Evlenemediği için üzülen kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

buradan bir kızla konuştum , evlenmek istediğini ama daha eş bulamadığını söyledi.

Kriterin ne dedim '' uzun boylu olsun, yakışıklı olsun, parası olsun. Birde esmer olsun '' diye şeyler saydı. Abartmıyorum kendisinin boyu 150. Neyse bizim bi arkadaş var evlenmek istiyor tanıştırayım sizi dedim bana boyu kaç die sordu bende 175 180 arası bir şey dedim

Boyu kısaymış yaa dedi istemedi

lan komedi yav :D

Evlenemediği için üzülen kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla