• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Uzak mesafe ilişkisini konuşuyoruz! Düşünceleriniz, tavsiyeleriniz neler?

Gizli Üye
Gizli Üye
(18-24)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
510
Yapay Zekaya Sor

Evet neler?

Uzak mesafe ilişkisini konuşuyoruz! Düşünceleriniz, tavsiyeleriniz neler?
Cevapla
İlişki Soruları Tavsiye Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
15 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Boşa zaman kaybı. İnsanlar dışarıda sevgilileriyle gezerken sizin böyle bir imkanınız olmayacak. Kendini kötü hissettiğin zaman yanına gelip, sana sarılarak destek olamayacak. Özel günlerde yanına gelemeyecek. Tartıştığınız zaman bunu yüz yüze çözmek yerine telefondan yarım yamalak halledeceksiniz belki de halledemeyeceksiniz. Özlediğin zaman hadi buluşalım diyerek dışarı çıkamayacaksınız. Yolda sevgilisi ile gezen insanları gördüğünde biz neden böyle değiliz diyerek üzüleceksin. Onların yerinde olmak isteyeceksin. Sevgilin başka bir şehir ya da ülkede olduğu için sürekli güven problemin olacak. Acaba nerede, ne yapıyor, kiminle dışarıda gibi sorular seni yiyip bitirecek. Hem ruhsal hem de fiziki açıdan çok zorlukların olacak. Gözden ırak olan gönülden de ırak olur derler ya işte tam öyle oluyor. Yanında olmayıp, istediğin zaman görüşemediğin için bir süre sonra soğumaya başlıyorsun. O ilk zaman ki hevesin kalmıyor. Ve bu süreçte çok yıpranıyorsun. Uzaktan olacağına hiç olmasın daha iyi.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • sorucu060606
    sorucu060606 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Uzak mesafeli ilişkiler, partnerler arasında coğrafi uzaklık olduğu durumları ifade eder. Bu tür ilişkiler, modern yaşamın hareketliliği, kariyer fırsatları veya eğitim gibi sebeplerle ortaya çıkabilir. Her ne kadar uzak mesafeli ilişkiler, fiziksel olarak bir araya gelme fırsatının sınırlı olması nedeniyle zorluklar yaşasa da, doğru iletişim, güven ve bağlılıkla güçlendirilebilir. Bu makalede, uzak mesafeli ilişkilerin zorluklarını, avantajlarını ve başarılı olmanın yollarını inceleyeceğiz.

    Uzak mesafeli ilişkilerin karşılaştığı en yaygın zorluklardan biri, fiziksel ayrılığın getirdiği duygusal boşluktur. İnsanlar duygusal olarak desteklenme, anlaşılma ve sevildiklerini hissetme ihtiyacı duyarlar ve bu ihtiyaçlar, uzak mesafeli ilişkilerde karşılanması zorlaşır. Partnerler, birbirlerine sarılamaz, göz teması kuramaz ve fiziksel olarak birlikte zaman geçiremezler. Bu durum, duygusal bağın zayıflamasına ve iletişimde kopuklukların oluşmasına neden olabilir.

    Bununla birlikte, uzak mesafeli ilişkilerin bir diğer zorluğu da zaman farkı ve meşgul programlardır. Partnerler farklı coğrafi bölgelerde veya farklı zaman dilimlerinde olabilirler. Bu durum, düzenli iletişimi zorlaştırabilir ve zaman zaman partnerler arasında iletişim kopukluğuna neden olabilir. Ayrıca, yoğun programlar, iş veya eğitim gibi sorumluluklar, partnerlerin birbirlerine zaman ayırmalarını engelleyebilir.

    Uzak mesafeli ilişkilerin başka bir zorluğu da kıskançlık ve güven eksikliğidir. Partnerler, birbirlerine fiziksel olarak yakın olmadıkları için, karşı tarafın sadakatini ve niyetlerini sorgulama eğiliminde olabilirler. Bu durum, güvensizlik ve kıskançlık duygularının artmasına neden olabilir ve ilişkiyi zayıflatabilir.

    Ancak, uzak mesafeli ilişkilerin zorluklarına rağmen, bu tür ilişkilerin birçok avantajı vardır. Öncelikle, uzak mesafeli ilişkiler, partnerlerin bağımsızlığını ve bireysel gelişimini teşvik eder. Partnerler, farklı şehirlerde veya ülkelerde olmaları nedeniyle kendi hobilerine, kariyerlerine veya ilgi alanlarına daha fazla zaman ayırabilirler. Bu durum, ilişkinin daha sağlıklı ve dengeli olmasına yardımcı olabilir.

    Ayrıca, uzak mesafeli ilişkiler, iletişim becerilerini geliştirme fırsatı sunar. Partnerler, fiziksel olarak bir arada olmadıkları için, duygusal ihtiyaçlarını ve düşüncelerini daha açık bir şekilde ifade etme eğilimindedirler. Bu durum, iletişim becerilerinin güçlenmesine ve daha derin bir bağın oluşmasına katkı sağlayabilir.

    Uzak mesafeli ilişkilerin bir diğer avantajı da bağlılık ve sadakatın güçlenmesidir. Partnerler, fiziksel olarak birbirlerine uzak olsalar da, duygusal olarak birbirlerine yakın hissedebilirler. Bu durum, ilişkinin dayanıklılığını artırabilir ve partnerler arasındaki bağı güçlendirebilir.

    Başarılı bir uzak mesafeli ilişki sürdürmenin yollarından biri, düzenli ve etkili iletişimdir. Partnerlerin, duygularını, ihtiyaçlarını ve beklentilerini dürüstçe paylaşmaları önemlidir. Ayrıca, partnerler arasında güven ve bağlılık hissini güçlendirecek aktiviteler yapmak da önemlidir. Bu aktiviteler arasında, düzenli olarak telefonda konuşmak, video aramaları yapmak, mektup yazmak veya ortak bir kitap okumak gibi etkinlikler bulunabilir.

    Ayrıca, uzak mesafeli ilişkilerde belirli aralıklarla bir araya gelmek önemlidir. Partnerler, mümkün olduğunca sık bir araya gelmeye çalışmalı ve birlikte geçirdikleri zamanı değerli kılmalıdırlar. Bu, duygusal bağın güçlenmesine ve ilişkinin sürdürülebilir olmasına yardımcı olabilir.

