Eğer sizinle ciddi bir ilişki düşünüyor ise bu düşüncelerinize saygı duyup anlayışla karşılayacaktır. Bu nedenle kendinizi kötü hissetmenizi tavsiye etmem. Ayrıca yürekten seven insanlar için bu tarz durumlar engel değildir. Ben de sizinle aynı düşünceye sahip biriyim. Hayatıma biri almadan önce ciddi ve emin bir şekilde evlilik olmayacağı takdirde sevgili olamayacağımı ve evlilik öncesinde öpüşme ve benzeri bir yakınlığın olmayacağını belirtiyorum. Karşı tarafta her zaman bunu anlayışla karşılıyor. Yani çoğu erkek bu konuda (tabi akıllı sadece bel altına çalışmıyor ise) anlayışlı olabiliyor.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Bencede belirt güzel kardeşim. Senin dini görüşüne, genel görüşüne saygı duymayan kişiyle bir yerde yol alman zaten yanlış olur. Başlamadan biter yani. Ya sen kendini , kimliğini kaybeddip ona rol yapacaksınız, bu zaman hiç dürüst biri olmazsın Allah karşısında da, o da zaten bir süreden sonra anlayacak samimi değilsin diye. Muhafazakar olmak , ahlaksız olmaktan iyidir, burada utanılacak bir şey yok. Allah'ın helal buyurdugu şekilde yaşamak ne zamandan beridir utanç verici? Seni olduğun gibi kabul eden , bakış açına, dini inancına inan biriyle yol arkadaşı ol🙏🤍🕊️
00 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı. Aslında en doğrusu bu şekilde ama günümüz şartlarında ne yazık ki buna artık dikkat edilmiyor. Edilmediği için de aşk adı altında isteyen istediğini yapıyor.
Sen sınırlarını belli ettikten sonra karşı tarafın buna anlayış gösterip göstermemesi ona kalmış. Eğer gerçekten seven biri ise buna saygı duyup yanında kalacaktır. Giderse de sende yerini bileceksin.
İstemediğin hiç bir şeyi kaybetmemek için yapma. Bu yüzden kendinden ödün verme. Emin ol kendin için kendinden ödün vermediğin zaman kazanırsın.
Umarım her şey gönlünce olur..
12 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle önemli olan karşılıklı saygıdır.. güzel yorumun için teşekkür ediyorum 🌸
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, böyle şeyler elbette daha en başından söylenmeli. Bu söyleyeceklerim yanlış anlaşılmasın yani ben muhafazakarlığı aşağılamıyorum, ben de elhamdülillah müslümanım onu belirteyim. Baştan söylenmeli diyorum çünkü muhafazakarlık sadece karşınızdaki erkeğe temas edip etmeme veya yakınlaşıp yakınlaşmamadan ibaret değil. Hemen hemen her konuda böyle bir hayat sürüyorsunuz, düşünce tarzınız bu yönde şekilleniyor vs. Dolayısıyla bir erkeğin baştan bunu bilmesi lazım ve ona göre bir karar vermesi lazım. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
105 Yorumla
Soran+1 yılEstağfurullah. elbette haklısınız her şey söylenmesi gerekir ki o ilişki de ona göre şekillensin. zaten birbirine zıt iki karakter ve düşünce yapısana sahipsek bu sağlıklı bir ilişki olmaz sadece zaman kaybı olur.
- +1 yıl
Aynen öyle bunu kastetmek istedim tam olarak.
Soran+1 yılTeşekkür ederim değerli yorumunuz için 🙏🌸
- +1 yıl
Rica ederim. Görüşümü beğenmenize sevindim :)
Soran+1 yıl🌸🌸
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
98Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı.
+1 yılAçıkçası bir erkeğin bunları kabul edeceğini düşünmüyorum aslında bunu erkek kadın diye de ayırmak istemiyorum çünkü Bir insan bir insanı seviyorsa ona dokunmak ister sarılmak saçlarını okşamak elini tutmak yüzünden dudağından öpmek ister şu an için en masum görünenleri söylüyorum ben sana direkt olarak sevişme veya seks de demiyorum yani dediğim gibi En azından el ele tutuşma bile ister o da isteyecektir muhtemelen ilk başlarda sorun değil falan derse de sen yine de kendini çok fazla kaptırma birazcık akışa bırak zaten zamanla o da belli eder tam olarak neyi isteyip neyi istemediğini ancak dediğim gibi pek kabul edeceğini düşünmüyorum herhangi bir erkeğin en azından elini tutmak ister elini bile tutmayacaksa neden sevgilin ki
11 Yorumla
Soran+1 yılYorumunuz için teşekkür ederim. bu söylediklerinizi yapmak istemeleri çok doğal sevdiğinin elini tutmak sarılmak varlığını istemek saygı duyuyorum yargılamıyorum. Fakat dizinde söylediğiniz gibi sıradan biri zaten bunu kabul etmez. bende bunun farkındayım. ama günümüzde bu tarz ilişki yaşayıp bunu ciddiyete döken bir çokta örnek var. kaldı ki ben de zaren bunu istiyorum böyle birini hayatıma almak istiyorumm. Siz nasıl ki senen sevdiğini hissetmek ister diyorsanız ve bu sizin için doğruysa ben doğrum ve değerlerim bunu söylüyor. teşekkür ederim yorum için🌸
Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı. Kaçarsa kaçsın
Seni sen olduğun için sevsin
Dışına göre tutulmasin sana
Düşüncelerin için sevsin saygı duysun
Öyle düşünüyorsun diye kaçarsa daha iyi
İki gün sonra zorla öpmeye çalışmasından iyidir
88 Yorumla
Soran+1 yılElbette öyle aksi mümkün olamaz zaten
Soran+1 yılTabi şeref duyarım 😄🌸yorumunuz için tekrar teşekkür ederim bütün güzellikler sizinle olsun 🌸
u +1 yılKeşke ilk buluşma olmadan her şeyi açık açık söyleseydin, konuşulsaydı. Şimdi bunu düşünmeyecektin. Ama bence kaçıp gitmesi gereken bi durum yok, hatta hoşuna bile gidebilir, bu denli muhafazakar oluşun. :)
24 Yorumla
Soran+1 yılAslında 1 haftalığız daha 🐣ama evet bende bu konuyu düşündüm fakat bana karşı tutumuna bakarak açıkçası çok anlayışsız bir şekilde karsılamicağını düşündüğüm için yüz yüze görüşürken söylemek istedim🌸
- +1 yıl
O zaman tamamdır o iş 🌷
Soran+1 yılTeşekkür ederim değerli yorumun için 🌸🐣
- +1 yıl
Est, rica ederim ☺️
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılNormal bir tepki verir öyle aşırı bir şey yapacağını düşünmüyorum
11 Yorumla
Soran+1 yılKendi bilir saygı duyarım
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılBence önce söylemeliydiniz.
