Merhaba. Geçen yıl bir ilişkim vardı. Aslında 1 ay sürdü fakat onun ailesi, yengeleri kardeşleri kuzeni herkes beni biliyordu. bende teyzeme anlatmıştım. Yengelerine beni anlatmıştı, abisinin eşine doğum günü için pasta göndermiştim, telefonda konuşmuştuk. Sonra geçen yıl ağustosun 4ünde o yazmadı bende yazmadım. 2 gün sonra 06.08 diye tarih attı. Beni aldattığını anladım fakat Pek umursamadım kısa bir şeydi çünkü. Kıza evlenme teklifi etmiş. Ama bu aralar sürekli onları rüyamda görüyorum. Ve o kızla sürekli diyalog halindeyim. İyi niyetli muhabbet ediyoruz. O çocuksa sürekli her rüyamda pişman olduğunu dile getiriyor. Sürekli onları düşünmüyorum. Bilinçaltıma yerleşmediler. Sizce neden sürekli görüyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
kız ile normalde tanışmıyoruz. Rüyamda diyalog halindeyiz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer