Arabası olmayan bir erkekle sevgili olur musunuz kızlar?

Ben olmazdım beni eve bırakamıyor istediğim zaman yanıma gelemiyor bir yerlere kolayca gidemiyoruz falan filan, peki siz?
Güncellemeler
+1 yıl
Sen araba al erkeğin yanına git diyenler hep sizin gibi erkeksi kızlar yüzünden bu erkekler kadın gibi davranmaya başladı, ben asla bi erkeğin ayağına gitmem arabam olsa da olmasa da, o erkeğin görevi, siz gidin ezikler erkek gibisiniz zaten tiksiniyorum sizden valla
Güncellemeler
+1 yıl
Zengin ve arabası olan erkeklerin yüz vermediği kızlar burada çok ağlamış inanmayın bunlara kendilerini böyle gösteriyorlar sadece, reelde de para avcısı arabası olan bi erkek görünce peşinden it gibi koşan ezikler gurursuz çirkin kezbanlar hepsi güvenin bana ;)) bi kız olarak söylüyorum çevremde bunlar gibi davranıp içinde saklayan bir sürü kız arkadaşım var hepsi burada iyiyi oynuyo sadece 😅😅 ya da bunlara zenginler hiç yüz vermemiş kuyruk acıları var yazık😅😅
Arabası olmayan bir erkekle sevgili olur musunuz kızlar?
Cevapla