Ben kardeşiyle oynarken neden tepemize dikilip bizi izliyor bu çocuk şizofren midir nedir?

5 yaşında ikiz yeğenim var bir tanesi çok cana yakın onunla sürekli oynuyorum gıdıklıyorum boğuşuyoruz ikiz kardeşi ise çok mızmız uyuz annesi dışında biri dokunsun sevsin hemen zırlıyor Ben de bulaşmıyorum Bu sefer de ben kardeşiyle oynarken geliyor başımıza dikiliyor bizi seyrediyor çocuk manyak mıdır nedir ne yapsam başka hiç kimseyle oynamıyor sadece annesi bazen de kardeşiyle oynuyor kimseden hoşlanmıyor anladık da madem ben kardeşiyle oynarken Niye gelip tepemize dikelip bizi izliyor

Güncellemeler
+1 yıl
Ben de bazen şeytana uyuyorum o başımıza gelince kardeşin daha bir öpüyorum neden bu kadar tatlısın sen diyorum o da suratına asıyor 🤣
Ben kardeşiyle oynarken neden tepemize dikilip bizi izliyor bu çocuk şizofren midir nedir?
Cevapla