Kendimi çok büyük çıkmazda hissediyorum. Lütfen birisi yardım edebilir mi?

Ben bir süredir birisinden hoşlanıyorum. Ama iki hafta önce fark ettim ki en yakın arkadaşımdan hoşlanıyormuş. Ben de uzun zamandır beni beğendi sandim üstüme alınmıştım ama bana da yakın davranıyordu hatta hala öyle davranıyor. Çapkın bir tip. Neyse arkadaşım biraz mırın kırın etti işte olmaz öyle sen severken olmaz sen sevmeseydin şans verirdim iyi birisi falan dedi. Bende kendimi fazlalık gibi hissettim. Kıza dedim ya beni boş ver iki güne unuturum falan dedim hatta şakaya vurarak taktik bile verdim ama çok üzgünüm. Arkadaşıma yol göstermemin nedeni dediğim gibi hem fazlalık gibi hissediyorum hemde mutlu olmak onun da hakkı. Oğlan onu mutlu eder. Kızın hiçbir ilgisi yok olmadı hatta elde etmeye falan da çalışmadı ama oğlan sevdi onu ne yapayım. Şimdi de içimden olmasınlar diyorum. Kötü bir arkadaş miyim. Çocuk arkadaşıma ilgi gösterdikce kıskanıyorum ama onlara kızmıyorum kırgın da değilim. Sadece kendime kızıyorum aptal olduğum için. Ne yapacağım ben? İkisini de görüyorum her gün. Arkadaşım da biraz benden destek bulunca ilgilenmeye başladı çok hafif. 😪 Lütfen ciddiyetle cevap verin.
Kendimi çok büyük çıkmazda hissediyorum. Lütfen birisi yardım edebilir mi?
Cevapla