Merhaba ,30 yasindayim mimarım. Evliyim ama yalnızım en basinda yaparim sandım ama yapamıyorum, boşanmak istiyorum ama bunu eşime telefonda teblig edemem eşim yüzbaşı olarak görev yapıyor uzak bir ilde. Cocugumuz yok iyi ki de yok. Kendimi cok yalniz ve caresiz hissediyorum günden güne ona olan ilgim, herseyim bitiyor Şu an benim icin varligi ve yoklugu ayni. Herseyden önce yalnızım, yemek yerken, disari cikarken , uyurken hep yalnizim ya da ailemleyim evlenmeden onceki hayatimi yasiyorum yani, sadece Şu an yalniz yasiyorum gerçi annemlerle aynı sitedeyiz. Anneme boşanıcam dedim, karşi çıktı, bir sebebin yok basinda da biliyordun ama zorlayamam seni sonra kötü olursun ben bu vebale girmem dedi.
Cuma gunu eski sevgilimle karsilastim aslinda karsilasmadim onun calistigi hastaneye gitmistim, gitmisken odasina ugradim sonra cikista bi cafeye gidip kahve ictik, konustuk anlattim mutsuz oldugumu v. s o an o kadar rahatladim ki arkadasca ama tabi evli oldugumu biliyor. Bundan sonra napicam bilmiyorum onu aldatmadim ama mutsuzum hemde cok
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer