Lise mezunuysanız üni okuyan biri hoşunuza gider miydi? bir de neden geri istek attı bu bana?

Önceden hoşlandığım çocukla 2 yıl önce kestik konuşmayı. hiç sevgili olmadık benimle konuşmayı kestikten 1 hafta sonra sevgili yaptı aradan 2 yıl geçti bana geri istek attı. Benden hiç hoşlandığın falan da söylemedi şimdi yanlış anlaşılmasın. Kızla ayrılmış 1 yıl sınra işte bana istek attı. Dönüş yaptım bende. Kendisi lise mezunu işte çalıyor şimdi askerde. Bende yeni üni kazandım. Eskiden konuştuğunuz baya haya sohbetiniz olduğu her şeyinizi anlayabileceğiniz ama konuşmayı kestiğiniz kıza neden geri istek atarsınız 2 yıl sonra? Bir de sorum şu eğitimi iyi olan kızdan hoşlanır mısınız? Eğer siz lise mezunuysanız. Benden hoşlanır mı sizce?
Lise mezunuysanız üni okuyan biri hoşunuza gider miydi? bir de neden geri istek attı bu bana?
Cevapla