Evliliginizde böyle sorunlar yaşadiniz mi veya fikriniz var mi?

Merhaba. Esimle 2 bucuk sene sevgili olup evlendik. 2 aydir evliyiz. Daha önce de tartismalarimiz olurdu ve genelde alttan alan taraf esim olurdu. İlk adimi atan yumuşatan cogunlukla oydu. Evliligin ilk aylarinda tartısmalarin artmasinin normal oldugunu okumustum. Ben duygularimi ifade etmekte zorlaniyorum, kafaya takiyorum ve adim atana kadar uzun zaman geciyor. O ise hemen sorunu cozmek istiyor. Evlendigimizden bu yana ozellikle son 1 haftada 5 kere ciddi tartismalara girdik ve cogunda hüngür hüngür agladim. Bu da beni korkutuyor. Ailelerimizin yasadigi gibi evlilikler yaşamaktan saygiyi yitirmekten hep korkmusumdur. Eşim, alttan alanin hep o olmasindan yoruldugunu bu yuzden de son zamanlarda gergin davrandigini soyledi. Daha önce psikologla gorustum ama kalıcı bir cozum olmadi. Lutfen boyle durumlarda nasil davranilmasi gerektigi hakkinda bana fikir verin. İnanin bu huyumu duzeltmek istiyorum. Nolursunuz bu durumum hakkinda kırıcı konusmayin tesekkur ederim simdiden 🙏🏻

Evliliginizde böyle sorunlar yaşadiniz mi veya fikriniz var mi?
Cevapla