Güncellemeler
+1 yıl
Ben de bazen şeytana uyuyorum o başımıza gelince kardeşin daha bir öpüyorum neden bu kadar tatlısın sen diyorum o da suratına asıyor 🤣
5 yaşında ikiz yeğenim var bir tanesi çok cana yakın onunla sürekli oynuyorum gıdıklıyorum boğuşuyoruz ikiz kardeşi ise çok mızmız uyuz annesi dışında biri dokunsun sevsin hemen zırlıyor Ben de bulaşmıyorum Bu sefer de ben kardeşiyle oynarken geliyor başımıza dikiliyor bizi seyrediyor çocuk manyak mıdır nedir ne yapsam başka hiç kimseyle oynamıyor sadece annesi bazen de kardeşiyle oynuyor kimseden hoşlanmıyor anladık da madem ben kardeşiyle oynarken Niye gelip tepemize dikelip bizi izliyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Çocuk senden hoşlanmamış bunda anlamayacak bişey yok. Diğer taraftan canıda sıkılıyor napsın sizi izliyor işte 😄
O kimseden hoşlanmıyor manyak bari bıraksın ötekiyle doya doya oynayayım 🤣
Gözünü kocaman açıp sizi mi izliyor 😂😂😂
Evet nereden bildin 🤣 bazen ona bile ağlıyor manyak
Bende de 2 tane yeğen var zamanında aynı kedi yavrusu gibi gözünü Belerte belerte bana bakıp ne isterlerse yaptırıyorlardı. Resmen duygusal baskımın altında eziliyordum
Ajdhs 🤣🤣
Çocuktur o kusurunamı bakıyosun seninde ondan farkın yok gibi😀
Ya o zaman gelip dikilmesin arkadaş başımıza onun yüzünden yeğenimle oynayamıyorum 🤣
Oda yegenin degilmi öz üvey gibi ayırdın galiba benimde ikiz erkek ablamın çocukları var 5 yaşında biri sıcak bana biri soguk ama ayırmadan seviyorum biri gelip kendini sevdiriyor
Vallahi öteki sevdirmiyor ki nasıl seveyim hayır kardeşiyle oynarken rahat da vermiyor ona sinir oluyorum
Kıskanıyor yavaş yavaş alışır
Öteki çok tatlı ama ya öyle bir gıdıklıyorum ki aşağıdan yukarıdan duyuyorlar sesimi 🤣🤣
Hayatım çocuk ya o hani ondandır. Güzel davran
Ama ben bulaşmıyorum zaten ona zırlamasın yeter
Tamam işte çocuk ya o çocuk olduğu için zırlıyor. Yetişkin olsa zırlamazdı ama çocuk
Ama kardeşi hiç öyle değil tek yumurta ikiz onlar
Tipleri ikiz karakterleri düşünceleri değil. Her insanı ayıran da budur. Çekingendir ya da daha az sevildiğini düşünüyordur ruhsal durumu vardır çocuk psikolojisi bambaska bir şey bilemezsin. Kalkıp çocuğa şizofren demen çok yanlış. Belkide sen çocuğu oyuna katmayı beceremedin çocuğa böyle sert davranırsan daha çok kaçar. Kimse kimse gibi olmak zorunda değil
Ne yapmalıyım ki dokundurmuyor kendine
Belki temas edilmesini sevmiyor, ya da o şekilde hoşlanmıyordur. Çocuk kalbi sakın kırma ve kıskandırma. Kardeşiyle yat kalk seviş dğeriylede 3 nüz işte başka oyun oynayın kızmı erkek mi bilemiyorum ona göre oyun bul. "Sen bunu çok iyi yaparsın bize yardım edermisin biz yapamadık" de mesela. Güçlendir iyi hissettir dikkatini ilgisini çek teşvik et. Sen çocuğu rencide ediyorsun sonra gelmedi diyede onu suçluyorsun.
Aaa ikisi de erkek Ben ne yaptım ki ona bulaşmıyorum bile
Çocukları aptal falan mı sanıyorsun? Onlar gayet farkında dışlanıldığının. Oynamak istemese gelip size bakmaz canı istiyor ama aranıza katılmaya çekiniyor. ya da sen iyisimi ikisinede gözükme çocuklar için daha hayırlı🤣
Ahshs 🤣🤣 kabak yine benim başıma patladı ya
sosyopat axx