Merhabalar. Lütfen detaylica okuyan yazsın..
Sizin fikrinize ihtiyacım var.
Eşimle 5 sene sevgililik süreci yaşadık ve 2 senedir evliyiz cocugumuz yok.
Çok çok fazla seviyorduk bende o da. Benim icin herseyleri göze alırdı. Ama fazla geçimsizlikler yaşadık hiç anlaşamamazlıklarımız oldu yeni evli olduğumuzdandir dedim herneyse dedim.. son aylar hiç hoşuma gitmeyeceği huylar sergiledi (aileme saygısızlık, yalan söyleme gibi) ama bana sevgisi vardı. Tabi ben çok kırıldıgım icin ona soğuk davrandim ittim. En son 1 hafta yatakları ayırdım ve annemlere geldim. Yani ayrıyrdık 1 hafta. Sonra öğrendim ki o hafta çok fazla içmiş intihar etmeyi bile düşünmüş (başkasına demiş) vs. Ama ayni hafta duydumki başka bir kadını eklemiş yazmış tanışalım vb. Diye adeta yalvarmış. Bunu o kadından öğrendikten sonra sordum ona inkar etti yalan söyledi sonuna kadar ve en sonunda screenshotları gösterdim bitti dedim.
şu an yalvarıyor yakarıyor kıskandırmak için yaptım kafam dağılsın diye yaptım yanlış yaptım bilmiyormusun gözüm senden başkasını görmüyor gibi gibi şeyler ama ben cidden soğudum... sizce bi erkek cok üzgün oldugunda gercekten böyle mi yapar? Bu normalmidir? Her erkek bunu yaparmı? Affedilmeyi hakediyormu sizce? Bana tavsiyeler verir misiniz lütfen..
Affetsem ilerde tekrar yapsa olan bana olur.
Sizin fikrinize ihtiyacım var.
Eşimle 5 sene sevgililik süreci yaşadık ve 2 senedir evliyiz cocugumuz yok.
Çok çok fazla seviyorduk bende o da. Benim icin herseyleri göze alırdı. Ama fazla geçimsizlikler yaşadık hiç anlaşamamazlıklarımız oldu yeni evli olduğumuzdandir dedim herneyse dedim.. son aylar hiç hoşuma gitmeyeceği huylar sergiledi (aileme saygısızlık, yalan söyleme gibi) ama bana sevgisi vardı. Tabi ben çok kırıldıgım icin ona soğuk davrandim ittim. En son 1 hafta yatakları ayırdım ve annemlere geldim. Yani ayrıyrdık 1 hafta. Sonra öğrendim ki o hafta çok fazla içmiş intihar etmeyi bile düşünmüş (başkasına demiş) vs. Ama ayni hafta duydumki başka bir kadını eklemiş yazmış tanışalım vb. Diye adeta yalvarmış. Bunu o kadından öğrendikten sonra sordum ona inkar etti yalan söyledi sonuna kadar ve en sonunda screenshotları gösterdim bitti dedim.
şu an yalvarıyor yakarıyor kıskandırmak için yaptım kafam dağılsın diye yaptım yanlış yaptım bilmiyormusun gözüm senden başkasını görmüyor gibi gibi şeyler ama ben cidden soğudum... sizce bi erkek cok üzgün oldugunda gercekten böyle mi yapar? Bu normalmidir? Her erkek bunu yaparmı? Affedilmeyi hakediyormu sizce? Bana tavsiyeler verir misiniz lütfen..
Affetsem ilerde tekrar yapsa olan bana olur.
Güncellemeler
+1 yıl
Buarada kadını ekledigini görünce beni şeytan dürttü ve o kadına yazıp böyle biri size yazdımı diye sorup öğrendim
Güncellemeler
+1 yıl
...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer