Sevgilim beni dönerciye götürdü! Arkadaşlarım sana değer vermiyor, verseydi döner yedirmezdi diyorlar. Sizce haklılar mı?

Arkadaşlar ben Mersin'liyim, erkek arkadaşım Hatay'lı. İnstagram'da tanıştık, bugün öğlen ilk defa buluştuk. Benim için Mersine geldi, biraz yürüdük sohbet ettik. Ben çok acıktım, buralarda bizim Hatay'ın dönerinden yapan yer yok mu dedi birden bire. Biraz şaşırdım, bilmiyorum ki diye tepki verdim. Neyse bir tane dönerci bulduk, döner yedik beraber. Dönerini bitirdikten sonra ben bir yarım daha yaptırıcam, doymadım bununla dedi. Sende yer misin dedi. Ben bunu bile zor bitiririm dedim. Sanki 15 senedir evliyiz gibiydi 😄 Neyse ben dönerimi yedim, bu ikinciyide bitirdi. Hesabı ödedi, çıktık mekandan. Sonrada künefe yiyelim mi dedi, midemde yer kalmadığı için istemedim. Benim arkadaşlarımda anlatırdı sevgilimle yemeğe gittik diye fakat hiç ilk buluşmada dönerciye gideni görmedim. Erkek arkadaşımda gram çekingenlik yok, aşırı doğal ve rahat. Bu hoşuma gitti elbette ama beni dönerciye götürdüğünü anlattığım arkadaşlarım sana verdiği değer bu kadar işte dediler. Bu çocuktan eş olmaz dediler. Sizce ilk buluşmada kız arkadaşını dönerciye götüren adamdan eş olmaz mı?

Sevgilim beni dönerciye götürdü! Arkadaşlarım sana değer vermiyor, verseydi döner yedirmezdi diyorlar. Sizce haklılar mı?
Cevapla