    Sonuç olarak, uzak mesafeli ilişkilerin zorlukları olmasına rağmen, doğru iletişim, güven ve bağlılıkla başarılı bir şekilde yönetilebilirler. Partnerlerin, birbirlerine destek olmaları, anlayışlı olmaları ve ortak hedeflere odaklanmaları önemlidir. Uzak mesafeli ilişkiler, doğru yaklaşım ve çaba ile sağlam bir temel üzerine inşa edilebilir ve uzun vadeli mutluluk ve başarıya ulaşabilirler.

    1
    1 Yorumla
    • Maritimo
      Maritimo
      +1 yıl

      Böyle bir soru sorulsa diye beklemişsin bunca zaman 😂

      Yorumla
  • atmenistoner
    atmenistoner Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Mesafeli ilişkileri bağlanma bozukluğu olanlar, kaygılı kaçınanlar ve ilişkilerinde şiddet eğilimi barındıranlar tercih ederler. Duygusal bütünlükten, karşılıklı sorumluluk ve değişim yaşamaktan uzaktır. Yakınlık ve temas kuramazlar. Kaygılı ve kaçınan insanlar yakınlığı kendisine tehdit, mesafeyi ise kendisine güvence olarak gören, normal değer ve önceliklerden sapmış, çarpık ve tutarsız bir hayat sürer. Bu tür insanlar psikososyal gelişimini tamamlanamamış kişilerdir. Aranızda kurduğunuz şey bir ilişki değil, sadece bir iletişim şeklidir. Bu şekilde başlayan ilişkiler bu şekilde biterler. Bilgisayar oyunu gibi düşün. Oturduğun yerden, hiç bir enerji harcamaksızın sadece düşüncelerini paylaşırsın. Oysa ikili ilişkiler çok daha fazlasıdır. Emeği, çabayı, sorumluluğu hep içinde barındırır. Yakınında, yanında var olmayı, bulunmayı gerektirir. Dinamiktir. Bu paylaşıma enerjin, ilgin ve motiven olması gerekir. Mesafeli iletişimlerde, karşılıklı bir ilişkide olması gereken hemen hiç bir efor ve paylaşım yoktur. Bir tuşla dahil eder, bir tuşla silersin. Gerçeklerin dışındadır. Sevgi sadece sözlerle değil, duruşu bedeni ve temasıyla gösterilir. Bu kişiler hayatlarında birinin varlığını istemekle reddetmek arasında çelişkiler yaşarlar. O yüzden yakın mesafe ilişkilerinde çatışmalı, tutarsız ve cezalandırıcıdırlar. Yol senin yolun. Sen bilirsin.

    3
    15 Yorumla
    • Papatyaadası
      Papatyaadası
      +1 yıl

      Makale mi yok sa senin fikrin mi bu. Çünki ona göre cevap yazicam makele ise. Link falan yaz ya da şöyle araştıralım tamda bunu anlatmak isteyen kimmiş bilimsel bir araştırmasi varmiymis bakalım

      Yorumla
    • atmenistoner
      atmenistoner
      +1 yıl

      @Papatyaadası

      Uzm. Psk. Tarık solmuş. "Romantik terörizm ve romantik tecavüz"
      İletişim yayınevi: "Aşık olmak", İkili ilişkilerde duygusal manipülasyon", "Zor bir ailede büyümek"
      Litera yayınevi: "Kişilik bozukluklarının bilişsel terapisi"
      Uzm Psk. Mustafa Topkara "Kadın erkek ilişkilerin psikolojisi"
      Klinik psk. Stefanie stahl "Bağlanma korkusu"

      Bu kitaplardan herhangi birini veya tümünü alabilirsin. Hepsinin içeriğinde göreceksin ve klinik araştırması, sonuçları, aile ve ilişki yaşamları kaynakçaları ile birlikte vardır.

      Yorumla
    • Mryty
      Mryty
      +1 yıl

      Bir kısmına katılmakla birlikte şunu düşünürüm; uzak mesafe ilişkilerinde de efor olabilir. Gelmek, gitmek, görüşmek için kişiler eğer dinamik olursa iletişim ve ilişki de dinamik olur. Veya bir araya gelme gerekenden az ise bunu canlı tutmak için çeşitli yollar bulabilir. Sadece psikososyal gelişimi tamamlamamış olmak olarak düşünmezdim bazen gerçekten bir insanda uygun düşünce yapısına sahipse o sıcaklığı hissedebilir ve duygu besleyebilirsin. Tabii göndermiş olduğun kitaplar vs araştırmak, okumak gerekir bilimsel tarafları nelermiş ama herşeye de o açıdan bakmamak gerek sanki.

      Yorumla
    • Papatyaadası
      Papatyaadası
      +1 yıl

      Zaten 40 yaşındayım gayet berbat insanla zor ayrildigim hukuki bir evlilik geçirdim. Ben neden aynı boku yaşayım ki? Uzakta ayrı evde kalsın ama kadinligimida yasayayim swvgisinide hissedeyim yeterki. Bu eğer psikolojik olarak gelisimimizi tamamlamamisiz anlamına geliyorsa bile umrumda değil bence ve çoğu insan eminimkide böyle. huzurum her şey den önemlidir. İnsanlari neden zorla evlilige sokuyorlar anlamıyorum. Evlilik zaten biten bir şey illaki. bitmeyen ilişkilerdeki o insanların sorunları daha büyük benimde araştırmalarınin yapıldığı bir yazı okumuştum bekar insanlar daha mutlu diye ve bencede bu kitaptaki insanalarin öngörüleri heekese hitap etmiyor o belli. 😂

