezdim
Senin seçimlerine ve değerlerine saygı duymalı... Aksi halde def et gitsin.
Elbette öylee
İnanamaz öyle olsan zaten ne konuşur ne gidersin gittiysen zaten rahat birsisindir
Aynen evde perdeleri çekip oturayım doğru diyorsun
Böyle olur 🙂
Ciddi düşündüğünü söyledin mi niyetinin farkında mı
Evet o da ciddi ama hani bazı ilişkiler de olur yA ciddidir ama elini tutmak sarılmak normal gelir o yüzden bunu belirtmek isterim
O bunu yapmayacağının farkında mı peki
Yani açıkçası az buçuk belli ettim fakat açık bir şekilde dile getirmedim bunun için ona buluşmayı teklif ettim ona yüz yüze anlatmanın daha doğru olduğunu düşündüm çünkü o an yüzünün alıcağı o ifade bile çok şey anlatır 🌸
Arabası var mı? Ve evi?
Galerici maddi durumu iyi
32 yaşında
Geçmiş olsun tatlım şimdiden :)
Tavladı seni yani kısacası :)
Yarın son defa buluşuyorsunuz sadece bundan henüz senin haberin yok 😂
Fark etmez 😌
Bence en başta belirtsen iyi olurdu
Sonra hayvan gibi saldırır canını da sıkar
Ama bizim şu an bir ilişkimiz yok yani baştan kavramı doğru değil biz zaten başındayız ilk defa yüz yüze gelip isteklerimizi konuşacağız orta da bir kandırma ve zaman kaybı da yok.
O zaman bunu karsi tarafa ilk bulusmada belirt.
Öyle yapacağım teşekkür ediyorum 🙏
Rica ederim
Kaçsın. Sen değerlisin, sana layık olan da senin gibi değerli olmalı.
Güncellemeyi okudum ne güzel ya umarım ikiniz için de hayırlısı olur:)
Şu yobazlık diyenlerin aklı 80 sene geriden geliyor.
Sabah ola hayrola 🙂 yarın ne olacağını sen bile bilemezsin
O zaman buluşmaya gitmeyeceksin yani madem bu kadar kendini saklıyorsun biraz daha saklı
en baştan söylemesin nasıl başlarsa öyle gider
Şahsen ben direk hayatta başarılar der kaçarım :)
Bende saygı duyarım en azından kendini bilen bir erkek diye düşünürüm🌸
İlk defa buluşmada pat diye bunlar söylenir mi ya. Yorumlara bakıyorum atan atmış. Bı buluş bakalım zaman geçir hemen ilk buluşmada el tutma vs ne hem. İlerleyen zamanlarda görüşme kararı alırsanız olacağı varsa bisiler olur dk 1 gol 1.
O zaman şöyle anlatayım sen diyorsun ki ben bir kızın elini tutmak sevmek sarılmak isterim ama karşında ki ben asla ama asla bunları yapmam diyen bir düşünce de sence 2 3 buluşmaya gerek var mı şahsen benim zamanım değerli 🙏
Abi sizin kafa başka kafa. Ben sana bı arkadaşımı anlatayım ilk buluşmada kıza ailesinin son çocuğu olduğundan ve yakınlarında kalması gerektiginden ve onlara bakması gerektiğinden bahsetti
Doğru mu evet doğru ama zamanı dildi.
İlişkiye olsada olur olmasada olur gözüyle bakan kafaya benim çiçek biseyim yok onlar zamanı umursamaz bence hiç kıymetli vaktini yanına giderek bı şans vererek bile ayırma çünkü gün sizin için bittiğinde yarın olmicak
Teşekkür ederim yorumun için 🙏
Söylemen iyi olur bence:)
Hayırlı olsun :) Allah tamamına erdirsin :)
Allah razı olsun darısı başına güzel bir hanımefendiyle 🥲
Çok şükür ben o aşamayı geçtim:) evli ve çocukluyum hamdolsun.
Bence mutlaka bilmesinde fayda var. Madem birbirini tanımak için bir yola çıktınız senin düşünce ve karakter yapını bilmeli.
