Boyum kısa olduğu için kızlardan umudumu kesmeli miyim?

1.62 boyundayım. Teklif ettiğim kızlar boyum kısa olduğu için kabul etmedi. Bir keresinde ablam bir arkadaşını benimle tanıştırmak için cafede buluşturdu. Kız da benden kısaydı. Kız beni görünce hayal kırıklığına uğramış gibiydi. Ablama '' Ben kardeşini daha uzun bekliyordum, hobbit gibi bir şeymiş.'' dedi.
Bu arada ablam 1.77 boyunda. Annem de 1.67 boyunda. Düğüne, nişana giderken topuklu giyince ablam benden 20 cm , annem de 10 cm kadar uzun oluyor. Bana bakarak ''Bu boyla senin çok şansın yok'' diyorlar.
Size göre umudumu kesmeli miyim?

Boyum kısa olduğu için kızlardan umudumu kesmeli miyim?
Cevapla