Bunun birazını tattım yani yapmaz dediğim insanların gayette yapabileceklerinin haddi hesabı olmadığını öğrenmek zorunda kaldım. Bu da ihanete benzer bir şey diye düşünüyorum..
O yüzden artık kimse için o, bu yapmaz demiyorum. Büyük konuşmak istemiyorum bedeli ağır oluyor.
20 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yıl5 yıllık ilişkim vardı. Ortaokuldan beri arkadaş liseden beri sevgiliydik. Ona o kadar güveniyordum ki asla ihanete uğramam gözüyle bakıyordum. Bir gün fotoğraflarında bir şey gösterecekken başka kızla olan fotoğrafı dikkatimi çekti benim görmediğimi düşünüpn neyse sonra gösteririm dedi. Ben gördüğüm şeyden emindim ve önce güzelce bir kızla fotoğrafını gördüğünü izah ettim ve açmasını söyledim. En son açmak zorunda kaldı ben hiçbir şey demeden çekip gittim o an dünyam başıma yıkılmıştı. Ben üniversite öğrencisiyiz parası gitmesin diye hiçbir şey yapmazken o kızla konserlere kahvaltılara gidip gününü gün etmiş. Bu bana hayat dersi oldu. Ondan sonra tekrar deneme gibi bir aptallıkta bulundum fakat olmadı yapamadım. Tamamen bitirdik. O beni çok aradı çok pişman oldu fakat iş işten geçmişti artık. Ara sıra ne yaptığını merak ederim mutlu olmasını isterim ama hayatımda yediğim tüm ihanetler o kişi tarafından oldu. Bu konuda ona kızgın ve kırgınım. Çünkü sevgimin ve sadakatimin ve en önemlisi iyi niyetimin karşılığı bu olmamalıydı. Ama ilahi adalet hiç mutlu olamadı bense şu an hayata yeniden tutunuyorum :)
30 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 7,8b cevap paylaştı.
u +1 yılŞüphelenmişsem doğrudur, inkar etsede ben doğruyu biliyordum. Arkadaş ihanetine uğradım ve şaşırmadım ondan beklenecek bir hareketti zaten. Neyseki ikiside birbirini buldu hayatımda değiller.
38 Yorumla- +1 yıl
Sana yanlış yapanlar yamulsun abla
- +1 yıl
Allah'a havale ettim ben onları...
- +1 yıl
Olsun yine de yamulsunlar
- +1 yıl
Kıyamam yinede, Rabbım bilir artık.
- +1 yıl
Yufka yürekli ablam. Ben acımasızım o konularda
- +1 yıl
Canım yandı ve geçti. Onun için gerek yok uçlarına baksınlar benden uzak olsunlar yeter.
- +1 yıl
Yollarina*
- +1 yıl
Eyvallah abla :)
+1 yılİhanet kötü bir durum insanin tek başına verdiği bir karar degil kötü bir durum güven vardır arada kişi kendi vicdanını şeytana karşı herdaim korur veya korumassa
Allah kimseye yaşatmasın ne olursa olsun kötü bir durum kimse yaşasın istemem,,
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.
+1 yılBildiğim kadarıyla hayır, olmuşsa da ben bilmiyorum.. Çünkü ben o konuda partnerimden daha tehlikeliyim..
138 Yorumla- +1 yıl
Siz güzel ciftsiniz yenge. Allah daim etsin.
- +1 yıl
Amin inşallah kardeşim 🙏🏻🙏🏻
- +1 yıl
Baş tacısın. Beni bir kardeşin olarak gördüğün için mutlu oldum. Bilmukabele
- +1 yıl
🙏🏻🙏🏻
- +1 yıl
Darısı bize @yarabantlirakisisesi
- +1 yıl
Yavaş gelin bayan. Sizi tanımam etmem. Arkadaşımın olduğu alanı işgal edip, rahatsız etmeyin. Engellemek durumunda kalırım sizi.
- +1 yıl
Tanımaya fırsat vermiyorsunuz ki ama
- +1 yıl
Gerek yok. İkinci bir bildirim gelirse sizden engelleyceğim.
