Ya niye kız kıza tatil yapamıyoruz eğlenemiyoruz😫 ya arkadaslarimin sevgilileri kapatilsin ya da sevgiliai olan arkadasim olmasin 🤣🤣🤣
Sizde de var mi boyle durumlar yalniz degilim dimi 🤣
Ya niye kız kıza tatil yapamıyoruz eğlenemiyoruz😫 ya arkadaslarimin sevgilileri kapatilsin ya da sevgiliai olan arkadasim olmasin 🤣🤣🤣
Sizde de var mi boyle durumlar yalniz degilim dimi 🤣
Bende de var bir tane. Akşam batağa geç çıkmayalım, geceleri çok dışarıda durmayalım hayır yaptığımız da kahvede batak okey yani. Sanki barda pavyondayız...
Allah bizi oyle iliskilerden korusun jdjskkxkd
Cevap
1Cevap
Benim kankamdada var o problem, durmadan elinde telefon kalpli emojiler yok aramalar, bi rahat vermiyor ak
Öğk yani 😫 asiri cringe
Bende sanirim guvenilmeyen arkadasım 🤣🤣🤣🤣
Sevgilim yok diye guvenilmeyen olmakta sacma 🤣 napiym onlarin gibi birini bulup evden disari mi cikmiym aaa 🤣🤣🤣
Ayy sorma bi kahve icicez iki saat sohbet edicez ay dur sevgilimi bi ariyim ay sevgilim foto istedi ay mesaj atti cehennemin dibi bi rahat yok ya
Ay sen bensinnn
Hele birinin manitasi dibimizden ayrilmiyo bende gelicem bende gelicem diye tutturuyo ya bi sal konusacagim seyler var bide surekli mıç mıç utanmasa sevisecekler
O cok kotu yaaa resmen cocukluk arkadasimla rahat rahat takilamiyorum
Ayyy evet bu olaydan nefret ediyorum ergen gibi o ne öyle sanki evliler herşeyin bi dozu var ve bana çok itici ve cringe geliyor böyle izin vermemezlik filan ve üzüldüğüm nokta arkadaşlarımında sanki erkek kalmamış gibi bu sığırlara uymaları
Sen kimsin ki izin vermiyosun yaaa sinir oluyom ciddeeen
Aynen yaa çok saçma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?