Görmediğim insanlarla konuşmayı seviyorum. Ne tür bir hastalık bu :D?

Tanımadığım görmediğim insanlarla nedense daha samimi ve rahat hissediyorum ve çok hoşuma gidiyor. Ne tür bir ruh hastalığım var dersiniz ( sevgilim var hayatım güzel çok mutluyum ) Tanımadığım insanlardan daha çok etkileniyorum az bir şeroluk var 😕

Güncellemeler
+1 yıl
Sesini duymak güzel geliyor ama yüzü çok yakışıklı çok iyi olsa bile görmek hoşuma gitmiyor
Görmediğim insanlarla konuşmayı seviyorum. Ne tür bir hastalık bu :D?
Cevapla