Fiziğe
Güzelliğe
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Genel olarak ikiside önemli diğer açıdan bakılınca yüzünde doğal güzelliği olan kişinin fiziği ve vucududa güzeldir zaten evlilik konusuna gelince güzellik fizik benden daha az kazanıyor olmaması ve yatakta iyi olması
Fizik: Günümüz koşullarında vücudu güçlü ve sıkı tutmak kolay iş değil ve bunu yapabilmesi, kişiyle ilgili birçok bilgi veriyor. Benim için; sağlıklı-güçlü-erkeksi olması, yakışıklı olmasından daha önemli.
Selam gadası 🙃
Genelde güzelliği olan kadınların fizikleri de güzel görünüyor. Ama dolgun vücut hatları hoşuma gider.
Fizik albenisidir iç güzellik baglar
Cevap
45Cevap
Fizik önemli
ama koyduğun kadınların ikisinin de hem yüzü hem fiziği güzel
Bence iç güzellik gerisi boş onlar olabiliyor zaten.
Fiziğini beğenmediğim kişiye güzel diyemiyorum. Fiziği güzelse kız güzeldir. Net
Evlilikte önceliğim karakter oluyor, sevgililikte de öyle. Bunlar benim icin 2. planda hep.
İçi de dışı gibi güzel olursa ruhu kalbi temizse işte o zaman şahane olur
ben mühendis olduğum için sayısalcıyım Fiziğe bakarım mutlaka
Hepsi önemli ana en çok şehvetli ve istekli olanları tercih ederim
Bizim doğamızın öyle olduğunu düşünüyorum. Görsel olarak görmemiz gerekiyor. Kadının bir uzvu bile şiddetli elektriğe maruz bırakabiliyor. Ondan sonra düşünüyoruz. Keşke kafa dengi çıksa diye :))
İkisinden karışık olsun
karışık var mı karışık?
o zaman güzellik, fizik ve tatlılık karışık olsun lütfen. Sos fıstık istemem sade severim
Kızılın adını bilen var mı 😅
Belli zaten de merak ettim başka fotoğraflarını 😅
İkisi bir arada ama illa seçilecekse fizik ya
Önce göresel olarak etkilenmeliyim mimikleri bakışları vs.. sonra huyuna suyuna bakarım.
Bana güzel olsun yeter.
Nasıl daha başka anlatabilirim bilmiyorum
İkiside önemli ama fizik daha önemli yüzü makyajla falan güzelleştirilebilir
Fizik yüz nasılsa makyajla toplanır
Fizik iyi olursa yüze çok bakılmaz bence
Kalbinin güzel olması yeterli
İkiside Önemli Benim İçin
Fizik güzellik gelip geçici 🥰
kasa + zeka .
biliyon sende
Fizik yoksa güzellik beni çekmez.
Şimdi alttaki kadında fizik yok mu 😂😂
Esas fizik onda
@Elisaesila sorma ya :D ben direk tav olurum öyle bi kumrala 😂😂
Güzel kız Allah var 😂
@Elisaesila sen de öyle misin?
güzel dediğinin fiziğide iyi ki :D
Ikisi bir arada neden olmuyor anlamadım?
Ikiside tercihim ama bana özel olan ise
Görseldeki hatunlar hem fizikli hemde güzel zaten soruyla alakasız olmuş. ben güzellik derim
nefes alsin, ayaklari yere degsin yeter..
her ıkısı olmalı
e güzelin de fiziği çok iyi :)
Cinsellik kazandı 💋🍷🍷🍷🍷🍷
Fizik önemli tabi 🥰😂
Ahlâk
Güzel kız olsun. Fiziği normal olsa da olur
Kalbi güzel olanın yüzü güzeldir
Güzel fizikli👌😉
Öncelik fiziktir 🤗
Fizik
İkisi de
Yüzü çirkin olup kaslı olan erkek istemem
Güzellik
İkisinde de biraz olsun isterim 😀
ggüzellik
ikisi de.
ikiside boş dişilik yokmu
Yüz güzelliği ve bakımlı olması.
Fizik
Fizik
İkiside
türkçe öğretmenine selamlar
Fizikte önemli ama
İkiside
Bence fizik önemli.
İkisi de güzel
kişilik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?