ne bileyim bir 10 yil oncesinde boyle degildi ya..
Sabaha kadar konuştuğun adamla bilirdin ki bir sen konuşuyorsun, bi seni seviyor. Şimdi sabah uyandiginda biri öğlen biri gece biriyle konuşuyor..
Ben bu çağa ayak uyduramiyorum 🥲
ne bileyim bir 10 yil oncesinde boyle degildi ya..
Sabaha kadar konuştuğun adamla bilirdin ki bir sen konuşuyorsun, bi seni seviyor. Şimdi sabah uyandiginda biri öğlen biri gece biriyle konuşuyor..
Ben bu çağa ayak uyduramiyorum 🥲
Çok haklısınız, önceden böyle değildi insan ilişkileri şu an ortalık çok karıştı, o kadar hızlandı ki, kim kiminle ne yapıyor nereye gidiyor, öğrenmeyi bırakalım anlayana kadar birbirlerini bırakmış dahi oluyorlar durum bu halde şu an, nadir bir düşüncedir böyle düşünmek herkes düşünmek böyle bir zamanda, bende ayak uydurmak istemediğim için kimseyi hayatıma almıyorum ilgilenmiyorum, sadece kendime bakıyorum kendim düşünüyorum kendim ile ilgileniyorum olmasa da olur ama, insan tabi ki ister hayatında birisi olsun ama olacaksa özenli bir şekilde sadık bir şekilde arkadaş gibi her alanda birlikte güvenle ilerleyebileceğin birisi olması gerek ki vakit harcayalım, onun haricindekiler vakit kaybıdır o yüzden öyle birisi ile karşılaşana kadar yanlızlığı tercih etmemiz gerektiğini düşünüyorum.
Kalbim bu asrın dengi değil derim hep, insanlar nasıl bu kadar bozuldu, sevgi ve algı ayarlarımı değişti neler etken oldu bilmiyorum, çağa ayak uydurmak adına yapılan ve sosyal medyadan da etkilenilen çok saçma ve gereksiz şeyler var, aslında bu yüzden sorun sadece erkekler açısından değil mesela kadınlar açısında da sorulmalıydı, çünkü bu durum birebir kapışır neredeyse yanılıyor muyum?
Tek bir kadına bağlı kalan erkeklere yanlış yapılıyor. Bir daha birine bağlı kalmak istemedikleri için piyasadan çekiliyorlar. O yüzden piyasa gevşek eteklerin eline kalıyor ve sonra kızlar pişman oluyor. Doğru adamları bulmak istediğinizde bulamıyorsanız, bu doğru adamların suçu değil. İç dünyasından çıkmak istemeyen adamları, oraya zamanında sevdiği kadınlar sokmuştur.
Muhteşem sorulardan yine😍 evet bunu hep diyorum bende bu devre ait değilim. Bu yüzden yalnızlık sultanlık kim ne yapıyorsa yapsın ben aynı kulvarda değilim... Ama erkekler çoğu böyle olsa da tek tük vardır düzgün kalmışı, ama onlara denk gelinir mi işte o zor... En iyisi vacgeç...
Cevap
80Cevap
Yurtdışından Bir kadın ile evlilik yapınca aldatan çok erkek görmedim Türk kadınları ile evlilik yapınca aldatıyorlar ne hikmetse
Gerçekten seven bağlı kalır
Size duymak istediğinizi söyleyemeyecegim kusura bakmayın.
Erkek olduğum için değil.
Doğru söyleme hastalığı benimkisi.
Bence çok yanlış bir önyargı.
O sizin bakışınız.
Nerden biliyorsunuz tek eşliliği savunan erkek olmadığını.
Nerden biliyorsunuz kadının bir göz yaşına bedenini öne atmayacagini.
Nerden biliyorsunuz.
Evet bir kadınla erkeğin sohbet etmesi dertlesmesi güzel erkek için daha geniş açıdan baktirir konuya. Kendine uygun fikirleri alır. peki kadın niye kendine uygun olsada erkekten fikir almaz ya da alamz bunu hiç düşündünüz mü?
İnsanın aldatması iğrenç tabi.
bu konuda tek hatalı olan erkekte değil.
Pay konusunda %50-%50 Ler.