      Yorumla
    • atmenistoner
      atmenistoner
      +1 yıl

      @Mryty Çok haklısın ama işler gerçekten öyle yürümüyor. Öncelikle bağlanma bozukluğu adı verilen yapıyı önerdiğim kitaplara bakarak öğrenmelisin. Çünkü bağlanma bozukluğunun temelinde zaten mesafe vardır. Kişilerden biri bağlanmayı içsel olarak aslında reddetmektedir. Ve kılıf olarak önünde hazır bahanesine sığınmakta, mesafeyi kendisine daima bir güvence olarak kullanmaktadır. Sen öyle olmayabilirsin. Ama ilişkinizde bir süre sonra şunu görürsün, tüm yakınlık sadece o istediği zaman gerçekleşmeye başlar. Senin istek ve düşüncelerin bir süre sonra önemini yitirir. Bu insanlar bir ilişki yürütemezler çünkü motiveleri yakınlık, ortaklık ve bağlılık değil; engel, zorluk, amaç ve hedeflerden gelir. Mesafelerin oluşturduğu kaybetme korkuları, onların ilişkiye motive olmalarını sağlar. Güvende hissettikleri bir ilişkiye ise ilgilerini hızla kaybedeler ve boğulmaya başlarlar. Çünkü bu tür mesafeli ilişkileri tercih edenler, ikili ilişkilerin bağlılığı altında sadece benliklerinin işgal edildiğini hisseder. Kendilerinin dahil olmaya başladığı ilişkileri reddederler. Bu tür ilişkiler başından beri iki kişinin yakınlığı teması ve bağlılığı üzerinden gelişerek değil, her an yok olabilme dürtü ve isteklerini güvence altına alabildikleri için kurulur. Bu tür insanlar, önlerinde daha yakın ve karşılıklı değerler üretebilecekleri birileri varken onlara bir çekim duymaz veya kaygılanırlar ancak uzak ve ayrı kalabilecekleri kişileri her zaman daha çekici bulurlar. Evli insanlarla ilişki yaşama peşinde koşanlar da böyle kişilerdir. Dediğim gibi çok daha fazlası, kitaplarda tüm detayları ile yazıyor ve örnekleriyle beraber veriliyor.

      Yorumla
    • Mryty
      Mryty
      +1 yıl

      Evet, uzak mesafe ilişkisi kişinin istediği ölçüde ulaşılabilir olmasını sağlar. Karşı taraf istediği sürece o sürekliliği sağlayabilirsin. Ama günümüz ilişkilerinde bunun ayrımının kaldığını düşünmüyorum. Çünkü yakın mesafelerde de ne kadar fiziksel, duygusal temas olabiliyor olsa da artık kişi kendi istediği sürece ulaşılabilir. İki adım ötede olup bağlanma bozukluğu yaşayan ve kendini ilişkiden uzaklaştıran çok fazla insan var artık. Belki biraz daha geçmiş zamanlar için büyük ölçüde doğru olabilirdi.

      Yorumla
    • Papatyaadası
      Papatyaadası
      +1 yıl

      Tamamham veriyorum zaten benim istediğim ömür boyu birliktelik değil.. sadece aşk ve sevginin ömrü nereye kadarda ben bu dünyada çoğu şeye doydum yaşadım. gerek duymuyorum evliliğe. Evt bağlanmak istemiyorum cunki kendimle mutluyum. Bunun dışında ben bir erkeğe güvenip sırtımı dayamam bu çoğumuzun yaşadığıbir problem kendime dayaniyoru. Benim cinsel ihtiyaclarim sevgi ihtiyacımi ve heyecanim. yerinde ise uzak kalsın insanları cekemeyecwk yastayım. Genç dehilim evlilik gibi bir hataya duseyim.

      Yorumla
    • atmenistoner
      atmenistoner
      +1 yıl

      @Mryty Ne istediğini iyi bilmelisin. Ben bir ilişkimde karşılıklı ilgi, sevgi yakınlık, bağlılık, sadakat istiyorum diyorsan. Aranızda ki saygının, sevginin, bağlılığın, ortaklığın geliştiğini hep görmek istiyorum diyorsan. Birlikte beraber ortak değerler geliştirmeyi, birlikte hayatı paylaşmayı, çoğaltmayı, başarmayı yaşamak istiyorum diyorsan. Benimle duygularını ve hissettiklerini paylaşan; onu anlamaya çalıştığım gibi beni de anlamaya çalışan ve hissettiklerime değer veren, duygularımı benimseyen, ilgi ve yakınlığıma ortak bağlar kuran; hayattaki zorluklarımda ve güçlüklerimde, sevinçlerimde ve mutluluklarımda yanımda olan; kendimi olduğum her halimle özgürce yaşayabildiğim, paylaşabildiğim, yargılanmadığım, cezalanmadığım, küçümsenmediğim bir ilişkim olsun istiyorum diyorsan; karşısında sana destek olan, seninle eşit ve dengeli bir ilişki kurmayı amaçlayan, hedeflerin ve amaçların için yanında olmayı seven birini istiyorsan. Senin sınırlarını öğrenen, senin sınırlarını hiç bir zaman ihlal etmeyen ve uyan; sana karşı sorumluluk hisseden ve sorumluluk alan; kendini her zaman geliştirmeye ve seninle birlikte her zaman ilerlemeye çaba gösteren birini istiyorsan. Narsistlerin benimsediği yollardan, manipülatif davranışları olan tutarsız kişilerden kendini daima uzak tutmalısın. Ve o bahsettiğim kitapları lütfen mutlaka okumalısın.

      Yorumla
    • atmenistoner
      atmenistoner
      +1 yıl

      @Papatyaadası Hayatınıza size ve duygularınıza zarar veren insanlar başından beri zaten bağlanma bozukluğu olan kişilerle yaşadığınız sorunlardan kaynaklı.. Size zarar verdiler çünkü yakınlığa zaten düşmandırlar. Sizin sevginiz, ilginiz onları boğuyordu. O yüzden sizinle karşılıklı nitelikli bir bağ geliştiremediler. Aksine bunu yıkmak, bozmak istediler. Cezalandırmak, suçlamak ve yok etmek onların ilişki tarzıdır. Siz bağlanan insanlarla değil; sizi aldatan ve kandıran narsistlerle bu sorunları yaşadınız. Bu sizin suçunuz değil. Ama içinde bulunduğunuz yol onların kabul değerleri ile aynı yoldur. En azından Uzm. Psk. Tarık solmuş. "Romantik terörizm ve romantik tecavüz" isimli kitabı mutlaka okumalısınız. "İkili ilişkilerde duygusal manipülasyon" isimli kitabı mutlaka okumalısınız. Bağlanma bozukluğunun kalbinde şiddet yatar. Bu kişiler saplantılı şekilde sizi kendisine ikna etmeye çalışırlar. Sizi kendi duygu ve dünyanızdan kopararak sadece kendilerine inandırırlar. Bu kişiler sadece kendi isteklerinin ve ihtiyaçlarının giderilmesi için ilişkiler kurar ve karşılarında ki insanı manipüle ederek ikna ederler. Yalanlar, alçaklıklar, ihanet diz boyudur. Tüm içinizi, duygularınızı ve değerlerinizi tüketirler. Sağlıklı ilişkiler tüketmez, besler. Sağlıklı ilişkiler yok etmez geliştirir. Sağlıklı ilişkiler bütüncüldür. Sarar. Temas kurar. Bağ kurar, size kendisini açar, yardımınızdan sakınmaz. Sizi kabul eder. Sizi reddetmez. Sizi cezalandırmaz. Size öfkelenmez. Sizi dışlamaz. Sizi rakibi değil ortağı görür. Size sarılır, size dünyasını sunar. Sizden istemez, size verir, sizinle geliştirir, sizinle biriktirir. Sizinle dünyanızla hem temas içindedir. Varlığınıza değerler katar. En önemlisi de sürdürülebilirliktir. Sizinle sürdürür. Sizinle geliştirir. Size meydan okumaz. sizde suç aramaz. Sizinle paylaşır ve çoğaltır. Sizinle eşitlenir ve dengelenir.