- +1 yıl
- +1 yıl
Yenge bu arkadaşları sana havale ediyorum. Duyar kafası ile uğraşamam hiç 😄
- +1 yıl
Ahahah tamamdır 😂😂
- +1 yıl
@yarabantlırakışişesi eyvallah 🙏
@beyazorkidem aşkım bir dur, çok heyecanli 🤣🤣🤣 - +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
ne duyarından bahsediyorsun sen. bayan kelimesi baymak'tan geldiği için hanımefendi ya da hanım demek daha seviyeli ve akıllıca. biz kadınlar siz erkeklere nasıl bayım ya da bay diye hitap etmiyorsak siz de hanımefendi deyin bi zahmet zor değil ya. tamam biraz abartmış olabilirim de elimde değil sinir bozucu bi durum
- +1 yıl
Estağfurullah. Kafanıza göre, kapım size açık:)
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
Ne desin eltim mi desin? Tamam siz mantığı başka yerde arayın. Haydi bakalım hayırlı geceler
- +1 yıl
@handwll bay ve bayan kelimeleri Tdk tarafından "isim Kadınların ad veya soyadlarının önüne getirilen saygı sözü" olarak aciklanir. Yanlış kullanımı ise erkek kelimesine karşılık kadın değil de bayan denilmesi durumudur.
Burada arkadaş size bayan demiş, nasıl ki yerinizde bir erkek olsaydı ona "bayım" diyeceği gibi.
Sonuç olarak kısaca bağlar isek, eleştiri, protesto hakli ve onurlu hareketlerdir, lakin bunlar anlamsızca, amaçsızca yapılır ve sağlam bir temele oturtulmazsa içi bos kalır ve bizler bunu "duyar kasmak" olarak nitelendiririz. - +1 yıl
Arkadaşlar bildirim gelşyo allah askına. Brm bile takılmamıiım bayan kelimesine sİze ne oluyor hanımefendi? Her şeye böyle takarsanız erken ölürsünüz. Hadi iyi geceler
- +1 yıl
- +1 yıl
Valla pişman ettin yorum attığıöa be kardeşim. @yarabantlirakisisesindrn de özür diliyorum bu rahatsızlık için
- +1 yıl
Engellendiniz
- +1 yıl
İlgilenmiyorum:)
- +1 yıl
Sende mi bürütüs😄 Ben genel olarak kapattım kendimi. Senin cinsine hiç güvenmiyorum kkfkdk
- +1 yıl
Allah razı olsun 😄 ben kendimi biliyorum o bana yeter 😏
- +1 yıl
Görüşürüz dikkat et
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılKimse için bu cümleyi kullanmadım çünkü herkes her şeyi yapabilir.
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılHiç uğramadım ama kimseye de güvenmiyorum
10 Yorumla İhanet bu kadar moda olmuşken, adamlık mücadelesi veren herkese selam olsun👋
21 Yorumla- +1 yıl
Aleyküm selam
İhanet etmez dediğimiz kişi ihanet eder aga net
161 Yorumla- +1 yıl
Kimseye körü körüne güvenmemek doğru tercih
- +1 yıl
Bir kere güvenmek yetiyor diyelim. Yapan kendine yapıyor. Sonra ah vah diye dizini dövüyor da iş işten geçiyor:)
- +1 yıl
boş ver bunları sen etten haber var rakı da var 😄
- +1 yıl
Kalbimden vurdun kdkdk cayır cayır yanar içimiz
- +1 yıl
Biraderim konum at konum 100 Luk şişe bende. Lakin sabaha zor çıkarız 😂
- +1 yıl
Haftada bir masamız var. Kimin balkon veya bahçe boşsa çöküyoruz. Gecenin sabahında herkes biraz Müslüm Gürses olmuş oluyor 😄
- +1 yıl
Bak şimdi nerelere gittim yine 🤔
- +1 yıl
Çok şey yapma 😄 attım ben o şişeyi
- +1 yıl
