Güncellemeler
+1 yıl
Heyyyy
Güncellemeler
+1 yıl
Kızçelerrr
Bi arkadaşım olsun istiyorum o bize gelsin ben onlara gideyim ya da birlikte gezelim cafeye falan gidelim benim neden hiç arkadaşım yokkk kafayı yicem benim yaşıma yakın benim gibi olan var mı acaba ya?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Çekilmez birisindir, dik kafalısındır ters yapın vardır o yüzden hiç bir ortamda istenmeyen bir tipsindir
Beni arkadaşın olarak satın alabilirsin, yarın işe başlayalım
Benimde öyle bir arkadaşım var yok ailem izin vermiyor yok yorgunum ondan da sıkıldım artık.
O bende de var
Evet onla buluşmuyorum zaten. Biyere gidecek arkadaşım yok.
Ankara'da mı yaşıyorsun
merhaba ankaradaysanız arkadaş olabiliriz benim de arkadaşım yok
Merhaba
is ortami/ uni ortaminda illa tanistigin insanlar vardir onlarla yakin olmaya calis
Iyk hepsi idiot
toxic biriyle konusmak istemiyorlardir
Sen çok normalsin eminim beyinsiz koyduğun resimden belli
civcikcik
En azından sevimli
Benim adım en azından şirin
civciv hayvan olarak sevimli ama sizin isminiz degil
Hayır ben de sevimliyim
peki civcivcikklk hanim
Şizofrenik bipolar ve borderline bu 😂 internette kimseye tahammül edemiyor bide dısarıda gezecek arkdas arıyor.. mllet napsın böyle karaktersizi
@Gülgibierkek katiliyorum
Gerçekten hem için hem dışın çirkin seni insan yerine koyup da suratına bakıyorlar mı acaba
Millet tipten önce samimiyete ve insanlığa bakar dürüstlüğe bakar bunlar yoksa insan yerine konulmazsın tipin olsa nolurki kullanıp atarlar seni
@Gülgibierkek lan bi sktr git sana çirkin bk gibisin dedim diye mi böyle oldu gerçekten çok çirkinsin bakamıyorum seninle acıdıkları için ve sen de onlar gibi karaktersiz olduğun için arkadaş oluyolar dır içinin çirkinliği yüzüne vurmuş senin hem için çirkin hem de dışın ben senin gibi olsam 1000 tane arkadaşım olsa bile intihar ederdim
Çokta s. k. imde mi dediklerin senin gibi bi ucubenn lafını mı alıcam üzerime? Sen güzel olsan ne yazar için lağam gibi..
@Gülgibierkek hahah gerçekten ne içimi biliyosun ne dışımı oysa ikinizin de içiniz de dışınız da ortada kendi kendini savunmuyor musun neden bu canım kızın yorumunun altına yorum yapıyosun gayette umrunda ki kudurmuşsun
Bazen yalnızlık da güzeldir. Dertleşmek istersen özelden yaz konuşalım
Ne heeyi mesaj at konusak
Yaşıtız bu arada aynı kusağın insanları birbirini anlar. Kızlar birbirini kıskanır iyiliğini istemezki.
Sn nasıl civcivciksin ya 😛
Kıl birisindir
En çok cinayet işleyen insanlar en fazla arkadaşa sahip olanlar bunu biliyo muydun ama bilmezsin beynin o kadar küçük ki anca önyargılarınla ananın gtüyle konuşursun
Senin gibi cinayet peşinde koşmdıgımdan bilemicem
1 cevabınla neden tercih edilmeyeceğini ispatladın
Ben de senin gibi karaktersiz olmadığım için insanlara ön yargıyla yaklaşmıyorum kimseye
Sen kıldanda ötesin
Senin tipinden belli çrkinn
selam bu kafayla olmaz
Okula gitmedim mi hiç sen
Nerde yaşıyorsun
Aradigin kisi benim
Erkek olur mu
Hayır
404 fount
Sosyal fobi mi var?