Yarın ilk defa buluşuyoruz, muhafazakar olduğumu söylesem tepkisi ne olur sizce?

Dışardan bakıldığında rahat biri gibi görünüyorum ama ben bu zamana kadar kimsenin elini dahi tutmadım.24 yaşındayım istedim ki sadece eşim benim elimi tutsun helal haram ilişkisi olan dini yönden bu tarz şeylere dikkat eden biriyimm ama biraz kendine bakan kaliteli yaşamayı seven bir tip dısardan bakan biri böyle düşüncenlere sahip olduğumu çok zor anlar ama benim istediğim eş profili belli ve bu onu bilmiyor sadece dış görünüşüme aldanarak birbirimizi tanımaya karar verdik. sizce düşüncesi ne olur ben bunşarı söylediğim de kaçar mı ağır gelir bunlar ona?

Güncellemeler
+1 yıl
90 a yakın yorum yapıldı hepinize çooook teşekkür ederim çoğunuz beni anladı bazılarınız yobazlık olarak değerlendirdi ama genel olarak çoğunuz saygı duydu ve yardımcı oldu 🥲🌸🌸
Güncellemeler
+1 yıl
Görüşme çok güzel geçti onun hayatı ahlaki değerlerini adalet terazisini hayat kalitesi evililikten beklentileri herseyi sordum zaten çok kaliteli bir bey her anlamda ve bende söyledim. tabi diğer bir çok konuya da değindim.. o da kısaca benim yaşım işim karakterim belli evlilikle sonuçlandorcağım bir ilişkiye nasip olursa adım atmak istiyorum dedi.. senin bu karararına sadece saygı duyarım dedi naifti oturması kalması ses tonu çok zarif bir beydi🥲
Yarın ilk defa buluşuyoruz, muhafazakar olduğumu söylesem tepkisi ne olur sizce?
Cevapla