Anılar şarkısı geldi aklıma 😄
- +1 yıl
Yok yok 😄. Buradayım
- +1 yıl
Afiyet olsun. Ben yeşil elma yedim bu saate ağır gelir 😄
- +1 yıl
Spor sevdasına tutulunca dikkat etmek gerekiyor. Hafta da bir gün kafama göreyim. O günde işte masa kurulur 😄
- +1 yıl
Sende bizdensin. Joker tayfa 😄 eski kapağımdır. Şimdi ki siyah
- +1 yıl
Baya iyiydi. Bende bekliyorum bakalım 😄
- +1 yıl
Yok Lady Gaga Harley Quinn'i canlandıracakmış. Kadın güzel oynuyor ama Harley'e gitmez gibi
- +1 yıl
İyi bir şey gelecek gibi. Robert Pattinsonun olduğu Batmanı izledim. 3 saat sürdü izlerken yaşlandım
- +1 yıl
İnternette var. Korsan izliyorum ben kdkkd
- +1 yıl
Googleye yaz çıkar direkt 😄
- +1 yıl
Jhon babayı bende bekliyorum. 365 daysin konusu ne
- +1 yıl
Konu güzel ama tarzım değil. Aşırı cinsel içerikli filmleri sevmiyorum
- +1 yıl
Beğendiysen güzel 😄. Bana vurdu, kırdı aksiyon bilim kurgu fantastiko olsun tamamdır
- +1 yıl
O seri zaten bam başka. Cehennem melekleri serisini tavsiye ederim
- +1 yıl
İzledim. Denzel reisin olduğu demi? Jason Statham'ın tüm filimleri o zaman
- +1 yıl
Film zevklerimiz uyuyor güzel kdkd daha çok var aklıma gelmedi bro
- +1 yıl
Bütün seriyi hemde. 😄 Tarihi film dizileri de severim.
- +1 yıl
Bu sohbete başka bir zaman devam ederiz. Kafalar yandı 😄
- +1 yıl
Şu an şoktayım ayılmam lazım 😄
- +1 yıl
Anılar 😄
- +1 yıl
Fon müziğini vereyim o zaman ))
https://www.youtube.com/watch?v=EjkY7VE85Ps - +1 yıl
Sakın tek bir kelime daha etme. Çünkü neden biliyor musun? İnanırım...
- +1 yıl
Gel mekana geçelim kdje
+1 yılUğramadım hiç ihanete ama kimseye körü körüne güvenmem, herkesin aldatma potansiyeli vardır gözüyle bakıyorum ben. Bir anlık nefsin oyununa bakar...
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılBir erkek tarafından ihanete uğramadım henüz ama çocukluk arkadaşım tarafından güzel bir kazık yedim ve asla beklemediğim bir insandı şok olmuştum
10 Yorumla Oooo olmaz mıı ama şimdiki aklım ve düşüncelerim için ona teşekkür ediyorm. Eğer o ihaneti olmasıymış herkesi kendim gibi görebilirdim
10 YorumlaUğradım. Ama etmez demiyordum da nasıl ve ne zaman edeceğini kestirememiştim. Sayesinde kimseye güvenmiyorum. Teşekkür ederim kendisine😂
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. ihanet etmez dememiştim ama dostum bildiğim kişi, hoşlandığım kişiyle sevgili olmuştu bile bile. büyük bir kazık ve ihanetti bana.
10 YorumlaNe yazık ki uğradım biri sevgilim biri de kardeşim dediğim insandı ama en çok kardeşimin ihaneti canımı yaktı 🥺
10 YorumlaHerkes bir gün ihanet eder. Ancak ihanet etmez dediğim hiç kimse yok, herkes her an herşeyi yapabilir.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılEvet ugradim o yetmiyormus gibi bide ihanetinden sonra psikolojik siddete tehditlere köselere cekmelere maruz kaldim
10 Yorumla Bu kişi bana ihanet etmez demem bence önyargıdır ve ben önyargılı biri değilim. Herkesten her şey beklerim ben.
