Defalarca bakıştığım kızlarla iletişim kuramıyorum, sizce konuşmalı mıyım?

bir mekan bir deniz kenarı veya başka bir yer olsun defalarca bakıştığım kızlarla ya rededilirsem korkusu ile konuşamıyorum ondan sonra pişman oluyorum sizce konuşmalımıyım

Defalarca bakıştığım kızlarla iletişim kuramıyorum, sizce konuşmalı mıyım?
Cevapla