      Yorumla
    • Papatyaadası
      Papatyaadası
      +1 yıl

      İstemez abi ben yeteri kadar evlilik cezasını çektim. Bir arada kimseyle yaşamak istemiyorum bu kendime saygımi artırdı.

      Yorumla
    • Papatyaadası
      Papatyaadası
      +1 yıl

      Bilgi icin teşekkürler. ama hayır ben bir daha asla bir arada yaşamam kimseyle

      Yorumla
    • atmenistoner
      atmenistoner
      +1 yıl

      @Papatyaadası Bazı şeyleri biz seçemeyiz. Ailemiz, doğduğumuz yer gibi. Ama diğer pek çok şeyin değişimi ve seçimi bizim elimizdedir. Hayatta ki tüm değer ve dostlarımızı doğru seçebilmekte seçememekte aslında hep bizim kendi sorumluluğumuzdadır. Hiç bir şey dışarıdan hazır olarak gelmez. Kendimiz için iyi ve değerli olana değişimi istemek bizim kendi çabamızın sonucu gelişir. Biz kendimizi geliştirdikçe, ilişkilerimizin niteliği de değişir. Karşılığımız olan değerleri almak hep kendi çabamıza bağlıdır. Nerede kalmak istemeniz sizinle ilgilidir. Değer verip vermemek sizinle ilgilidir. Hoşça kalın.

      Yorumla
    • Yalnız_kurt_
      Yalnız_kurt_
      +1 yıl

      Çok doğru bağlanma problemim var kaçınganım genelde ve 🥲 ilişkilerimi özellikle sosyal medyadan yaptım absürt bir şekilde dbskbd

      Yorumla
    • atmenistoner
      atmenistoner
      +1 yıl

      @Yalnız_kurt_ Bu durumu değiştirmek senin elinde. Bahsettiğim kitapları okumalısın. Destek almaktan kaçınmamalısın. Kalıcı değerler üreten, inşa eden, koruyan ve geliştiren bir insan olmanın sorumluluğu tamamen sana ait. Senin kendi gelişiminin birer parçası. Hayatına doğru insanı seçmekte senin sorumluluğunda. Doğru şekilde tanımayı öğrenmekte senin sorumluluğunda. Zarar görmeyeceğin ilişkiler kurmak ve birlikte kalıcı değerler üretmek için çabalamak iki kişinin de ayrı ayrı kendi sorumluluğunda. İlişkinize ortak sınırlar koymak, birbirinizin sınırlarını işgal etmemek ve bozmamakta kendi sorumluluğunuzda. Sevmeyi öğrenmekte kendi sorumluluğumuzda. Ne zaman ayrılacağımızı bilmekte kendi sorumluluğumuzda. Önemli olan dünyalarımıza duvarlar örmek değil karşılıklı bağlar geliştirebilmek, köprüler kurabilmek, ilişkilerimizi dengeli, eşit ve sağlıklı şekilde birlikte karşılıklı geliştirebilmek. Bu bilinci ve farkındalığı hayatımıza dahil edebilmek. En önemli temel şart, kendini sevebilmek, kendine inanabilmek ve kendi değerini kendinle koruyup karşılayabilmektir. Çünkü kendinde geliştirmediğin bir yeteneği bir bağı, bir hayatı, başkalarıyla çoğaltıp paylaşamazsın. Kendinden başlar önce her şey.

      Yorumla
    • Yalnız_kurt_
      Yalnız_kurt_
      +1 yıl

      Teşekkür ederim 🩷

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Uzak mesafe ilişkisi elbette zordur ama uzak diye sevdiğin birinden vazgeçmek doğru değil! Bunun yerine mücadele etmeyi, buluşma imkanı varsa buluşmayı ve gidişata göre karar vermeyi tercih etmelisiniz.

    Uzak mesafe ilişkisi hakkında şüpheniz varsa, tanıştığınız kişinin yaşadığı şehri sormanız ve buna göre karar vermeniz daha doğru olur. Çünkü uzak mesafe ilişkisi yaşayan insanlar bunu bilmelerine rağmen ilişki yaşamaya karar veriyorlar. Eğer karar verdiyseniz, ilişkiyi bu sebepten sonlandırmanız çok yanlış!

    Her ne kadar aşkta kriter olmasa da; tanıştığınız kişiye bu küçük kriteri ve şüpheleri söyleyebilirsiniz. Böylelikle ilişki daha sağlıklı olur.

    İyi günler!

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

80

Cevap

70

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.

    uzak mesafeden olmaz

    0
    0 Yorumla
  • BirPeriKızıı
    BirPeriKızıı Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    +1 yıl

    Düzenli olarak görüntülü konuşmalar yapmak ve günlük iletişimi sürdürmek ilişkinizi güçlendirebilir. Birbirinize destek olmak, güven duygusunu korumak ve gelecekteki planlarınızı paylaşmak da önemlidir. Ayrıca, zamanınızı birlikte geçirebileceğiniz aktiviteler planlamak ve gelecekteki buluşmaları organize etmek de ilişkinizi canlı tutabilir.

    3
    0 Yorumla
  • _Error-404_
    _Error-404_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 461 cevap paylaştı.