10 Yorumla
+1 yıleski eşim ve arkadaş bildiğim çoğu kişi ihanet etti
10 Yorumla
+1 yılArkadaşım dediğim birinden olmuştu zamanında
10 YorumlaUğradım. Bu tadı almayan yoktur, varsada daha haberi yoktur.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılİhanet etmez dediğim ve ihanet etmeyen birisi oldu mu acaba onu sor
10 Yorumla
+1 yılSevgililerimden degilde arkadas ve dostlarimdan cokca ugradim
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Kimse icin ihanet etmez demiyorum.
Kimse kusursuz degil10 YorumlaHiç yapmaz dediğim 1-2 kişi tarafından uğradım maalesef
10 YorumlaEvet uğradım zaten hiç yapmaz dediğiniz insanlar yapar ya.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. Bildiğim kadarıyla ihanete uğramadım… ama kimse için kesin konuşmamaya çalışıyorum…
10 Yorumla
+1 yılEvet uğradım ama hakkımı helal ettim ama Allah'a havalede ettim
10 YorumlaEn ihanet etmez dedigim babamı bile kötü yakaladım... Gerisini siz düşünün
10 Yorumlaihanet etmez demem için belli bi yakınlığa gelmem lazımda o yakınlığa gelmeden ihanete ugruyom ya
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılZamanında tanışmıştım. İhanet kötü bir şey. Görüyorum bazıları kabulleniyor ve pes diyorum
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAnnem ve bacım bana dünyadaki kimsenin basaramayacagini yaptı bukadar büyük ihaneti kimse yapamazdi musade vermezdim
10 YorumlaYani arkadaş olarak Evet
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKimse için ihanet etmez demedim de kaşke ihanet etse dediğimin ihanetine uğramadım.
20 Yorumla
+1 yılBütün eski sevgililer.
10 Yorumla
+1 yılEvet, güven sorunumun kaynağı kendisi herkesten gelirdi ihanet ondan beklemezdim ne büyük ahmaklık etmişim, kimseye güvenmemem gerektiğini öğretti.
10 Yorumla
+1 yılGüzel giden 4 aylık bir ilişkimde bir gece ansızın engellendim 2 gün sonra başka kızla fotograf paylaştı...
12 Yorumla- +1 yıl
Hiç bir sebeb yokken mi?
- +1 yıl
@DarKDayS__0034 Hiçbir sebeb yokken 2 gün öncesinde harika vakit geçirdiğim adamdı, sonra döndü baglanmaktan korktum affet dedi falan filan
Evet şu an bi kolu yok ve kafasında diş izleri var☺️
10 YorumlaBu cümleyi kullanmadım hiç ama ugradigim oldu maalesef...
10 YorumlaBoşa dememişler bu hayatta babama bile güvenmem net🙃😄
10 Yorumlahayır, ihanete uğramadım. çünkü kimse o kadar ileri gidemedi.
10 Yorumlaİhanet etmez diye gördüğüm biri hiç olmadı
10 YorumlaUğradık. Usta bizim hayalleri siyah poşete koy
10 Yorumla
+1 yılHayır hiç ihanete uğramadım
10 Yorumla
+1 yılEvet maalesef.
10 Yorumla
+1 yılHayır, hiç ihanetle karşılaşmadım hayatımda.
10 Yorumla
+1 yılİhanete uğramadım hiç ya
10 Yorumla
+1 yılYapmaz dediklerimizden illaki darbe almışızdır.
10 Yorumla
+1 yılBenim ki gelmişş
10 Yorumla
+1 yılİlişkimin 10. Ayında ihanete uğradım
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılonu da yaşadık onu daa.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 11,8b cevap paylaştı.
