Kız arkadaşım veteriner hekimlik yaptığım için benden ayrılmak istiyor. Ne yapmalıyım sizce?

Bu konuyu buraya yazacak kadar çaresiz kaldım siz anlayın durumumu. 26 yaşındayım ve 2 yıllık ilişkim var , kendisini de çok seviyorum. Veteriner hekimim ve daha çok sahada çalıştığım için yani beshanelere , çiftliklere gittiğim için çok zaman bulamıyorum mesela bu yaz tatile bile çıkacak zamanım yoktu , kazancım gayet güzel aylık 30bin civarı kazanıyorum ama kız arkadaşım işin parasında pulunda olmadığını kendisine yeterli ilgiyi veremedikten sonra beraber olmanın bir anlamı olmadığını söylüyor. Kendisini gerçekten çok seviyorum ama işi bırakma imkanım da yok çok büyük zorluklarla bitirdim zaten. Geçen akşam böyle devam edemeyiz tarzı mesaj atmış kaç kere aramama rağmen açmadı. Şu an napmalıyım sizce?
Kız arkadaşım veteriner hekimlik yaptığım için benden ayrılmak istiyor. Ne yapmalıyım sizce?
Cevapla