    Teknoloji ve rahatlığın geldiği yere bakarsak, sürdürülmesi çok da zor değil. Ama günümüz karakterlerine bakıyorum da sürdürülmesi bir yandan imkansız gibi geliyor. Böyle bir ilişki biçimine kim hangi açıdan bakıyorsa doğrudur bana göre çünkü herkesin yaşanmışlıkları var ve buyüzden böyle bir konuyu genellemek doğru olmaz. Mesela birbirlerine yakın ama manen uzak, ruh sağlığı bozuk insanlar daha yaralayıcı. Sevgiliyi özleyip, bulunduğu yere gidip sarılmak gözlerine bakmak düşüncesi bu ilişkiyi hep zirvede tutar. Yani özlem araya girince daha uzun ve tutarlı olur diye düşünüyorum. Tabi kötü yanıda vardır mutlaka, normal de 3 buluşma da kapıya koyacağını insanı en az 1 yıl iyi sanmaktr.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    🤔 uzaklığa bakar şehrin ucunda ise gayet güzel. ya da Kıbrıs gibi biraz uzakta ama her an sorun olmadan uçağa binip gideceksem bana uyar. Uzak mesafe benim için en uygun ilişki şekli. Çünki aynı evde yaşamak istemiyorum. Herkes kendi evinde yaşasın. Birlesmiyelim.. Çünki eninde sonunda uzak ya da yakın ilişkiler biter. . evliligin insanlar icin zorlayıcı olduğunu dusunuyirum. Bir insanla nereye kadar yaşayabiliriz ki? Duygular ömürlük değildir inanmıyorum buna. Mecburiyetlikler omurluktur. hayatı ipotek altına alınmış onca insan var evlilik adı altında. bence uzun mesefa iliskisi çok uzak olmadığı müddetçe ve birlesilmedigi müddetçe gayet güzel bir ilişkidir.

    1
    0 Yorumla
  • Tersy
    Tersy Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 58%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.

    Çok net, girmeyin baştan bu işe. Herkes sevgilisiyle gezip tozarken siz hep gelecek günlerin hayalini kurarak mevcut zamanı çöpe atacaksınız. Hafta sonu insan zamanını sevdiği ile geçirir. Sizde bu olmayacak hersey yarım kalacak. Kırk yılın başı görüştüğünüzde de eski hesaplar unutulacak, kırgınlıklar es geçilecek, özlemle sadece o anı yaşayacaksınız. Birbirinizi yan yana ve göz göze asla tam tanıyamayacaksiniz.

    4
    2 Yorumla
    • asenaduruu
      asenaduruu
      +1 yıl

      Abi yorumun tokat gibi carpti yuzume ya...:(

      Yorumla
    • Tersy
      Tersy
      +1 yıl

      Maalesef, yaşayan birisi olarak öngörümü paylaştım.

      Yorumla
  • Siyahaasikbirisi
    Siyahaasikbirisi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Uzak mesafe ilişkisi zordur. Her ne kadar “Seviyorsan, mesafenin önemi yoktur.“ gibisinden sözler söylemiş olsalarda, belli bir zaman sonra insan; sarılmak ister, dokunmak ister, yüz yüze gelmek ister, belki biraz daha ileri gitmek ister...

    Mesafe kısa ise, sürdürülebilir ama mesafe uzunsa, zaman kaybı!

    1
    0 Yorumla
  • Biscolatagirl
    Biscolatagirl Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Bir ilişki içerisinde olsanız bile zaman zaman kendinizi yalnız hissedebilirsiniz. Uzun haftalar, aylar ve hatta yıllar boyu birbirinizi görmemek mutsuz hissettirir. Sevinçlerinizi ve üzüntülerinizi en sevdiğin insanla paylaşmayı özlersiniz. Çok aşık olmadıkça bulaşmamak gerek uzak mesafe ilişkisine😑

    0
    0 Yorumla
  • r_engarenkyollar
    r_engarenkyollar Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.

    Mesafeli ilişki ilk zamanlar size heycanli gelebilir mutlu hissedersiniz ama bir müddet sonra görüşme buluşma sagldnmassa bu sizi birbirinizden uzaklaştırır çünkü herkes sevdiğini yaninda görmek sarılmak ister oyuzden de sıkıntılı bir süreç ilişki tam bir maddi manevi fedakarlik istiyor git geller vss ama gerçekten arada bir sevgi bağı oluşmuşsa aşk engel tanımaz her engeller aşılabilir

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Bence uzak mesafe karaktere bağlı bix 9 yıl bekledik benim nişanlım doğulu 13 yaşından beri sevgiliydik bitlisten İstanbul'a geliyordu her haftasonu falan ben büyüdüm 🤭 ben onu gormeyeygitmeye başladım ve biz çok imkansızdık aileler açısından ve başardık önümüzdeki ay Nişanım var 🥰. Benim sevhilim çok imanlı birisi yolda kafasını kaldırmaz mesela günah herkes açık derdi İmanı çok güçlü olan biride aldatmaz tabiki beni Sen bana Allah'ın emanetisin diye sever hep 🤭 Ben eskiden onunla dalga geçip bırakıcantım ama tutuldum 🙈 şimdi de tesettür istiyo benden

    2
    0 Yorumla
  • İremYalcnn
    İremYalcnn Takip Et
    Bilge Yaş: 20 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 352 cevap paylaştı.

    Şimdiye kadar 1 kere denedim ve çok da sevgili gibi hissedebildiğimi söyleyemem. Ki arada falan buluşuyoduk yani. Arkadaşlarınla buluştuğunda yanlarında sevgililerini gördüğünde bile eksikliği hiasediyosun

    2
    1 Yorumla
    • ExclusiveSexMan
      ExclusiveSexMan
      +1 yıl

      Yazar mısın dm

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ne yapacaksa o gün gün içinde haber vermeli en az günde 2 kez aramalı gece yatarken iyi geceler konuşması yapılmalı güni icinde neler olduğu anlatılmali bi problem olduğunda ufak tefek hediyelerle yanında olduğu hissetirilmeli ozel günlerde mutlaka bulusulmali sevgiden duphe ettirecek davranışlar yapılmamalı zaten uzak olması ayrı bir zor ve beraber uzaktan yapılabilecek aktiviteler bulunmalii

    0
    0 Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Çok mesafe varsa sıkıntı guzum
    Yürütmesi zor guzum
    Aniden yanında olsun istersin olamaz guzum
    Millet el ele kol kola iken senin elinde pazar çantası olur üzülürsün guzum

    2
    0 Yorumla
  • S1F1R-B1R
    S1F1R-B1R Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 94%
    +1 yıl

    Eğer dogru kisi ise mesafenin hic bir önemi yok... 02.01.2023 tarihinde buldum ben sevgilimi benden taa 1000 km uzakta... Gerçek sevginin gerçek aşkın ne demek olduğunu öğretti bana masallar diyarının prensesi @The_Muallime ❤️ ❤️ ❤️

    0
    2 Yorumla
    • The_Muallime
      The_Muallime
      +1 yıl

      Senin yaptığın zincirleme isim tamlamasını yerim ❤️❤️🥰 @S1F1R-B1R

      Yorumla
    • S1F1R-B1R
      S1F1R-B1R
      +1 yıl

      @The_Muallime sen beni komplo yesenee 😍😍

      Yorumla
  • Fearlesgirll
    Fearlesgirll Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Uzak mesafe ilişkisi çok zor.. vallahi aynı şehirde olunca göremesen de o kadar dert etmiyorsun.
    Ama ayara km girince oturup ağlıyosun öyle fena bişey 😅
    Gerçekten özlem iki tarafı da hırçınlaştırıyor

    0
    0 Yorumla
  • Iciclee
    Iciclee Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 98%
    +1 yıl

    Eğer mesafe iki insan arasında insanlara engel olmayacaksa, olur. Bununla birlikte, pratik açıdan, uzun mesafeler zorlayıcıdır ve güçlü bir ilişkiyi sürdürmek için çok fazla çaba ve iletişim gerektirir.