Kendini acikca ifade etmekten asla cekinme. Seni seven oldugun gibi sevsin
Teşekkür ederim
Söyle ama ağır gelir muhtemelen
Ne mutlu bana o zaman
Tabi
Kaçarsa kaçar , kendi doğrularından mı kaçıyorsun
Yok aksine bu yönümle gurur duyuyorum sadece ne tepki vereceğini ön görmek için bu soruyu sormak istedim
Hmmm
Bunu en başta konusmaliydin inanmayabilir
1 haftalığız aramızda adabı muaşerete uymayan bir durum olmadı ne benden ona ne ondan bana bence yanlış anlamaz 🌸
niyeti ciddi değilse bu durum hoşuna gitmeyebilir
Niyeti ciddi olduğunu söyledi zaten dediğin gibi değilse kaçarak uzaklaşır bu da benim işime gelir 😇
Bence söylemek lazım…
Elbette 🌸
Bu yönde olmaya devam et baştan sınırlarını çiz
Sınırlarım belli ahlak namus çok önemli benim için güzel biriyim de maddi olarak ta kendime bana desteği almadan çok güzel bir hayat yaşatıyorum dimdik duruyorum üstüne muhafazakar olunca korkar diye çekiniyorum ama aksi düşünen birini kaybetmekten zaten korkmam.
Korkarsa da yapacak bir şey yok kendi kaybeder senşn gibi temiz birini kaybetmek istemez belki de
Ya sadece ön yargı oluşturmasın yeter belki onun fikirleri bana uymicak
Ön yargı oluşturacak bir durum yok oluştursa da onun sorunu artık
Teşekkür ederim güzel yorumların için 😇
Rica ederim hakkınızda hayırlısı olsun ben teşekkür ederim her zaman isterseniz ☺️😊
Yobazlara takılma onlara kalsa evden dışarı adım atmak sıkıntı
Takılmıyorum ama ne olursa olsun saygı duymak gerekmez mi bak mesela ben böyleyim ama benim arkadaşlarım dan farklı düşünüp ilişki yaşayan bile var ama ne o beni eleştiriyor ne ben onu SAYGı hayata saygı işte..
İnsanın önce kendisine saygı duyması gerekli sonra başkasına.. kendisine saygı duymayan sana bana hiç duymaz
Kesinlikle yarın güncelliyrceğim soruyu🥲🌸
Merakla bekliyorum
İyi geceler diliyorum 🌸🥲
Bence net ol bu zamana kadar güzel gelmişsin bundan sonra da güzel devam et 😉
bu adam sana göre değil, neden kendi çevrenden bulmadın ki...
Nerden biliyorsunuz bana göre olmadığı saçmalığa bak !!
sende bir aptallık mı var... şekile baktık devam kararı aldık diyorsun şimdide kıvırıyorsun... saçmalık diyorsun... senin kaç yüzün var anlamadımki?
Muhafazakarım diyorsun ama nikahın ol ayan biriyle buluşacaksın. Bu münafıklıktır
Neye dayanarak münafıklık olduğunu söylüyorsun hangi ayete dayanarak?
Niikahın var mı görüşeceğin kişiyle
Yorumun doğru evet beyefendi ancak münafığa bağlaman çok yanlış
Münafık hanım efendi müslüöan gibi görünüp farkşı yaşayandır
Ama belki yanında 3. bi kişi vardır o zaman dini açıdan hiçbir sorun olmuyor ki detayı bilmediğiniz halde direkt münafığa bağlamanız doğru değil demek istiyorum
Yine sorun olur o kişi senin nişanlın değil ve niyeti belli değil
Bence dini dar yaşayanlardansınız
Dini çikarlarına göre eğip bukenlerden değilim. Allah affetsin. Neyse banane kiminle buluşursan buluş
Allah hepimize hidayet versin
Amin inşallah
Bakın belli ki dini yönden tam hakim değilsiniz konuya evlilik yolunda ilerleyen iki kişinin buluşması 3 kere helal kılınmıstır dinimizce 4 deği 2 değil 3 kere o karşı cinsle oturup adabı muaşerete uygun görüşmek helaldir. tabi yanında 3. Bir kişinin olması çok daha iyi olur diğer kız arkadaşımızında söylediği gibi.
@galaksilibiesma yorumlar için teşekkür ederim 🌸
Esma hanım anlıyorum sizi ama karşida ki. kiçinin niyetini bilemezsiniz
Ayrıca dinimi. çok iyi biliyorum çok şükür
Elbette ki bilemeyiz ama tanımadan nasıl anlayabiliriz ki. Zaten hissiyatı güçlü olan bir insan tek seferlik konuşmada oturup kalkmada anında anlar karşısındaki erkeğin karakterini. Ve bu da yanında 3. bı kişi olduğu takdirde Nureddin Yıldız hoca dâhi dinimizce uygun olduğunu belirtiyor
Ve ben size dini bilmiyorsunuz gibi bi hitapta bulunmadım
Tamam ablacım
yani kaportayı boyayıp şahini Mercedes diye yutturacaksın oğlana. Ayıp ayıp.
