Diye mesaj attim eşime.
Simdi ben romantik birimiyim kabami
Yoksa dogal şefkatli. Böyle mesaj atarmisiniz eşinize
Diye mesaj attim eşime.
Simdi ben romantik birimiyim kabami
Yoksa dogal şefkatli. Böyle mesaj atarmisiniz eşinize
Kabaysa bile romantik.. yenge şimdi bakıp bakıp gülüyor icten içe eve gel ben biliyom sana yapacağımı diyor. Hatta yakın arkadaşına hava bile attı benim herif kudurmuş diye
Cevap
2Cevap
Avrat yerine hatun diyebilirdin veya başka bişey. Ulan da demeyeydin iyiydi
Samimiyet
Pki
at-avrar-silah desen daha makbule geçermiş müdür
sadece azmışın hanımlık bişey yok
köydeki diş ieşeği görsen aynı tepkiyi verecen
Ulan ne azmasi
aile içi mevzuyu buraya neden döküyon
Çok kabasınız böyle romantiklik mi olur?
Korkunçsun
Halası dogallık yahtj
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?