    0
    0 Yorumla
  • Fenerligenc34
    Fenerligenc34 Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 101%
    +1 yıl

    Karşılıklı anlayış yoksa, yani sen istersin ama karşındaki soğuksa bu konuda mutlaka bahaneler sıralar sana
    Egerki iki tarafta birbirini anlayıp aynı görüşte olursa veya birbirini tamamlarsa işte o zaman mesafelerin bir önemi kalmaz...

    0
    1 Yorumla
    • Fenerligenc34
      Fenerligenc34
      +1 yıl

      Kişiden kişiye değişir zor ama imkansızda değildir bu mesafe iliskileri

      Yorumla
  • The_Muallime
    The_Muallime Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Bol sabırla yürütülüyor, ehline denk geldiysen mis gibi de yürüyor. 14 ay oldu biz yürütüyoruz. Çoğu dip dibe ilişkiden de çok daha güzel bi ilişkimiz var. Maşallah. @S1F1R-B1R ❤️

    1
    1 Yorumla
    • S1F1R-B1R
      S1F1R-B1R
      +1 yıl

      Bin kere maşallah sevgilimm 🥰🥰

      Yorumla
  • Ilica99
    Ilica99 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 23
    +1 yıl

    "Eğer çok seviyorsanız her türlü olur" "imkansız diye bir şey yok" diyen uzak mesafe ilişkisi yaşamamıştır yaşasa bile doğru insana denk gelen %1 dilimin içine giren kişidir. Mesafe yıpratır ister istemez aranızdaki bağı. Cinsel anlamda demiyorum tabi orası ayrı temas bağımlısı olan kişi hiç hiç yapamaz. Uzak durun yeni maceralara girmeyin ( 2 defa bu olayı yaşadım tecrübeyle sabit)

    0
    0 Yorumla
  • hiccgerekyok
    hiccgerekyok Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43 , eic 90%
    +1 yıl

    Doğru bir ilişki şekli değildir bana göre. Bir taraf sorumluluk almak istemiyor ve sorumluluktan kaciyorsa uzak mesafe ilişkisi doğar. Yoksa üç günlük dünyada neden ayrı kalinsinki.

    0
    0 Yorumla
  • havalıçıtırrr
    havalıçıtırrr Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 97%
    +1 yıl

    Ayrı şehirse sorun değil de ayrı ülkeden oturup tanismissin sa yok say sen o ilişkiyi çünkü yok iki gün sonra 🤪🙂

    1
    0 Yorumla
  • Serenityyy1
    Serenityyy1 Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.

    2 haftada 1 buluşma şansınız oluyorsa evet yürütülebilir ama ciddi anlamda zorluyor. Yakın mesafe her zaman tercihim

    0
    0 Yorumla
  • Posequee
    Posequee Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 36%
    +1 yıl

    Uzaktan ilişki olmaz yanımda olmayan erkeği ne yapayım kimse kimseyi kandırmasın gözden uzak olan gönülden ırak olur boşuna dememişler.

    0
    0 Yorumla
  • afdafasfafa
    afdafasfafa Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Daha Tövbe, yalan söylemek o kadar basit ki, karşı tarafa kalmışsın tamamen awq

    Yaşadım gördüm. Gerek yokmuş.

    0
    21 Yorumla
    • bsrtpl
      bsrtpl
      +1 yıl

      anlattık da anlamadı birileri. d

      Yorumla
    • afdafasfafa
      afdafasfafa
      +1 yıl

      @bsrtpl Kendi kararlarım vardı. Birkaç sözle sevgimden dönseydim, adı sevgi olmazdı. Dışarıdan kendimi izleseydim de tükürürdüm suratıma walla sevgiyi ne hale getirdim diye keenks

      Sevdim yapacak bir şey yok. İki lafla dönseydim esas o zaman sevmiyor olurdum zaten.

      Ki artık zerre umrumda değil arkadaş. Takılsın kafasına göreee, vicdanım çook rahatt

      Yorumla
    • bsrtpl
      bsrtpl
      +1 yıl

      dedikten sonra sen yine döner dolaşır gidersin , söylediğin lafları yiyorsun sen genelde :d

      Yorumla
    • afdafasfafa
      afdafasfafa
      +1 yıl

      @bsrtpl Söylediğim lafları anlamıyorsun çünkü awq
      Dönmem diye bir şey demedim awq
      İlişki istemiyorum dedim, sonrasında olursa da olur, yenisi olursa da eskisine dönersemde benim kararım dedim. Değişebilir dedim, nesini anlamadın aw hayır bir de on defa anlattım AKLJHBSADKFDS

      Yorumla
    • bsrtpl
      bsrtpl
      +1 yıl

      unutmuşum bağırma zkrm , B12 eksikliği var g0t

      Yorumla
    • afdafasfafa
      afdafasfafa
      +1 yıl

      @bsrtpl Unutma o zaman awq gelip bana saydırıp gidiyorsun bir de awq
      Hayır cevapda veremedim engellemişsin awq AKLJHHDSAKJLGSA
      Neysee

      Yorumla
    • afdafasfafa
      afdafasfafa
      +1 yıl

      la deminki kız yazdı, profildeki sen misin dedi engellemiş zkicem bu kızlarda fix paket olarak mı geliyor engel awq ALKJBDSAFDASFAS

      Yorumla
    • bsrtpl
      bsrtpl
      +1 yıl

      sana saydirip gitmiyorum ben. d
      bide geliyorsun doğum günümü kutluyosun aw çok sağol yaw

      Yorumla
    • bsrtpl
      bsrtpl
      +1 yıl

      beni yesene dediğim kizmi LANDWPFMFKWPPPALQLŞGŞ

      Yorumla
    • afdafasfafa
      afdafasfafa
      +1 yıl

      @bsrtpl La ne var doğumgününü kutlamamda be, insanca belirttim orada zaten, beni engelledin sanıyordum zaten baktım yorumun orada dedim nasıl görüyorum ben bu kızı awq sonra tarih falan gözüme çarptı, dedim bari insanca kutlayayım. Sende ayrılık zamanına denk geldin yani ek kafanda bir şey oluşmasın, öyle denk geldi kısaca