06 Yorumla
Soran+1 yılÖncesi yok ama orta da bir ilişki yok yani :)
- +1 yıl
İlk defa buluşuyorsanız bir ilişki var sonuçta :) ilk tanıştığınızda yani konuştuğunuzda bilgi vermeliydiniz ama yine de olan olmuş bence söyleyin. sizi seven her türlü sever zaten
Soran+1 yılBen zaten söylemiyeceğim demiyorum ki sadece nasıl karşılayacağını merak ediyorum
- +1 yıl
Söylediğim gibi eğer bu tarz insanları sevmiyorsa hoşuna gitmeyebilir.
Soran+1 yılBu onun düşüncesi elbette aynı saygıyı bende ona duyarım
- +1 yıl
O zaman sorun yok saygı duyulduğu taktirde düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz
+1 yılNormalde şu an için bizim toplum muhafazakar insanlara karşı Ama tabi bunu bazı sebepleri var aslında muhafazakarlık emin ol ki kötü bir şey değil Sadece insanlara farklı anlatıldığı için yani şu an günümüzde artık muhafazakarlık farklı tanındığı için seni de farklı tanıyabilir zaten karşı taraf Eğer ön yargılı bir insansa farklı tanır biraz da karşı tarafa bağlı olan bir durum biraz senin anlatış tarzına bağlı olan bir durum yani kabul edebilir etmeyebilir herkesin hayat tarzı kendinedir kimsenin kimseyi eleştirmeye veya yargılamaya hakkı yoktur Sadece Kafa yapıları uyuşmuyorsa ayrılır Bu kadar basit
11 Yorumla
Soran+1 yılAslında bunu muhafazakarlık olarak değilde belli kurallarım ve sınırlarım olduğunu açıklayarak söyleyeceğim zaten saygı duymayan bir insan hayatının her alanında sana o saygıyı göstermez 🌸
+1 yılBenim gibi birisini görunce seviniyorum😃 Kardeşim bence endişe etme, doğru kişiyse anlayışla karşılar ve elini tutmak için zamaninı bekler. Ha anlayışla karşılamayacaksa zaten doğru kişi değildir.
Başımdan geçen bir olaya değinmek istiyorum. Arkadaşimla oturuyorduk, onun yakın bir arkadaşı bizi görünce selam vermek istemiş. Ancak karşı cinsti... çok düşüncesiz bir şekilde benimle tanısmak isterken direkt elini uzattı, tokalasmak amacıyla. Eminim niyeti kötü değildi ancak bir kadınla ilk kez tanışan birisi kadının elini uzatmasını beklemeli. Adab-ı muaşeret kurallarındandır. Kadın tokalaşmak için elini uzatmadıkça uzatılmaz. 🙂tabi ki ben de nazikçe el sıkışmadığımı belirttim. Biraz utandı ama bundan sonra dikkat edeceğine eminim. Yani demem o ki, siz çevreye uymayın onlar size uysun örnek alsın.🌺🌿
33 Yorumla
Soran+1 yılAllah razı olsun gerçekten böyle birini görünce ben kendi adıma değil o kişinin adına seviniyorum gelde bunu bazılarına anlat cahillik yobazlık diyorlar gerçekten aklım bazen bana oyun mu oynuyor diyorum böyle bilgisiz ve basit kişilikleri görünce 🌸🌸
- +1 yıl
Amin cümlemizden... Nefislerine hakim olamayanların saldırdığı ilk şey genelde cahillikle yobazlikla suçlamak oluyor. Umursamayın bile. Hakkınizda hayırlısını diliyorum.💐
Soran+1 yılBende sizin teşekkür ederim yorumunuz için🌸
Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Helale harama dikkat eden biriyim ne kadar dokunaklı ama aynı dinden bahsetmiyoruz galiba
Bi kadinin erkekle buluşması konuşması islam dininde caiz değil
El ele tutuşmam ama buluşurum sonra bunlar normalmiş gibi helal miş gibi muhafazakar oldumu söyleyim yerse 🙄🙄
Muhafazakarlıgin adını kirletmeyin
Elimden geldi kadar haramlardan kaçıyorum diyin
((. sizce düşüncesi ne olur ben bunşarı söylediğim de kaçar mı ağır gelir bunlar ona? ))
Konustun kişi helali haramı biliyorsa ona gore yaşıyorsa sozlerin mutlu eder evlilik bile düşünür
Ama helal haramdan bir haber se sevgilikten beklentisi ( her şey se ( cinsel bedensel duygusal ) ) kaçar
Soru şu kacmaması için onun istediği gibi olacak mısın yoksa kendin mi olacaksin?23 Yorumla