Bu uygulamada bile evli biriyle ilişki yaşadıklarını yazan gizli hesaplar var.
Bunu nedenini anlamak ve çözüm bulmamız için empati kurmak ve çok zor ama Önyargıyı unutmamız lazım ama tabi biraz imkansız galiba.
Konun başlığı Erkekler bir genelleme...
Ne kadar kolay dimi.
AYNEN. lafi ağzımdan aldın birebir katılıyorum.. Artık anladım ki iyisine kötü, kötüsüne iyi düşüyor. Akıl sır erilmiyor ne yazık ki :((
Artık sadece yukardakine güveniyorum ve ona dualarimda iletiyorum.. Sadakatli seven sayan birisi...🙏🏻😢
Bende bu çağa ayak uyduramıyorum neyseki benim gibi bu çağa ayak uyduramayan birine denk geldim. Ona tüm kalbimle inanıyorum ve o da bana inanıyor
Erkekleri aldatacaksin cunku. Onlar o dilden anliyorlar sevgi vermeyeceksin kullanacaksin atacaksin o zaman emin ol millete seni anlatiyor ben cok sevdim beni birakti bilmem ne sevsen degerin olmuyor kullan at aldat cok seviyor erkeklere bunu yapin gecin s@ktir edin erkek nedir ki
Zaten kadın ve erkek teknolojiye uydu böyle oldu. Buna karşılıklı özgürlükler deniyor 🙂 Dilediğim yaparım bana karışamazsın fakat evliyiz oh ne güzel. Sen yoksan netten yenisi çok🤔 Kimse şikayet etmesin bu herkesin kendi seçimi.
Kalmasına kalabilir ama kalmıyor,
Arkamdan ne derse desinler asla kalmam, kalmayacağım. Benim için ilişki uzun süreli az olan değil kısa süreli çok olan olmalıdır. Uzun sürelide ne gibi şerefsizlikler olabileceğini anlayalı çok oldu çünkü
Bunu kadınlarda yapıyor
Sadece erkekleri suclamayın
Seven erkeklerin hepsi ya aldatılıyor ya yalnız
“Kadınlar iyi adamların kıymetini bilmedikçe
kötü adamların kucagında oyuncak olacaklar.”
Al benden de o kadar.
Doyumsuzluk arttı , adamların gözü fırıl fırıl..
Biraz eli yüzü düzgün olan aldatıyor.
Bu yüzden yalnızlık modundayım. Tavsiye ederim. No men no cry
Gidip zenginlere yazıp aldatıliyorsunuz sonrada burada tüm erkekleri genelliyorsunuz biz mi dedik zenginlere yapişın diye önceden kadınlar aza kanaat ederdi hersey degisti simdi
Al benden de o kadar… Evliler aldatma peşinde, evli olmayanlar başka haltlar… Keşke toplanıp ait olduğumuz yüzyıla gidebilsek…
Bu herkes için geçerli değil ama sanırım onlar doğru yolda. Hep bir yedek tutuyorlar kenarda. Biz bir taneye bağlanıp bekliyoruz o da gidince yalnızız. Yani kaybeden hep tek kişiye bağlanan ve sadık kalan biz oluyoruz
siz pic seviyosunuz cunku mk iyi olmak bir boka yaramıyor sert ve pic olacaksın ki degerli hissetirsin
Kanka bende anlamıyorum. Ama sosyal medya ve çok hoş kadınların olmasından kaynaklanıyor sanırkm
10 yıl öncede böyleydi
tabi bir kaç ilişki tecrübesinden sonra
millette söz durmuyor
Aynısı kadınlarda da var, 5 tane flörtleri oluyor bazısının, hayır sen rte de değilsin ki dünya beşten büyüktür diyesin
Bende diyorum kadınlar neden teşhircilik yapıyor ( istisnalar hariç oda %20 ) geçmez istemeyen izin vermeyen kisiiye kimse zaten yaklaşmaz
Bir sürü sosyal medya uygulamaları var onlar arttıkça sadakat azalıyor ama uygulamaya suç atmamak lazım karakter meselesi
Kızlar da öyle maalesef. Aynı anda 5 kişi. Sanıyorsunki senin için gece 2 3e kadar uyanık. Başkasıyla flörtün dibine vurup sana iyi geceler yazıyor...
