Kimisi ilerisi olmayacaksa sevgili olmuyor ya.. kimisi de saçının kokusu ile bile yetiniyor.
Birlikte her şeyi yapabilmek ama gün sonunda ondan soğumamak aksine daha da bağlanmak..
Nasıl kendinizi frenlersiniz is tekler konusunda?
Kimisi ilerisi olmayacaksa sevgili olmuyor ya.. kimisi de saçının kokusu ile bile yetiniyor.
Birlikte her şeyi yapabilmek ama gün sonunda ondan soğumamak aksine daha da bağlanmak..
Nasıl kendinizi frenlersiniz is tekler konusunda?
Çocukluk aşkım denilen vardı aynı dediğin gibi herşeyden ödün verdim ve bende çokta güzel çokta derin yaralar bırakıp gitti işte o gün güveni bıraktım kendimden feragat etmemeyi öğrendim düşene bir tekmede vurmam gerektiğini öğrendim ama yine insanlığım buna izin vermedi tabi bedel olarak bir çok şeyi verdim...
Oldu. Sevdiğim tüm kadınlar için bunu hissettim. Platonik olduğum birisi için dahi aklıma cinsellik gelmedi. Sevdim çünkü. Onunla beraber yaşamak istiyorum, cinsellik önceliğim değil. Evlenirsin yine yaşarsın. O ana kadar en mutlu anları yaşayacak çok şey var.
Cevap
5Cevap
Böyle saçmalık duymadım en sevdiğim insan kızım hergün öyle öpüyorum ki doyamıyorum
Ne incincek kodumun veleti ya. Hoşuna gider. Saçmalıyorsunuz bazen
Ne kadar sevsem de ben direkt paldır küldür giriyorum olaya ya.
Olmaz mı bazen bakmaya bile kıyamadım @kızıl
Frenleme yaşa gitsin
hayır cok saçma
Sinirlar bilinmeli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?