Soran+1 yılŞöyle ifade edeyim soruyu sormamda ki amaç değerlerimden kaçmak değil sadece vericeği tepkiyi öngörmek içindi ve yarın karşına geçip bugüne kadar yaptığım gibi değerlerimi ve İslami yönde ki hassasiyetimi en sert şekilde açıklayıcı olucak bir biçimde ifade edicem bundan utanmak ve çekinmek ahmaklıktır…helal haram ilişkisine gelince taktir edersiniz ki ben o beyfendiyle laylaylom bir sohbet için değil ciddi bir evlilik yoluna girmek ve onu tanımak için görüşeceğim aksi olsaydı evet haklı olabilirdiniz ve dinimiz buna 3 kereliğine adabı muaşerete uygun bir şekilde izin vermiş yanında 3. Bir kişiyle gitmeyi doğru bulmuştur.. caiz değil konusuna 💯katılıyorum fakat günah diyemeyiz cunku orta da bir niyet var caiz ve günah iki farklı kavramdır.. ve dinimiz iki yetişkin bireyin evlilik için bir araya gelmesini haram kılmamıştır.. muhafazakarım demek İslami ve dini yönden Allah’ın bana emrettiği kurallara inanıyor ve uyuyorum demek. ama yine taktir edersiniz ki ben de bir insanım ve bir farklı yorumda 4 4 lük olmadığımı sadece elimden geldiğince dikkat ettiğimi dile getirdim. dinimiz bir erkekle evlilik yoluna girdikten sonra o karar alındıktan sonra iki kişinin bir seferliğine birbirlerinin nefesini hissedicek kadar yakın olmaları bile helal kılınmıstır. Asıl mesele buna hakim olup bunu kalıplaştırmadan helal haram diye ayırmamak ama evet caiz değil fakat bende 4 4 lük biri değilim bunu kabul ediyorum ama dinimin bana emrettiklerini de olabildiğince güzel bir şekilde yaşamaya çalışıyorum kısıra bakmayın uzun oldu 🌸
Soran+1 yılEstAğfurullah 🥲
Gizli Üye(18-24)+1 yılYa öncelikle bende öyleyim eğer böyle çok istekli biri olduğunu belli ediyorsa uzak dur mesafeni koru. Fakat anlayışlı iradeliyse konuş. Bence biraz konuş hayata bakış açısına bak mesela anlatırsa kızlarla ilişkisini sanmamda hani cinsel bir deneyimi olduysa gerçekte ilişki nasıl olur bilemem bazıları zorluyor. Ben onları yargılamiyorum. Aynı senin gibi arkadaşım var erkek arkadaşı oldu rahatta biri ama öpüşme veya cinsellik istemiyor çocuktan beklemezmis ama bir gün çocuk ona sorunca sormuş ve ilişkiye girdiğini söylemiş. Onuda öpmeye çalışıyormuş vs. Bence sadece konuş arkadaş gibi ileri ama kendini ifade et nasıl biri olduğun vs oda söylerse saygı duyarsa devam edeceğini soyle. Umarım iyi geçer..
16 Yorumla
Soran+1 yılGeçmişini önemsemem bana karşı tutumu önemli benim için öpmeyi bırak dokunmaya dahi kalksa o saniye zaten benim için biter bu da bana bşy kaybettirmez öyle biri için üzülecek bir karakter değilim
Cevap sahibi+1 yılYa çok basit arkadaşça konuşursun emin ol oda farklıdır zaten. Kim göründüğü gibi ki.. muhabbete laf lafı açar zaten az çok o seni sen onu anlarsın ifade de edersiniz saygı duyulursa devam edersin.
Cevap sahibi+1 yılBenim hayır
Soran+1 yıl@Melksn87 tabi ki oldu ama hepsi kendini bilen insanlardı aksi biriyle ben aynı ortamda dahi bulunmam. ve hepsiyle saygı çerçevesinde bitti ilişkilerimiz sadece bu katı kurallarımı her erkek kaldırmaz herkesin kendi düşüncesi farklı olabiliyor.
Cevap sahibi+1 yılHayırlı olsun knka darısı başıma
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Birincisi kendiniz gibi olun kendiniz gibi yaşayın ikincisi o size auymuyor ise sizin ona uymanız uydurmaya olur ve buda sizi yıpratır üçüncüsü yobaz diyen halt etmiş her insanın bir benliği avarsir olmazsa olmazi vardır donduncusu beni seven böyle sevsin illede biryerlerimi elletmeyle sevgi olaz olsa olsa haz olur
28 Yorumla
Soran+1 yılSonuna kadar katılıyorum teşekkür ederim değerli yorumunuz için 🌸🙏
- +1 yıl
Rica ederim burada normal adepli terbiyi seviyeli insan %10 geçmez onun için buradaki o %90 olanlarda her naneyi yiyiorlar sonra gelip burada sorular sorup ağlayarak pişmanlıklarını paylaşıyorlar kardeşim siz kendi bildiginizden şaşmayın yalnis karar bile olsa kendim aldım der çekilirsiniz kenara
Soran+1 yılYa aslında çoğu kişi destekledi ama dediğin gibileri de çıktı benim doğrum çizgim hayatım ve değerlerim net bir duruşum var ve tabi Ki bunlardan asla taviz vermem çğnkü beni ben yapan şey zaten bu tutumum 🌸
Soran+1 yılTeşekkür ederimm umarım bütün güzellikler sizinle olur 🌸
Soran+1 yılAllah daim etsin sağlığınız mutluluğunuz huzurunuz bereketiniz yuvanızdan eksik olmasın 🌸🙏
Aşk İlişkileri konusunda 836 cevap paylaştı. Muhafazakar bir birey olmak gurur duyulacak bir şey bence. Kendini basitleştirmiyorsun ve bence kendi öz benliğine saygı duymak bu. Sen kendinden asla ödün verme. Kendin ol ve ne istediğini de ona söyle. Olumsuz bir cevap alırsan umursama bile. Hakkında hayırlısı ne ise o olsun.:).