+1 yılUğradım bro
133 Yorumla- +1 yıl
Onunda kralını yaşadık diyorsun
- +1 yıl
Maalesef yaşadık be bro
- +1 yıl
Sıla şarkısı geldi aklıma. Acısa da öldürmez
- +1 yıl
İsmail yk geldı benım , Allah uzun ömür versin 😂
- +1 yıl
Kanka o yaşıyor mu hala 😄 konu değiştirme yeteneğim fena jsjs
- +1 yıl
Bilmiyorum ki bro. En son yüz felci geçirdi diye okumuştum. Yaşıyorsa da şarkı yapmasa bari 😂
- +1 yıl
Çaycı Hüseyin de ölüp diriliyor. İnanma haberlere 😄
- +1 yıl
O zirve ya , üstü olur mu sanmam 😂😂 en son kendısı de ıkna olacak öldüğüne
- +1 yıl
Adam isyan etmişti ya Hawaii gömleği ile çok iyiydi o an 😂
- +1 yıl
Instada gördüm videosunu , arkadaslar kufur etmek istemiyorum ama yapacağınız işin diye sövdü. Asırı iyiydi bak o 😂😂
- +1 yıl
😂 ben ondan sonra koptum zaten. Adam ölümsüzlüğü bulmuş aga
- +1 yıl
Adamın duzenlı olarak öldü haberi yapılıyor , bi zahmet öl abi ya 😂😂😂
- +1 yıl
İşin komiği öldüğünde kimse inanmayacak 😄 yalancı çoban muhabbetine donecek
- +1 yıl
Öyle bir şey olsa harbiden Güler geçerim 😂
- +1 yıl
Muhabbetini yaptık bir de kahve içerken adamın ölüm haberi gelirse üstüne püskürtürüm 😂
- +1 yıl
Biz muhabbetini yapıyoruz , millet haberını yapıyor ama asla ölmüyor 😂
- +1 yıl
İkonik bir an o yav 😄 daha neler göreceğiz bakalım
- +1 yıl
www.instagram.com/.../?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Al bro bunları gorecez bak 😂😂😂 - +1 yıl
Allah akıl dağıtırken saklanan tayfa bunlar jsjsk
- +1 yıl
Yemin ederim sabaha kadar dinlene dinlene doverım bunu 😂
- +1 yıl
Allah'tan akrabam değil direkt sülaleden atarım 😄
- +1 yıl
Keske akrabam olsa da yakınımda olur döverim 😂
- +1 yıl
Elin mi kaşınıyor bu ne dayak sevdası 😄
- +1 yıl
Canım sıkılıyor bro , bayadır sarmadım kimseye ondan 🥺
- +1 yıl
Suriyeli kovalariz
- +1 yıl
Bizim semtte yok ki bro. İlk geldikleri zaman birisi 2 Suriyeli’ye ev kiralamıştı. Ev sahıbını dövüp Suriyelileri Elektrık dıregıne astılar 😂
- +1 yıl
Sizin semtte görüşmeyegiz zaten. Surilerin olduğu yerde görüşürüz yani her yer 😄
- +1 yıl
Konum at bebeğim konum at 😂
- +1 yıl
😂😂 bizi bitirdin be yanaklarım ağırdı
- +1 yıl
Yalnız 50 liraya suriyelılerı bırbırlerıyle kavga ettirmemiz yok mu 🤔 bence muazzam yeneni de biz döveriz offf
- +1 yıl
Ekip otosu kapıdan dönmek üzere 😄
- +1 yıl
Az aşagıda akrep var la burada 😂😂
- +1 yıl
La o akrep çok tehlikeli. Bak şimdi anılarım canlandı 😄
Gizli Üye(36-45)+1 yılİnsanın başına her şey gelebilir
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 302 cevap paylaştı. Uğradım. Bu gidişle herkes uğrayacak.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. İhaneti degilde gidişi koydu insana
00 Yorumla
+1 yılKimseye o kadar güvenmiyorum diyelim
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılEvet oldu
10 Yorumla
+1 yılUğradım.
10 Yorumla
+1 yılEvet
10 Yorumla
+1 yılOnlar kaybetti ve ben kazandım.
10 Yorumla
+1 yılEvet. Maşesef
10 Yorumla
+1 yılUğradım evet.
10 YorumlaUgradim. 6 ay sevgilim yok dedi megersem varmis
10 Yorumla
+1 yılEn kralından.
10 Yorumla- Devamını Gör (13)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 