Türkiye’deki sevgili kültüründeki şu olay bi bana mı tuhaf geliyor?

İlk tanışmadan direkt o gözle bakıyorlar birbirlerine ve hemen konuşmaya başlayıp 2-3 haftada sevgili oluyorlar. Hatta belki daha kısa. Bu bana çok ilginç geliyor, “slm sevgili olalımmı, tmm” cümlesinin eyleme dönüşmüş hali gibiler aynı. Yurtdışında böyle değil yani, önce arkadaş olur tanıdıkça ortak zevkleri olduğunu fark eder sonra birbirlerinden hoşlanırlar yani. Normali bu değil midir? Bizimki bir bana mı tuhaf geliyor?

Türkiye’deki sevgili kültüründeki şu olay bi bana mı tuhaf geliyor?
Cevapla