22 Yorumla
Soran+1 yılÇok güzel bir yorum teşekkür ederimm♥️🌸Amin🙏🥲
+1 yılMerhaba öncelikle
Bu kişi sanaldan tanıştığın bir kişi ise dikkat etmelisin, internetten tanıştığın kişiye yazmak ile buluşmak arasında dünyalar kadar fark var. Muhafazakar olman dusuncesi onun rahatlığına göre ne dusunecegi konusunda değişir.
Ama muhafazakarlık derken ilk erkekle el ele tutuşmak diye felan anlamadım, muhafazakarligin sadece erkeğe temas ile olacağını sanmıyorum, çok geniş bir kavram. İlk erkeğin bunu bilmesi lazım ki ona göre düşünmeli.
12 Yorumla
Soran+1 yılDoğru anlamışsın arkadaşım muhafazakarlık sadece temas etmekten ve namustan ibaret değildir bunu farkında olan insanları gördükçe mutlu oluyorum 🌸
- +1 yıl
İnşallah yarınki buluşmanız güzel geçmesi dileklerimle🌸
O ne dusunurse dusunsun , fikrini soyke, durusundan jinse icin odun verme, iaterse kacsin , ablarsin ne niywtde oleugunu ve ne aradigini, o gider daha iyisi gelir seni gwrcekten ve senin icin awven birisi. belkide kacmaz dusuncelerini sevmesede genelde inanmiyorlar bu zamanda ve naz yapiyor saniyorlar, tabi fogru dicek ama dusuncesi fikri baska bisey, direkt kacan dahq iyi insandir. cunku bazilari seni yolundan cevirmeye calisiyorlar
11 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın
+1 yılBide yani hepimizin anası atası böyle dindar türbanlıyken , heleki yaşadığmız toprakları fethedenlerin müslğmanların en alası yiğitler iken , neden ben dindarım kardeşim demekten utanılıyor? Neden? herkes bilsin yani bende öyleyim eşimde benm gibi olsun istiyorum inşllh rabbim yani. Eğer garip görünülcek biri varsa zten alayı müslüman ülkede çakma avrupa özentilerini garipsemeli. Bak kızım en doğrusu senin düşüncelerin tmmı! Ben dindarım canım sen nasılsın neler yapıyorsun namaz oruş vs vs var mı çat çat çat diye sor. UTANMA! Tamammı bitanemm.🌸 ve seni pis nefsinede kullanmasına asla ama asla izin verme asla. Bıktık artık evlenmeden seks de seks seks de seks delisi olanlardan ya üf. Öpüyorum seni hayırlısı olsn hakkında 😘
14 Yorumla
Soran+1 yılHelal olsun sana özelden yazabilir miyim 🌸🥲
- +1 yıl
Yazzz canm benm açıyorm mesajımı
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende bahsettiğin gibi muhafakar bir kızım ve böyle bir durumla karşılaştım şunu bil sorun olacaksa söylesen de olur söylemesen ama uzatırsan iyi olmaz bence ona bunu söyle senin nasıl biri olduğunu bilsin ve onu istiyorsan bunu belli etme cevabını almadan umarım çok mutlu olursun
13 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🌸
Cevap sahibi+1 yılRica ederim canım 🌹
Cevap sahibi+1 yılÇok sevindim senin adına her şey istediğin gibi olsun
Kesinlikle haklısınız bunu söylemeniz çok iyi olmuş. Ancak yaşım itibari ile size bir tavsiyede bulunayım. Bu tavrınızı devam ettirin derim. Ne kadar güzel bir yaklaşım. Allah tamamına erdirsin :)
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim Allah razı olsun🌸tabi ki tutumum değerlerim orta da ama takdir edersiniz ki insanlar göründüğü gibi olmayabiliyor. şuanlık iyiyiz ama benim içimde ki bu kuşku sanırım evlenene kadar geçmicek her an acaba ben ona biraz gülsem 2 güzel söz söylesem bu beni yanlış anlayıp yumuşadığı mı mı düşünür tarzı korkular var olucak bu da ona gercek samimiyetimi göstermeme engel maalesef ki 🥲
- +1 yıl
Bakın bu çok ince bir çizgidir. Erkek adama hiç belli etmeseniz bile tam samimiyetinizi. Şefkatli ve merhametli adam bilir ki bu inandığı içindir. Eskiler 6 ayda bir mektup yazıp buna cevap aldıklarında dünyaları bulmuş gibi olurlarmış. Bazen hasret çok daha faydalıdır insana. Evlilikten önce her şeyi yaşayınca bu sefer kavgalar da hasıl olabiliyor. Zaten ısındığınız için yanındasınız. Bunu yanlış anlamayacağını düşünüyorum. Aman tavrınızı bozmayınız. Sizi bu konuda zorlarsa bu tavrınız sizi koruyacaktır. Allah gönlünüze göre versin
Bunu en başından söylemeniz en doğrusu. Bunu söyledikten sonra soğuk davranır ve kaçarsa sakın üzülmeyin bilin ki o kişi sizinle ileride evlenip mutlu yuva kurmak için değil gönlünü eğlendirmek için buluşmuştur.
13 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle sanırım islam dininde ve bu tutumumda en çok bunu seviyorum kimsenin benden çıkarı olmadığını anlıyor ve gidiyor ama kalıyorsa demek ki gerçekten ciddi düşündüğünü anlıyorum.
