Bu Türkiye'de neden böyle bir zihniyet var?

Ask işlerinde yemeği falan erkek ödemeli diye ne diye ödesin yani benim yediğim şeylerin parasını. Bulustugumda eğer maddi miktarım azsa simit ayran tavuk pilav tarzı şeyler yerim illa gidipte lüks şeyler yemek gerekmez. Tabi cepte görüyorlar beni bu yüzden anlayışlı olduğum için o da ayrı mevzu. Hatta bir keresinde sevgilimin kahve parasını da ödemiştim artı kendi yediğimi içtiğimi kendim ödedim sonuç koskoca hayal kırıklığı oldu.

Güncellemeler
+1 yıl
Yanlış anlamayın cepte gören tipler özellikle kredi kartlarını boşaltacak, sürekli sadece enayi yerine koyacak tipleri hakediyor artık acımıyorum da öyle tiplere hakediyorlar
Bu Türkiye'de neden böyle bir zihniyet var?
Cevapla