      Yorumla
    • afdafasfafa
      afdafasfafa
      +1 yıl

      @bsrtpl heee oo LSKJDHJHSLDKAJFASDF

      Yorumla
    • bsrtpl
      bsrtpl
      +1 yıl

      kafamda bişey oluşmadı sen niye sürekli bu tarafa cekiyosun , konuşup halledik zannediyom aw

      beni yeseydi keşke yenmeye ihtiyacım var kız tarfindan ;d

      Yorumla
    • afdafasfafa
      afdafasfafa
      +1 yıl

      @bsrtpl sen sürekli o taraftan laf soktuğun için olabilir mi acaba sokrates LKDFAKLŞFADFDSA

      git takip et yer belki :d ALSKJFADAFDDF

      Yorumla
    • bsrtpl
      bsrtpl
      +1 yıl

      ne alaka ben laf sokmuyorum ben çok cici bir kızım asla benim öyle şeylerle isim olmaz, laf sokmak ne demek ki hem 🙄

      dur yazım :d

      Yorumla
    • bsrtpl
      bsrtpl
      +1 yıl

      hesabını atsana

      Yorumla
    • afdafasfafa
      afdafasfafa
      +1 yıl

      @bsrtpl @Zeyneppwqkl

      Yorumla
    • afdafasfafa
      afdafasfafa
      +1 yıl

      @bsrtpl Dimi dimi tövbe ne alaka hiç bilmezsin awq AKHSFADFADF

      Yorumla
    • afdafasfafa
      afdafasfafa
      +1 yıl

      Neyse ben film izleyeceğim, sonra derse geçerim keenks. Hadi eyw size iyi birbirinizle yemeler ASŞDKLAFADSFDA

      Yorumla
    • bsrtpl
      bsrtpl
      +1 yıl

      üzdün:'(

      Yorumla
    • bsrtpl
      bsrtpl
      +1 yıl

      güle gulesss

      Yorumla
    • afdafasfafa
      afdafasfafa
      +1 yıl

      @bsrtpl Olur öyle şeyler, güle güle keenks

      Yorumla
  • astroceydaa
    astroceydaa Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 88%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 345 cevap paylaştı.

    Herkesin farkli gorusleri olabilir saydgi gösteririm ama bence benim fikrim olmaz ben yapmazdim uzak mesafe bi degisik geliyor ne bilm hdhdjshhdj

    0
    0 Yorumla
  • ft06yl
    ft06yl Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı.

    Mesafeler sadece rakamsal terimlerdir. Sevenler için mesafe hiç bir anlamı yoktur. Tavsiyem gereksiz tartışma yaşamayın

    0
    0 Yorumla
  • isabella181919
    isabella181919 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.

    Olmaz yaa cidden benim görüp sarılmam doya doya bir birimize bakıp konuşmamiz gerek dokunmam gerek yoksa bi manası kalmaz

    0
    0 Yorumla
  • ByRoronoa
    ByRoronoa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41 , eic 97%
    +1 yıl

    Olmaz zor bana göre ne yani istediğin de yanım da değil sadece konuşarak olmaz dokunmak hissetmek te olacak

    0
    0 Yorumla
  • Barmecide
    Barmecide Takip Et
    Master Yaş: 52 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7,7b cevap paylaştı.

    Öncelikle zor... Bizzat görememek sıkıntı. Çok emek, özveri ve sabır gerektiriyor başaranlar var tabi onlardan da olabilirsiniz.

    0
    0 Yorumla
  • SonHevesBükücü
    SonHevesBükücü Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 46%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    Tek tavsiyem var, sık sık ziyarete gitmeyecekseniz hiç bulaşmayın.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neden

      Yorumla
    • SonHevesBükücü
      SonHevesBükücü
      +1 yıl

      Zor çünkü, çok zor 🙂

      Yorumla
  • çok_yaramazınız
    çok_yaramazınız Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 50%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 13,3b cevap paylaştı.

    Güven duygusu pek gelismiyor gormuyor ve aklımda hep şüphe

    0
    0 Yorumla
  • KaplanKral101
    KaplanKral101 Takip Et
    Guru Yaş: 21 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Tavsiye etmem ama yaptıysanız yılda 2 kez en az gidip gelinmeli

    0
    0 Yorumla
  • Cankuş1223
    Cankuş1223 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 302 cevap paylaştı.

    Benim için uzak ilişki iyi değil ve uzak ilişki biraz zor olur yani.

    0
    0 Yorumla
  • Şokagirenbimkasiyeri
    Şokagirenbimkasiyeri Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.

    Uzak mesafe ilişkisi tehlikeli bir şey karşı tarafın ne yaptığını bilmiyorsun ki

    0
    0 Yorumla
  • Ramço0606
    Ramço0606 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 94%
    +1 yıl

    Aslında güzel bir şey tabi inşallah sonu evlilik olur

    0
    0 Yorumla
  • lonefever
    lonefever Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 97%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 424 cevap paylaştı.

    Olmaz o iş hiç uğraşma deneyimlerime dayanarak söylüyorum

    0
    0 Yorumla
  • tıme-traveler
    tıme-traveler Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Uzak mesafe ilişkisi parmaklıklar arkasından dünyaya bakmamaya benzer ha yaşamışsın ha ölmüşsün.

    0
    0 Yorumla
  • SülfürükAsit
    SülfürükAsit Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Çok uzak mesafe biraz zor gidim gelim açısından zor olur bir de başka yerde ne yaptığını bilmiyosun

    0
    0 Yorumla
  • beliluu
    beliluu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    yok ya olmuyor yani, bir şekilde sekteye uğruyor tam hissedemiyorsun

    0
    0 Yorumla
  • zelihakosar45
    zelihakosar45 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 93%
    +1 yıl

    Şu devirde mesafeler uzakmı olurmuş hiç otobüs var araba var tren var uçak var 😁

    0
    0 Yorumla
  • cihangir028
    cihangir028 Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Seven için mesafenin anlamı yok Yeter ki Güven olsun

    0
    0 Yorumla
  • Soru_sormaya_geldin
    Soru_sormaya_geldin Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41 , eic 82%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 567 cevap paylaştı.

