Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar bazılarınız gerçekten çok boş konuşuyorsunuz. Görselle ilgili yorum yapıp günah değil mi, Allaha nasıl hesap vereceksin gibisinden yorumlar yapıyorsunuz. Benim içtiğim beni bağlar. Günahsa ben ve Allah arasında. Biraz yaşınızın insanı olun. Burada makara olsun diye bir soru sordum sadece. Gereksiz ön yargılarınızı alın gidin benim sorumdan. O kadar dindar insanlarsanız KS kullanmayın. Ne işiniz var bu kadar abaza erkeğin içinde. Kalbinizi kırmak istemiyorum ama hadsizlik yapıyorsunuz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Günah deyilmiki o mereti içiyon ya. Alaha nasıl hesap vericen sen kim evlenemek ister böyle ayyaşla? Nasıl müslğmansın
Belki bir dini inancım yoktur, nereden biliyorsun? Ayrıca ayyaş değilm terbiyesizlik yapıyorsun. Allaha veririm hesabını, sen onun derdine düşme. Uslubunu düzelt, insan ol, öyle yorum yap
Allah'a Alah müslümana müslugman diyen birinin yazma hakkı elinden alınmalı iken hangi hadle başkasının seçimini sorguluyorsunuz bu özgüven nereden geliyor anlamıyorum hanımefendi
Ben küfür vesaire edersin diyye düşünüyodum efendicene cvab, vermişsin vallahi mahcup oldum kusura bakma kırdıysam ben ne bilim böyle içip içio küfürler eden kanka sandım hakını helal et valahi şaştım düzgün cebao vermiiissin kusura bakma
Hayır arkadaşım sana neden küfür edeyim. Benim haddim değil kimseye küfür etmek. Ama senden ricam tanımadığın, nasıl bir karakterde olduğunu bilmediğin insanlara ayyaş gibisinden kelimeler kullanma olur mu. Bu site kötü olabilir, sitede ki üyeler kötü olabilir ama iyi insanlarda her yerde var. Kendine iyi bak, gecen güzel olsun 🙏🏼
1.70 im ama rakı içen bir pisliğlen olmaz. Namaz kıl abdest almayı öğren öyle gel 😉
Kardeşim ben zaten buradan kendime eş veya sevgili aramıyorum. Soruyu makara amaçlı sordum. 1.70 olabilirsin ama öncesinde sakin ol. Allah ailene bağışlasın, namazlarınıda Allah kabul etsin. Benim içtiğim bana, senin namazın sana. Yukarıda Allah var, günahı neyse ona öderim ben sen insanları tanımadan böyle ayrıştırma. 😊
Ya bırak onu içenden adam olmaz kaybol
Abiciğim yetişkin filmlerini az izle herhalde herkesi Kim Kardashian sandın sen ya da Alexis Texas
Valla anlamadım abisi seni
P*rno video diyorum abisi p*rno video az izle
Yahu p*rno ile 1.70 boyun ne alakası var niye edepsizlik yapıyorsun
Ulan Nerenle okuyorsun yorumumu anlamadıysan senin beyinsizliğin
Kaybol ya, saygısız.
maalsef s.. ik kadar boylari var...
Ama egoları 1.90 😄
s.. kimin ereksiyon hali kadar olan birseyin heryeri ego olsa ne olur.. Turkiyedeki abazanlarin ve ithal edilen afganlarin pakistanlilarin suriyelilerin sebep sonuc iliskisi
Sakin kral, 😄😄
162 olan ben seri üzgün
Berfin senin uzaman durdumu
Durdu galiba zmxkdkkee
Mersinde özel bir hastane boy uzatma ameliyatı yapıyor seni ameliyat ettiririm sıkıntı etme masraflar benden
Ahahahahaha niye böyle bir iyilik yapmak istediniz solcu beyy
1.70 olmanı istiyorum. Senin gibi birine 1.62 olmak yakışmıyor 😄
Ama. ben seviyorum boyumu 😔
Şaka yapıyorum boyun gayet iyi ben takılıyorum öyle ☺️
Peki😅😅😅
😂
Napcaksın
Bi iş kurdum, çalıştıracağım 😄
ben 170 im
Seninde üye adın hoşuma gitmedi
şarkı ismi
Buz deyince aklıma uyuştucu madde olan buz geldi biraz kusura bakma
aşk vızıltısı
Aşk vızıltısı derken
love buzz çevirisi uyuşturucuyla alakası yok
Ha pardon yeni jeton düştü. Benim İngilizcem olmadığı için bilmiyorum kusura bakmayın hanımefendi
Öyle bir kız Türkiye de yok varsa turk değildir
Var ya nasıl yok
1.74 🙂😅
Allah ailene bağışlasın seni 😊
Teşekkür ederim 😘😘
Rica ederim knka😊
Kanka deme lazım olur shshshe
Yok ya kardeş kardeştir 😊