Ben paralel evrende mi yaşıyorum acaba! Haklısınız ama genelleme doğru degil Erkeklerin çoğunluğu vs diye bilirsiniz
Kadınlar konusunda başarılı ki bir erkek seninle de konuşuyor. Mesela bir kısım erkekler var onlar kimseyle konuşamıyor, çunku kadınlar konusunda başarısız erkekler. Başarısızlığı o kadar belli ki kadınlar bu yüzden konusmak istemiyor.
Ben de bu çağa ayak uyduramıyorum insanlar artık ne yaptıklarını bilmiyorlar..
O dediğin kişilikle alakalı bir durum, aynı durumda olan kadınlarda var.
Kadın ya da erkek ile ilgili bir konu değil bu. Cinsiyet değil karakter meselesi tamamen.
Ikı tarafta da yapan var yanlıs ınsanı bulmussun
Devir değişti bunların faturası kimin biliyor musun ailelerin ve internet yüzünden
Gözünü severim kadınlar farklı mı? Kişiden kişiye değişir bu cinsiyete bakmaz
Huzur vermiyorsa kadın kusura bakma erkekte mutluluğu dışarda arar.
10 yıl önce biz cidden masummuşuz. Şimdi olsam evlenmezdim heralde
Tek eşliyim.
Kimsenin bilip bilmeden vebalini almayın.
Ya hepsini aynı kefeye koymak doğru olmaz
Karakter!!!
10 yıl da bak kadınlar nasıl soyundu, kime sadık kalıcaz yahu.
Genelleme yapma lütfen, herkes aynı değil. sevdiğim biri olunca ben başka kimseyle konuşmam😤
Kim mendil sallarsa ona koşuyorlar bu mendil sallayanlara dikkat etmek lazım
Bende öyleyim. Kafa basmıyor bu zamana. Hatta soru bile sordum az önce bunla ilgili
Aynı şeyi kızlar da yapıyor bir fark yok "Erkekler" diye genellemeyin.
Sevdiğim kadına bir ömür , sevmediğim kadını hayatıma almam.
10 yıl önce manken gibi erkek aramıyordu onu da ekle
Çünkü her iki cins içinde alternatif çok artık. Kimse sabretmiyor. Kimse değerin neye yaradığını bilmiyor bizde bu çağda çağ dışı kalıyoruz
Merak etme kimse ayak uyduramiyor artık zaman öyle bir zaman olmuş ki kızlar evlenecek erkek erkeklerde evlenecek kız bulamaz olmuş bir tek sen degilsin
herkes aynı değil kendimden örnek verecek olursam halk dili tabiriyle rasgele kaşara kendimi baglayip üzülecegime 30 una kadar bekleyip tek ve öz olsun diyenlerdenim
Valla ben bulsam kalacagım, hem de tek başına zirveyi yaşatırım o kadına , sevdigim olsun benim olsun tek olsun
Tek kadina baglandigimiz zaman sonucu hep husran oldugu icin olabilirmi
Genelde eski kadın acı bırkamıştır oda seven s s sevilir kafasındadır
Konuyu sadece erkeklere bağlamak bağnazlık bence. Kimi baz alıyoruz hani bi videoda diyor ya ben evde televizyon izliyorum!
Medya, çok kötü bir algı oluştursu. Eskiler nerdeee
Kadınlar farklı mı? Bozuk insanın cinsiyeti olmuyor. Kadında aynıı erkekde.
Ben bağlı kalıyorum yanlışına denk gelmişsin, bir erkek gercekten severse gözü başkasını görmez
ayak uydurmak durumundasın çağp sana ayak uydurmak sen ayak uydurucan
çünkü artık herkese kolayca ulaşılabiliyor
Evet zamanla degişti bu erkekler
kadınlarda kalamiyor masum değiller
Ne kadar seks o kadar iyi gözüyle bakıyorlar
Kadınlardan kaynaklı problemlerden dolayi
Modern! olduğumuz için.
yanlış kişileri tanımışsın kalıyorlar
Biz kalıyoruz sen seçtiklerine sor
Yaş aralığın doğru mu Önce bunu sorayım
Benim hiç yok bu günlere iyi gelmişim demek ki🙄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?