Soran+1 yılEvet işte tam olarak ben dışardan farklı gözüküyorum derken bunu kast ettim bende öyleyim bu yanlış bir algı yaratıyor
Aşk İlişkileri konusunda 397 cevap paylaştı. zaten birisini tanımaya, dış görünüşü ve anlık olarak bize hissettirdikleri yüzünden karar veririz. birbirinizi tanırken kendını tanıtmanın da bır problemi yok. görüşleriniz birbirinize uymuyorsa da olmaz zaten.
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet doğru
Gizli Üye(18-24)+1 yılSen gibiyim bende senin gibi düşündüğüm biriyle ciddi bir şekilde tanıştık o da muhafezekar biriydi maalesef sonu nasıl bitti biliyon mu kardeşim öpüştük ve ayrıldım o gün ondan bana yanlış yaptı çünkü erkekler durmuyor maalesef ben artık kimseye inanmıyorum 🥴
12 Yorumla
Soran+1 yılBende inanmıyorum sadece inanmak istiyorum hayırlısı olsun demekten başka bir şey gelmiyor elimden 🌸
Cevap sahibi+1 yılAynen bende olması gerekiyormuş diyorum ama hala o pişmanligi yaşıyorum nasıl unutucam bilmiyorum
Ben bunu net olarak söylediğimde karşı tarafın hırs yaptığını gördüm. Artık kimseye muhafazakarım demiyorum. Elimi tutma meyili de oluşmuyor erkeklerde. Dik duruş olursa tabi
14 Yorumla
Soran+1 yılYani bunu söyleme sadece belli et mi diyorsun
Soran+1 yılBu söylediğin de çok mantıklı
Ya sen onun düşüncesini ne yapacaksın önemli olan senin düşüncen. Bu zamana kadar kimsenin elini tutmamışsın bu saatten sonra da tutma o zaman istediğin eş profili çıkana kadar. Kimse sen istemeden senin bedenine dokunma hakkına sahip değil. İstersen tutarsın istemezsen tutmazsın yani bu kadar basit. O yüzden çekinmeden söyle ben bu tarz şeyleri sevmiyorum falan diye
11 Yorumla
Soran+1 yılElbette söylicem zaten çekiniyorum demedim sadece nasıl bir tepki vericeğini ön görmek için bu soruyu sordum 🌸teşekkür ederim güzel yorumun için ♥️
- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılNaz yapıyorsun diye düşünür. Kendini ağırdan aldığını. Çünkü sen benim gibi kızdan kimse bunları beklemez diyorsun. O da beklemeyecek ve böyle düşünecek. İlkin biraz uğraşır, sonra ayrılır.
17 Yorumla
Soran+1 yılKaybeden kim olur ben mi o mu :) veya ben kendi değerlerimden ne kaybedirim ki :)
- +1 yıl
Kaybeden sen olursun. Çünkü onu istiyorsun. Onunki basit bir heves çok kaybedeceği bir şey yok o yüzden. Ama o ilk sıralar uğraşacak o anın duygusallığı ile çizginden sapmamak biraz zorlayabilir.
- +1 yıl
Bu arada onun geçmişi seni rahatsız etmeyecek mi? Sen ilkin olsun istiyorsun her anlamda. Ama o senin gibi düşünmüyor.
Soran+1 yılAhahahah sen yanlış anlamışsın ben düzelteyim ben ona nötrüm sadece naif bir bey ve eğer benim şartlarım ve kurallarrm doğrultusunda ilerlersek bir birlikteliğimiz olabilir içimde ona karşı sevgi ve aşk yok:)
Soran+1 yılİlkim olsun istedim fakat taktir edersin ki ben bunu sadece elim için değil kendi dinim ve değerlerim bana bunu emrettiği için bu tutumu sergiledim bu yaşıma kadar ikisi arasında çok fark var eger ki yapmış ve bunun hata olduğunu anlamışsa sorun olmaz fakat bunun yani zinanın doğruluğunu savunamam biriyle ben zaten aynı masa da dahi oturmam🌸
- +1 yıl
Küçük hoşlantıyla başlar çığ gibi büyür o. Ama tabi siz kuralları belirlereyerek ilişkiye yön verebilirsiniz. Açıklama yaptığınız için teşekkürler. Merakımı mazur görün, sanırım tesettürnüz yok. dışarıdan bakıldığında nasıl rahat biri gibi gözüküyorsunuz?
Soran+1 yılTesettürlü biriyim ama nasıl anlatsam bilemedim makyaj yapan biriyim iş gereği erkeklerle konuşan biriyim işim sonuçta bu ve biraz dominant oluşum yüzünden karşıdan bakıldığında çokta böyle el ele tutmayı vs takıcak birine benzemiyorum cunlu böyle kapalı arkadaşlarımız da var rahat bir şekilde el ele tututusup gezen eğlenen saygı duyarım fakat benim nefsim bunu yapmicak kadar güçlüyse ben neden bunu bir fırsata çevirmeyim üstelik doğru olan da buysa? anlatabilmişimdir umarım 🌸🙏
Sana ve değerlerine saygı duyan biri ise sorun olmaz değilse de zaten devam etmezsiniz
Bunları konuşmalısın ama sonuçta ikiniz de yetişkin insanlarsınız susmana gerek yok
11 Yorumla
Soran+1 yılYarın belli olucak bakalım hayırlısı olsun zaten güncelleyeceğim soruyu 🌸
Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı. Söyle tabi. Ağır geliyorsa ağır gelsin ne güzel işte senin gibi birini kaldıramayacak biridir demektir. Ama söylediklerin bir çok kişinin hoşuna gidebilecek olması gerekenler aslında.
