O yolu biz neden bulamıyoruz? kendi yaptığım ekmekten tost yaptm yalnız olduğum için bana afiyet olsun..

O yolu biz neden bulamıyoruz? kendi yaptığım ekmekten tost yaptm yalnız olduğum için bana afiyet olsun..

Tostu yanlıs yapmışsın o kadar bastırmana gerek yoktu kendi sıçaklığında zaten ezilirdi neyse şimdi konumuza gelirsek o eskidendi kadınlar az paraya kanaat ediyordu devir değişti zengin adam zaten istediğini yiyebiliyor ne yapacak yemegi
Ben bilerek basıyorum böyle seviyorum:)
Soru ciddi değil zaten:) teşekkürler
Cevap
5Cevap
Afiyet olsun ermeğe kalbine giden yol midesinden geçer dedikleri çok doğru keşke banada yapan olsa
Ay tost da güzel olmuş he neyli yaptın
Ev yapimi salçaya hafif tuz ve zeytinyağı ekleyip sürüyorm + az sucuk+ az kaşar bazen yengen gbi salatalık turşusu falan ekliyorm canm isterse o da güzel oluyo
Haa değişik bir tarif ss aldım denicem bende
Çayla güzel gidiyor dene :)
Tamamdır sağol :)
Hormonlarından geçiyor
Yataktan geçiyor
cebınden gecer
Birlikte yiyelim mi..
O yolu bende bulursun belki
@SoliFa beni takip ediyon olum
@SoliFa Sahte olduğunu ne düşündürdü çok merak ediyorum
@SoliFa işin gücün yok mu olum senin bana mı sardın :D
Bilmemm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?