Birinden hoşlandım, çok iyi bir insan fakat inşaat işçisi olarak çalışıyor. Vazgeçmek istiyorum ama çokta harika birisi napıcam?

Çok iyi bir insan çok düzgün bir insan ama inşaat işcisi ben iş sağlığı ve güvenliği mezunuyum. Aslında sektörlerimiz aynı ama ben üniversite okudum o okumamış lise mezunu. Ayrılsammı diyorum ama çok düzgün birisi ya. İleride Evlensem mutlu olurmuyuzki :(

Birinden hoşlandım, çok iyi bir insan fakat inşaat işçisi olarak çalışıyor. Vazgeçmek istiyorum ama çokta harika birisi napıcam?
Cevapla