11 Yorumla
Soran+1 yılBiliyormusun böyle düşünceli olan birini senin dediğin gibi herkes ister ama çok az kişi kaldırabilir
Söyle düzgün ikiski isteyen erkek için en iyisi bu ama farklı ise gitmesi senjn için enn iyisi, acik acik konuş bence konuşan söyleyen açıklayan bir adım öndedir
12 Yorumla
Soran+1 yılYa şunu da diyebilir mesela tamam öylesin ama neden ilk buluşmada da hemen evlilik ve kurallarını bana anlatıyorsun ben seni daha tanımıyorum diyebilir
Eğer ağır gelirse başlamadan bitir zaten , seni olduğun gibi kabullenemeyecek biri hayatında olsa ne olur olmasa ne olur
21 Yorumla
Soran+1 yılKatılıyorum teşekkür ederim 🌸
Ciddi ciddi karşına alıp söyleme o zaman kaçabilir yani sohbet esnasında konu konuyu açar sonra sen de düşüncelerinden ve bu ilişkideki beklentilerinden bahsedersin ona göre sohbeti ilerletirsiniz. Baktın sana çok ters kanka ayağına yatarsın güler geçer sonra da sktredersin dkcpsşfaldiaiidşa
02 Yorumla
Soran+1 yılYa şöyle bir şey bana geçenlerde evlilikten beklentilerin neler diye sordu bende ona yüz yüz oturunca konusucak çok şeyimiz var sana sınırlarımı beklentilerimi anlatacağım dedim bence hazırlıklı gelecektir
- +1 yıl
Heeğğ o zaman yüz yüze geldiğinizde selamlaşma faslı bitip konu açıldığında ne hissediyorsan ve ne düşünüyorsan onları söyle çünkü ciddi bir ilişki her zaman düşüncelerini paylaşmayı gerektiriyor. Sen veya o kendinizi ne kadar açık bir şekilde ifade ederseniz birbirinizi o kadar iyi anlarsınız. Sonucunda ne olursa olsun sana uymuyorsa zaten onun nasıl göründüğünün de pek önemi kalmıyor ;)
- Aşk İlişkileri konusunda 6,7b cevap paylaştı.
+1 yılBunlara dikkat ediyorsan sevgili flort yapmayacaksın sana gelen seni kullanmak sekss icin gelir sadece ondan sevgi aşk bekleme sakın zaten yok sevgili ayagina seks yapiyon sonra sıkılıncada bırakıyon bu kadar sevgiliymiş aşkmış meşkmiş sevgiymis ölüyormus bitiyormus seviyormus bunlar yok bunlar adi altinda seks var sadece ama helal olsun kız sana
06 Yorumla
Soran+1 yılZaten benimde istediğim bu evlenene kadar vıcık bir ilişki değil mesafeli bir ilişki yaşamamız birbirimize sevgi sözcüğü kullanmadan birbirimizin sevgisini hissetmemiz her gün buluşmak yerine belli zamanlar da buluşmak ve o ilişkiyi en hızlı şekilde evlilikle sonuçlandırmak zaten ciddi olan ve seven biri bunşarı yapar benimde merak ettiğim ve sorduğumda buydu bu ona ağır gelir mi diye 🙏
- +1 yıl
Sen çok güzel söylüyorsun doğrusu olanda bu zaten ama işte sana gelen kisi oyle gelmez
Soran+1 yılBenim gibi biri varsa illa ki bana benzeyen biri de vardır 🥲🌸
- +1 yıl
Var ben varim ama bulman cok zor iste gelmek isteyenler sana cinsellik icin gelecek bunu bil sen o istediklerinden öyle kolay kolay gelmez
Soran+1 yılGelene kadar bekleriz o halde :)
- +1 yıl
O zamana kadar dikkat edeceksin iste kendine
burada önemli olan şu. Sen onunla bi yola çıkmak istiyor musn. Evetse tabiki doğruları söylemen lazım ki birbirnizi aldatmamış olasınız ki mevzu ilerlesin. Hayırsa da yine doğruları söylemen lazım. Senin yaşantına ayak uyduramayıp ağır geliyosa kaçar giderse de en başından gitsin. Bu kişi için bakış açını ve yaşam tarzını mı değiştireceksin
010 Yorumla
Soran+1 yılYani çıkmak istiyorum diyemem maddi durumu tipi beni etkileyemez cunku hem fiziksel olarak hemde maddi yönden güçlü bir kızım zaten sadece ara da böyle hafif bir çekimim var ona karşı yani onu kaybetmekten korkmuyorum sadece düşüncesini merak ediyorum bazı erkeklere fazla ağır gelebiliyor böyle bir düşünce.
- +1 yıl
İşte bende diyorum ki ağır geliyorsa zaten en başından konu kapanır gider. veya onunda sana olan çekimi varsa ağır gelsede kabullenebilir. Ama herhalukarda söylemn lazım. Ona karşı olan çekimini gözardı et çok büyük bişey değil bu beni seven böyle sevsin diyip yoluna bakarsın başka insan mı yok. 😉
Soran+1 yılHayır aksine bu duruşumla gurur duyuyorum.. elbette ki söyleyeceğim ve senin de dediğin gibi ağır gelen zaten çeker gider irdelemez o arada ki çekim de önemli değil Kuranı Kerim’de çok güzel bir söz vardır. biz eşler birbirine denk yarattık der.. benim dengim olmayan ya da ona denk olduğumu düşünmediğim bir insanla boş bir ilişki zaten sürdürmem
Soran+1 yılGüzel yorumların için teşekkür ederim 😌🌸
Soran+1 yılOlur güncellerim 🌸🥲
Soran+1 yılAllah razı olsun🌸
+1 yılAllah hepimizin karşısına çıkarsın böyle muhafazakâr insan
31 Yorumla
Soran+1 yılAmin inşAllah🌸
Yani ne düşünür bilmem ama bence soylemelisin abla , on yargılı biri değildir umarım eğer öyleyse doğru kişi olduğu tartışılmaz mi?
