Arkadaslar bana yardimci olur musunuz asıkmiydim değilmiydim bu soru kafami yiyor?

Ben evliyim ve evlilimdede cok mutluyum aslinda hic bi sorunum yok eşimden başka birisinide düsünmüyorum... eski iş yerinde bi Abi vardi onunla cok iyi anlaşiyorduk gülüyorduk eyleniyorduk bir iki ay dahada samimi olmaya başladik onu arkadas abi olarak görüyordum onunla hic bir zaman bir şey başlamak istemedim yapmamda kesinlikde ama ona karşi bi yakinlik hissetdim ve korktum aşik olmakdan ona dedimki: '' bana birşeyler oluyor ve bunun olmazini istemiyorum'' Eşimi sevdimide söyledim... bu durumu eşimede analtdim cünkü dugusal aldatma mi dşye korktum eşimde dedi önemli olan niyetin ve onun icin bide onu (iş arkadaşimi) sevdimi veya sevmedimi önemli bana soru sordu ve o gün bugun aklim karşik ona karşi birşeylermi hissetdim hissetdiysemde bu ne bi hissiydi cünkü dediyim gibi kesinlikle eşimi onun icn birakmazdim veya bir şey başlamazdim bundanda adim gibi eminim umarim anlata bildim sorunumum... aşik oldumu nasil anlarim niye icim böyle rahatsiz :(

Arkadaslar bana yardimci olur musunuz asıkmiydim değilmiydim bu soru kafami yiyor?
Cevapla