O 18 yaşında ben 25 sadece arkadaştık engelledi. En son bunu yazdı, neden?

O 18 yaşında ben 25 sadece arkadaştık engelledi. En son bunu yazdı, neden?

Ben ona dedim ileriyi bilemeyiz sadece tadını çıkaralım olur veya olmaz dedim çok ısrar etsem de yazmıyor ne yapayım kaybetmek istemiyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Onu çok seviyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Çok özledim
O 18 yaşında ben 25 sadece arkadaştık engelledi. En son bunu yazdı, neden?
Cevapla