Biriyle konusuyorum, belki flort belki degil bilmiyorum, dun sabah kalktığımdan ta aksam 5 e kadar yazistik, sabah ona arkadasimin evine gideceğimi soyledim aksam oldu gittim. e tabi bende 3 saat sonra mesajini gordum ve yanitladim ondan sonra biraz soguk konustugunu fark ettim, iste disari cikmissin keyfine bak, bir disari ciktin bizi unuttun gibi seyler sonra biraz daha konustuk hatta saat gece 12 ye kadar, ondan sonra ben uyuya kalmisim gece bana sunlari yazmis
"Dikkat et kendine"
"Hadi yattım ben iyi geceler"
"Sen hiç ilgilenmedin"
"Sen eyşanı ömere kaybettin"
bu ne simdi? benim ne yapmam lazim?
"Dikkat et kendine"
"Hadi yattım ben iyi geceler"
"Sen hiç ilgilenmedin"
"Sen eyşanı ömere kaybettin"
bu ne simdi? benim ne yapmam lazim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer