Uzak mesafe ilişkisi yaşayanlar ya da deneyimleyenler benimle fikrini paylaşırsa sevinirim?

Yaklaşık 1,5 sene biriyle uzaktan mesafe ilişkisi yaşadım ve son zamanlarda güven sorunu yaşadığımız için ve bazı sebeplerden dolayı dayanamayıp engelledim ve iletişimimi kestim. Psikolojik olarak zor bir dönemden geciyodum o sıralar. Kimseye güvenim yoktu. sıkıntılarım vardı o bana iyi geliyodu ama aynı zamanda onunlada zor bi dönemden geciyoduk. Iletisimi kestikten sonra onu çok özledim. Bana yazdığı her yerden engelledim. Başta sinirliydim. Sonradan da engeli kaldıramadım. yaptığı Instagram paylaşımlarından mutlu olduğunu düşündüm. Ama sonunda kendisine yeni bir hat alıp bana tekrar yazdı. O da çok özlemiş. Bende onu çok özlemiştim. Şimdi tekrar barıştık. Güven sorunu illa gün gelicek tekrar ortaya çıkıcaktır. Birkaç ay sonra yanıma gelicek. Ama gene de güven sorunu illa olucaktır. Ona güvenmek istiyorum. Ne yapabilirim?

Uzak mesafe ilişkisi yaşayanlar ya da deneyimleyenler benimle fikrini paylaşırsa sevinirim?
Cevapla