Hayır ona Şahin’le Mercedes arasında ki farkı göstericem 🐣
Açık misin kapalı mı? Kapaliysan normal karşılar zaten
Tesettürüyüm 🌸
Kabul edecekse öyle kabul etsin. Kendini olduğun gibii göster ileride sorun olmasın.
Mesleği ne iyise devam
Galerici
Ama maddi durumu beni etkilemiyor ben zaten rahat bir hayatım var maddi yönden
Valla gülüm eğer sapık düşünceli çıkarsa direk uzaklaş en ufak bir kelimesi bakışı kötü ise kaç evlilik içinde yasin genç sen ne işle mesgulsun
Benim kendi işletmem var
Ne güzel kimse ye muhtaç değilsin dediğim gibi yapısı kötü ise uzak las
Evet teşekkür ederim 🌸
Hosuna gider bunu soylesen🙂
Umarım gurur duyarım böyle bir düşüncesi varsa 🥲
Vardir rahat ol🙂
Olduğun gibi sevmicekse ztn sal
Muhafazakarliga gerek yok ama efendi olun tabii yeter çok abartmadan efendilik hoş olur
Yinede saygı duyuyorum
Elbette aslında ben de soruyu biraz yanlış sordum mufazakarlıktsn çok sınırlar deseydim daha doğru olurdu teşekkür ederim yorum için🌸
Öpüşme ve sarılmada el ele tutuşma da bir şey yok inan bana basit görmez seni sirf bunlar için birkaç ay geçsin iyice isindiktan sonra bunlara izin verebilirsin sadece bunlar normal...
Sadece evine gitme sevişme vs yariciplak o durumlara girmezsen yanlış düşünmez hakkında hiç merak etme
O an etkilenir senden öpmek isteyebilir sarılmak isteyebilir bunlar küçük tatlı hareektler bunlara izin ver evine gitme o dediğim durumlara girme yeter ağır olduğun belli olur zaten
Bir öpusme sarılma bir insanı basit yapmaz ki zaman geçtikçe isinirsaniz bunlar olur zaten çok normal sonuçta askerlik arkadaşı değilsiniz umarım beni anlamışsındır merak etme seni basit biri sanmaz
yeter ki evine gitme sevişme dışarda buluşunca hani birbirinizden elektrik aldıktan şöyle bir 1 ay gectikten sonra hafif tatlı sarılma opmeler olabilir bunlar normal güzelim anladın dimi beni
Bu arada buluşma nasıl geçti neler oldu
Anladım böyle ilişkilere saygı duyarım fakat benim ne demek istediğimi ben anlatamadım daha açık anlatayım eminim anlicaksınız. Ben Türk değilim Cezayir de doğdum büyüdüm Arap ım ve benim ahlaki ve tomplumsal değerlerim buna izin vermiyor cunlu böyle yetiştirildimm ee dinim de bana bunu emredince bu benim bir kuralım haline geldi yani sadece dini yönden ele alma konuyu günah sevap değil tek mesele yA da o beni öpücük koklicak benden ayrılıcak kafasında da değil hali hazırda kendini yetiştirmiş bir fizyoterapistm ve kliniğim var yurt dışında yaşadığım için Arapçam var 10 yılı aşkındır Türkiyedeym Türkçem de en az Arapçam kadar iyidir ee yurt dışında büyüyüp ing bilmemek imkansız ing biliyorum + olarak en yakın arkadaşım İspanyol onun diline de hakimim kendi ayaklarımın üstünde duran bir genç kızım hal böyle olunca yanlış anlama ama kaliteli insanlarla birlikte oturup kalkıyorsun zaten karşıma çıkan bey de öyle oluyor yani böyle basit düşüncelere de girmiyor yani tamamen kendi değerlerimden ötürü bu yakınlaşmaları hoş bulmuyorum ama her zaman saygı duyuyorum uzun oldu kusura bakma lütfen 🌸🥲
Sen bilirsin efendi insanları hep takdir etmisimdir ve çok severim benimde amacım seni kötü yonlendirmek değil zaten doğru yoldasn hep böyle güzel temiz efendi kal ben sadece hani ufak tefek opusmelerde bir şey yok yeter ki bir erkeğin evine gitme başka durumlara girme demek istedim ama anladım sen bu küçük durumlarida hoş bulmuyorsun takdir ediyorum seni 👍🏻