15 Yorumla
Soran+1 yılKabul etmese konu kapanır yani tarşışmaya bu yönden kapalı evet 🌸
Soran+1 yılTeşekkür ederim yorumun için bütün güzellikler sizinle olsun 🌸
Gizli Üye(25-29)+1 yılNe olursa olsun istediklerini söyle ne ağır gelmesi ya? Dini inancından dolayı neden eziklenme korkun var? Herkesin inancı kendine eğer bu sekilde kabul etmeyecekse hiç devam ettirme hem onu da kandirmiş olurshnve mutlu olamazsin.
11 Yorumla
Soran+1 yılEziklenme korkusu değil sanırım soru yanlış anlaşılmış benim değerlerim be çizgilerim oldukça net ve bunu da ona yansıtıcam sadece ne tepki vericeğini ön görmek için sorulmuş bir soru 🌸🥲
+1 yılBence düşüncelerini belirt bunda yadırganacak bir durum yok. En azından sonradan kaybedeceğin kişiyi baştan kaybedersin.
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet 🌸
- Aşk İlişkileri konusunda 6,9b cevap paylaştı.
+1 yılSenin gibi birisini bulmuş
Bence böyle birini kaçırmamalı
Dürüst ahlaklı ne istedigini bilen biri var karşısında bence direkt olun göründüğünüz gibi olun Kaybetmezsiniz
16 Yorumla
Soran+1 yılUmarım oda böyle biridir ve evliliğe giden güzel bir ilişkimiz olur temennim o
- +1 yıl
Ne diyim Allah gönlünüze göre versin
Sanırım siz hoşlandınız bu kişiden
Soran+1 yılSadece naif biri bana karşı tutumu güzel 🙏
- +1 yıl
Umarım umdugunuz gibi olur her şey
Sizin gibi birine her zaman denk gelinmiyor
Soran+1 yılTeşekkür ederim değerli yorumlarınız için 🙏
- +1 yıl
Rica ederim Görüşmek üzere 🤗
Aşk İlişkileri konusunda 553 cevap paylaştı. sakın bağlanma düşüncen güzel ama ileride bi aşık olursan kaybetme korkusu istemiyceğin şeyleri kabul edersin belkide
13 Yorumla
Soran+1 yılEn çok korktuğum şey bu Allah herşeyin helalini nasip etsin
- +1 yıl
Amin kardeşim cümlemize hayırlısı olmıycaksa hiç olmasın
Soran+1 yılAmin 🙏
- Aşk İlişkileri konusunda 973 cevap paylaştı.
+1 yılBeğenmissin karşı tarafı. Direkt konuş uzatma. Benden beklentin olmasın de diycem e neden buluştuk diye sorabilir. Niyeti bozdun sanabilir. İyisi boş ver. Ciddiyse biri kaleye saklansan yıkar alır.
10 Yorumla
+1 yılTepkisi ne olur bilmem ama doğru bir insansa sana karşı mutlaka saygılı olacaktır
11 Yorumla
Soran+1 yılUmarım :)🌸
+1 yılBaşında söylemek doğru olacaktır ayrıca olduğun gibi severse sevsin yoksa size eş mi yok
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim yorumunuz için 🙏
- +1 yıl
Rica ederim
- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılSen onda bu kriteri aramadıysan, seni cinsellik icin kullanır
17 Yorumla
Soran+1 yılYarın söylicem ne demek cinsellik benim elimi dahi tutamaz buna izin vermem asıl mesele de bu zaten bu onu kabul eder mi
- +1 yıl
Bu daha ilk konuşmaya başlarken konuşulmalı. Benim bu kriterime uymayan biri ile muhabbet dahi kurmuyorum.
Soran+1 yılTamam işte bu ilk buluşma ve bende her şeyi açık bir şekilde söylicem ona
Soran+1 yılBirbirimizin zamanını çalmamızın bir anlamı yok
- +1 yıl
Bulusmadan önce olmalıydı da.. hayırlı olsun bakalim
Soran+1 yılTeşekkür ederim değerli yorumların için 🙏
- +1 yıl
Hakkında hayırlı olan olsun..
+1 yılSöyle tercihinden vazgeçme bende senin gibiyim en kotüsü seni kaybeder dahası yok burada sana elini tut derler onu söylim sana hakkında hayırlısı Allaha emanet olun
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılama sen muhafazakarsan karşındakide öyle olmalı bence. Yani ben öyle birisini isterim açıkçası. Ben odada namaz kılarken o içerde içki içmesi hiç mi hiç tasvip etmeyecegim şey olur. O yüzden sende bence kendine gçre bul birisini. Ama adam ne tepki vericek ne dicek merak ediyorum bende 😊
02 Yorumla
Soran+1 yılYa çok şükür zaten ben içinde islam kırıntısı olmayan biriyle olmam o da içki vs kullanmıyor Allah demeyi biliyor helal haram ilişkisi vardır elbette ama ne derecedir bilemem
Cevap sahibi+1 yılAnladım bunları ilk başta aslında sorabilirsin ve biraz gçzlemleyerek ögrenebilirsin sorup soruşturabilirsin daha iyi olur
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende böyle bir düşüncedeydim o yüzden demek istediğini çok iyi anladım. Ama Karşındaki insanı sevmeye başlayınca bu dediklerini yapmak zor oluyor. Nefsine yeniliyorsun. El ele de tutuşuyorsun, öpüyorsun da. Sevdiğin birine dokunmadan, sarılmadan, kokusunu içine çeke çeke öpmeden yapamıyor oluyorsun. Gönül isterki evliliğe gitsin ama olmayıncada olmuyor
03 Yorumla
Soran+1 yılEğer etrafta böyle evlilikler varsa olur. O kadın ve yA erkeğin nefsinin zayıflığından kaynaklı olur o dediğin.