    İletişim ve seffaflikla her şey mümkün..
    Zorlar ve sabır gerektirir ama mümkün

    0
    0 Yorumla
  • özgürruhlu55
    özgürruhlu55 Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 100%
    +1 yıl

    Tavsiye etmem hiç hemde Bi yerde kopuyor ilişki bitiyor yani

    0
    0 Yorumla
  • To_Be_Honestt
    To_Be_Honestt Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 97%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Uzaktan ilişki olmaz gönül eğlendirme olur

    0
    0 Yorumla
  • AsteriaTitan
    AsteriaTitan Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Pek tercih edilen bir durum değil. Ama imkanlarınız varsa sorun yaratmaz bu durum.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Karabük'e gidip oranın zencilerinden HIV kapmayacağını nereden bileceksiniz? Bu devirde hiç kimseye inanılmaz güvenilmez.

    1
    2 Yorumla
    • biradettubaa
      biradettubaa
      +1 yıl

      Ulan ne alaka 😂😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Nerede zenci peşinde 10 kız... Alakası bu...

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    O tip ilişkiler genelde yürümüyor, çok sabırlı ve sadık olmak lazım bunu her çift başaramıyor.

    0
    0 Yorumla
  • yenibiri49
    yenibiri49 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 42
    +1 yıl

    Uzak mesafe ilişkisi 1 sene denedik sürekli kavga güvenmemezlik oluyordu karşı tarafta
    Ayrıldım ayrılacağım derken mutsuzluk aldı başını gitti en sonunda ayrıldık
    Tavsiyem çok uzak mesafe varsa arada hiç denemeyin bile derim

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Daha dün bana "şu mesafe olmasa çok iyi olurduk biz seninle" demesi ve benim bu soruya denk gelmem 🥹

    0
    3 Yorumla
    • bondbg
      bondbg
      +1 yıl

      Al benden de o kadar.. 1 yıl oluyor nerdeyse. Mesafe olmasa mükemmel bir ilişkimiz var ama mesafe olunca ister istemez en basit şeyleri bile yapamıyoruz.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aslında yeterince isteyen çok istisnai bişey yoksa yapıyor. Başka ülkelerde olup evlenenler var bırak şehri. Tabi extra zor ama imkansız değil

      Yorumla
    • bondbg
      bondbg
      +1 yıl

      Evet kesinlikle.. 🙃

      Yorumla
  • zeywout
    zeywout Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21
    +1 yıl

    güvenilmesi zor karsıdaki insanı iyi tanımak gerek bulusma imkanının olması lazım olgun davranmak anlayıslı olmak her seyi alttan almak gerek eger bunlar olursa isterse marsta olsun bi sekilde yürür ama güven ve sadakat cok önemli yapabilen yapar

    0
    0 Yorumla
  • Senanurrrr06
    Senanurrrr06 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Benimde uzak mesafe ilişkim var. Bir buçuk yılı geçtik. Yürümez boş diyenleri dinleme derim. Yurutemeyenlr var ama o da onların suçu. Gerçekten severseniz yürüyor. Öyle ya da böyle.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    7 yıldır uzak mesafe ilişkim var 5 ay sonra nişan 10 ay sonra da düğün inş

    1
    0 Yorumla
  • Saddov
    Saddov Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı.

    Gidip gelin işte. Kız gidip gelemiyorsa o iş yaş.

    1
    2 Yorumla
    • Alissssaaaaa
      Alissssaaaaa
      +1 yıl

      Sadece kıza yuklenmemeli bu konuda

      Yorumla
    • Saddov
      Saddov
      +1 yıl

      Tm.

      Yorumla
  • Galaksiz
    Galaksiz Takip Et
    Xper 1 Yaş: 29
    +1 yıl

    Olabilir ama karşındaki insan harbi adam olacak ki devam etsin çok şüphe özlem ve toksiklik barındırır buna ben eminim

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Sıkıntı böyük sakat işler boş işler! Daha önce kaç kere gittiniz gördünüz mesafe ne kadar önemli

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bi uzak mesafe ilişkisi tutturmuş gidiyorlar, uzak mesafe ilişkisi tam olarak nedir

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Yapabilene guvenebilene helal olsun biz yani başımızdakine guvenemiyoruz

    0
    0 Yorumla
  • LeOng
    LeOng Takip Et
    Xper 4 Yaş: 21
    +1 yıl

    Off, aynı durumu yaşıyoruz, gidip gelme varsa iyi, ama bizde yok işte

    3
    0 Yorumla
  • Özgesoydam
    Özgesoydam Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    +1 yıl

    olur mu olur güven ve sevgi saygı olduktan sonra her şey olur kimse büyük konuşmasın bu konuda djaidkaid

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Zor olacak ama pes etmeyin, sonunda değecek tabi eğer aşkınız karşılıklıysa

    0
    0 Yorumla
  • isak123490
    isak123490 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Olmaz abi uzak ilişki zor belli zaman belli şeyler için olur eğitim vesaire oda 2–3 yıl sonra yakın olmalı daha fazlası yorar insanı

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (90)
Devamını Gör(135)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Uzak mesafe ilişkisini konuşuyoruz! Düşünceleriniz, tavsiyeleriniz neler?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Uzak mesafe ilişkisi için fikriniz neler? 6 cevap verildi
Uzak mesafe ilişkisi hakkındaki düşünceniz? 21 cevap verildi
Uzak mesafe ilişkisi hakkındaki düşünceleriniz nedir? 17 cevap verildi
Uzak mesafe ilişkisi için ne düşünüyorsunuz? 65 cevap verildi
Uzak mesafe ilişkisi hakkında düşünceleriniz neler? 10 cevap verildi
Uzak mesafe ilişkisi hakkında düşünceleriniz neler? 32 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Siteden kiminle asansörde kalıp saatlerce sohbet etmek isterdin?
  • Hiç karşı cins kankanız size yürüdü mü?
  • Kadınların en sevdiği erkek tipi nedir?
  • Evinizde misafir ağırlarken özel sofra sunumu yapıyor musunuz, nasıl hazırlıyorsunuz?
  • Misafirinize böyle özenli yemek menüsü hazırlar mısınız, siz neler yapıyorsunuz?
  • Bir ilişkide fazla anlayış göstermek zamanla insanı değersiz hissettirir mi?
  • Hayalinizdeki tatil nasıl arkadaşlar?
  • Sevgilinizi arkadaşlarıyla tatile gönderir misiniz?
  • Bu Kaktüslerim ilk kez açtılar, nasıllar, beğendiniz mi?
  • Bu kombin yaz için uygun mu yoksa fiyasko mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