İnşallah çok iyi bir erkeğe denk gelirsin
hak ediyorsun
Senin gibi insanları sevmezler genelde ama ben çok seviyorum böyle efendi insanları 🌸
Yok zaten kötü anlamda değerlendiremediğini farkındayım benim gibi insanlar o tarz erkeklerin 5 gömlek üstü olduğu için evet haklısın sevmezler ama insan kendi değerlerini ve ahlakını kaybetmesin yeter ki gerisi teferruat.. güzel insanlarla yollarının kesişmesi dileğiyle teşekkür ederim ♥️
Aynen sen o erkeklerin 5 gömlek ustusun çekinirler teklifte edemez bu yüzden çoğu sana kaliteli olanlar gelir ama elbet merak etme senin gibisi gelir bu arada sadece erkekler de değil kızlarda sevmezler efendi insanları ama sen hep böyle kal ben seviyorum sizin gibi temiz insanları seninde güzel insanlarla yolun kesişir inşallah Allah razı olsun canım benim
bu soru 4 gundur karsima cikiyor. kurtulamadim bu sorudan. ne olur ne bileleim canim. giy kara carsafi cik karsisina pecesinden opucuk at
Hahaha 😄😄
Eğer haram olmasın istiyorsan yanında bir arkadaşınla veya kardeşnle görüşmeye git, fikrini de başta açıkça belirt
Yorumun harika ama sanırım istemeyecekler yanında kimseyi
Sanırım ilk kez sevgili yaptın ve ilk buluşman. O da senin gibi biriyse hoşuna gider
İlk değil
Kusura bakma sevgilin olduysa muhafazakar olamazsın çünkü dinde sevgili olmak günah haram
İki yetişkin insanın helal dairesi içerisinde oturup birbirini tanıması ve evlilik yolunda ilerlemesi Allah tarafından helaldir. sevgilililik !! Haramdır bu iki şeyi lütfen karıştırma hatta sana bir bir bilgi daha vereyim dikkatini çeker mi bilmem ama kuranı Kerim’de şöyle der evlilik yoluna GİRMİŞ iki kişinin bir seferliğine mahsus birbirlerine birbirlerinin nefesini hissedecek kadar yakın olmaları helal kılınmıştır ama altını çiziyorum 1 seferliğine ve aynı şekilde kadın tesettürlüyse o evlilik yoluna girdikten sonra karşısında ki kişi saçını görmek isterse o kadının saçının sadece bak sadece 1 tutamını göstermesi de helal kılınmıştır.. diceksin ki nerden biliyorsun saçmalama ben Türk değil Arap kökenliyim ve taktir edersin Ki dilim Arapça yani kuranı Kerim’de geçen ayetleri Arapça bir şekilde okuyorum ve KURANI KERİM DE EVLİLİK çok güzel ayrıntılı anlatıyor..
Kadın ve erkek nikahsız birbirine dokunamaz baş başa yalnız kalamaz. Arapım demişsiniz suriyeli misiniz?
Konuşmadan buluşmada bilemezsin
Ya olduğun gibj ol ya da görüdüğün gibi...
Kendi kendine aci veriyorsun yazik degilmi sana
Burdamisin
Fazla bir tepki göstermez zaten
Fark etmez 🌸
Dogal ol
Her zaman :)
Tam yol ileri birinin cikari icin kendknden odun verme
Elbette :)
Kafana takilan soru varsa sorabilirsin. Belki faydamiz olur
Hiç yok gerçekten hiç soru işareti kalmadı içime sindi çok şeffaftı
hala söylemedin mi. d
Yok bugün 😄
3. Kişi var mı yanınızda?
Yanımızda olmayacak fakat ayrı bir şekilde gidip toplum içimde oturacağımızı varsayarsak bu bir sorun değil ve bende zaten bu denli 4 4 lük yaşamıyorum sadece en iyi şekilde yaşamaya gayret ediyorum lütfen bu iki şeyi birbirine karıştırmayın
En iyi şekilde yaşamaya gayret gösteriyorum. Demeniz takdire şayan
Toplum içindede olsanız yanınızda 3. Kişi olmasi lazım madem gayret gösteriyorsun bunada gayret göstermen gerekir
Teşekkürler yorumunuz için
Rica ediyorum.
Bol şanslar
Sen çok yüce gönüllü insansın
Sende 😂