Cevap sahibi+1 yılO zaman karşındaki adama bu fikrini söyle. Baştan adam kendini ayarlasın
Soran+1 yılEvet en doğrusu bu olucak🌸
+1 yılFikri değişiyorsa zaten doğru insan değil demektir.. Üzülmeye değmez..
10 Yorumla
+1 yılAnlayışla karşılamak zorunda. Eğer anlayış ile karşılamıyorsa belli ki çıkar doğrultusunda seninle bir ilişki yaşayacak ya da yaşıyor. Yol ver gitsin böyle karakterde biri ise
10 Yorumla
+1 yılBöyle düşüncelere sahipsen dışardan bakan kimse bunun tezatını düşünmez arkadaşım. Zaten ideolojine ters. Nasıl düşünüyorsan onu yansıtman gerekir. Niye insanlar rahat olduğunu düşünsün durduk yere
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDirekt söyleyin, zerrece de çekinmeyin, seven kalır, rahatlık isteyen başkasıyla yakınlaşmaya gider.
11 Yorumla
Soran+1 yılDoğru teşekkür ederim 🙏
+1 yılNasıl biri olduğunu bilmediğimiz için yorum yapmak zor onu sen anlamışsındır zaten az çok, tepkiyle karşılaşman da olası belki senin gibi düşünmüyorsa ama seviyorsa zaten bu tarz şeyleri takıcağını düşünmüyorum
01 Yorumla
Soran+1 yılElbette öyle şu an bana karşı naif biri ama bu yönde ki düşüncelerini bilememm öğrenmek için sormam gerekiyor ve bunları yüz yüze konuşmayı doğru bulduğum için mesaj ve tel de sormadım 🌸🙏
+1 yılSeni kabul eden her yönünle etmesi gerekir, bazı konuları ilk görüşmede çözemeyebilirsiniz biraz süre gerekebilir.
10 Yorumla
+1 yılSen kendini korumaya alıyorsun helalim dokunsun istiyorsan karşı tarafta saygı duymak zorunda.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Yobazlık değil, bende tam olarak senin dediğin gibi düşünüyorum. Bunları baştan söylemek lazım diye düşünüyorum buluşmadan önce.
10 Yorumla
+1 yılSen kendi tarzını söylemeli ve bunu ona kabul ettirmelisin. Yok işine gelmiyorsa yapacak şey herkesin kendi yoluna bakmasidir
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAğır gelip kaçarsa da boş ver , yolu açık olsun. Kendi bilir , kimsenin arkasından koşma sakın
11 Yorumla
Soran+1 yılElbette koşmammm
Gizli Üye(25-29)+1 yılBunları en başta demezsen ilerde daha fazlasını yaparsin
14 Yorumla
Soran+1 yılYok söyleyeceğim
Cevap sahibi+1 yılKapalı misin sen
Soran+1 yılEvet
Cevap sahibi+1 yılKaç yaşındasın
Gizli Üye(18-24)+1 yılO öyle değilse kendine yazık etme bence aldatır seni ileride
11 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum tanımıyorum zaren benim gibi düşünüp anlayışla karşılamazsa ben bir şey kaybetmem her türlü dik bir şekilde kalkar giderim zaten öpmek sarılmak isteyen biri öyle bir kızla uğraşmak istemez bence
Buluşmadan önce söyleyeceksin ya evet ya hayır hiç kendinizi yormayacaksınız evleneceğim adamın elini sadece tutacam diyorsun belki adam evlenmeyi dusunmuyor ee evlenmeyi dusunuyorsa bunları senle konuşması lazımdı
00 Yorumla
+1 yılherkesin hayatına ve görüşlerine saygı duyulmalı tabikii sen böylesin diye senin hayat akışına zıt yaşayan birisinide yargılamazsındır diye düşünüyorum
09 Yorumla
Soran+1 yılHayır asla saygı duyarım kaldı ki benimle zıt hayatı yaşayan kız arkadaşlarım vardır.. ama dedim yA saygı o kadar önemli ki ne ben onun bu yaşantısını eleştiriyorum ne de o benim bu değerlerimi ve sonuç olarak 6 yıllık bir dostluğumuz var..
- +1 yıl
harika birisin o zaman✨🫂 umarım kalbinin ekmeğini yersin 🍻
Soran+1 yılHepimiz öyleyiz teşekkürler değerli yorumun için 🌸
- +1 yıl
görüşmen nasıl geçti merak ettim:)
Soran+1 yıl4 te görüşücez güncelleyeceğim 🌸🥲
- +1 yıl
çok az kalmış umarım date in güzel geçer ✨
Soran+1 yılGüncellendim ♥️
- +1 yıl
bu kadar güzel ahlaklı bir adam bulmuşsun ikinizde birbirinizi bulmuşsunuz kesinlikle nikah şahidiniz olabilirim 🍻💃🏻✨
Soran+1 yılNeden olmasın ki güzel insan 🫂🥰
Bence 1 hafta içinde görüşürsen sana bakış açısı başka olabilir ve bu dediğin seyleri bence konusurken soylemelisin ne olacağı ne çıkacağı hiç belli olmaz
01 Yorumla
Soran+1 yılBunu düşündüm
Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı. Dış görünüş aldatıcıdır. Buluş sohbet et, nasıl olsa fikir sahibi olacaksın
10 YorumlaDüşüncelerini belirt tabi uyup uymamak ona kalmış uymasa bile saygı göstermek zorunda
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılilk bulusmada söyleme illa soyliceksen doğrudan söyleme alttan mesaj ver
10 Yorumla - Devamını Gör (109)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer