Resmine bakınca eskisi gibi aşık gözlerle bakmıyorum ama onun için ağlayasım geliyor?

Başka bi kızı seviyor o artık. Ben onun resmine bakınca eskisi gibi beğenmiyorum ama hala hatırlayınca bakışını falan ağlıyorum üzülüyorum aşık mıyım hala değil miyim bilmiyorum sizce ne?
Resmine bakınca eskisi gibi aşık gözlerle bakmıyorum ama onun için ağlayasım geliyor?
Cevapla