Eşiniz olacak kişinin ilki olmak mı, sonu olmak mı istersiniz?

#orkide
Eşiniz olacak kişinin ilki olmak mı, sonu olmak mı istersiniz?

#orkide
Duygusal anlamda ilk ve son olmak önemli olan. İnsanlar sadece bedensel olarak bunu arzuluyor ama esas anlamlı olan duygusal olarak o kişiye herkesten farklı hissetmek ve onun da farklı hissetmesini sağlamak.. İlki tesir etseydi zaten başkası da olmazdı. Son olmak mühim olan.. Keyifli günler.
Tabiki ilkler başka olur kimseye bakmadığı gözlerle sana bakıyor kimseyle kirletmediği duygularını en temiz en saf şekilde sana akıtıyor kimseye dokunmadığı kadar aşkka ilk sana dokunuyor şimdi ben orayım o zaman ilki olmak mı daha değerli sonu olmak mı?
Benimde bir geçmişim olduğu için, onun ilki olmasını beklemek haksızlık olur. Sonu olmak benim için kâfi. Her başlangıç, bir sonu tadıyor ama önemli olan o sona nasıl gittiğimiz.
İlki olmanın benim gözümde pek bir önemi yok. Bekaret saçmalığına takılan biri değilim. Sonu ve sonsuzu olmak daha güzel ve anlamlı bence..
Cevap
49Cevap
Onun ilki olamadım ama sonu olmak için hala şansım var
Sonsuzluk belirsizliktir. İlk olmak ise bir ayrıcalık.
Selam gadası 🙃
Genelde herkes ilki olmak ister. Ama kaderinde ne varsa onu yaşarsın.
Sonu olmak tabi ki
buna takılmadım hiç bu güne kadar
sadece tek istediğim benimle noktalanması her şeyin beni tanıdıktan sonra..
Hiç farketmez. Ama ilki olacağımı biliyorum 🤭
Onun ilk erkeği olmak gibi bir kaygım yok, geçmişinde yaşadıkları kendisini ilgilendirir, yaşadıklarından dolayı bana karşı sorumlu olmaz. "Ben güvenli limanımı buldum, daha da bir yere gitmem" demesi daha değerli olur.
Hem ilki hem sonu olmak isterim ama ilki olmak imkansız gibi, bari sonu olayım da mutlu bir sonsuzumuz olsun.
İlk ve Sonu benimle olsun isterdim Ama ilki takıntı yapacakta değilim sadece tercihim ilk olması yönünde
tabi ki ilk olmasını isterim ama sart degil bazen insan bazı seyleri deneyimlediğinde daha iyi oluyor.
Sonu olmak daha özel ve güzeldir. İlkte o da sende bocalarsın ve hata yaparsın. Sonunda kaybedersin sonu olmak harika bi duygudur.
Bu zamana kadar ilişkim olmadı hiç ben birinin ilki olabilirim de o bana ilk olur mu bilmiyorum muhtemelen son olurum ben 😄
hem ilk, hemde son olmak istersem...
çok şey mi istemiş olurum.
Bu devirde erkeklerin ilki olmak imkansız neredeyse, sonu olurum inşş😄
İlki olduk da son olur muyuz bilemem. Hayat bu ne olacağı belli olmaz
Hayatına ben girdikten sonra sonuncusu olmak isterim elbettee...
Hem ilki hem sonu olmak sjshs bu mümkün değil tabi, o yüzden sonu olmak isterim ☺️
ilk olmak kimin umurunda ya son olup son kalmak önemli
Erkekler kadınların ilk aşkı kadınlar erkeklerin son aşkı olmak ister fakat artık bu devirde bu zor
Tabii ki ilk olmasını isterdim ama evlenmeyi düşünmüyorum.
İlk ve son bir arada olması kadar güzel bir şey yok. Böyle tanıdıklarım var🙂
Herkesin bir gecmisi olduğu için onunda olmuştur en iyisi birbirimizin sonu olmak.
Ikisi de olmak isterim ama ıllaki birini seçmek gerekirse sonu olmak isterim
Tabiki sonu olmak isterim. Ama hem ilki hemde sonu olmak vazgeçemeyeceğim şık olurdu. :)
Sonu olmak daha güzel olur..
Farketmez çünkü sevgi ve uyum olduktan sonra önemi yok
Bana hakkettiğim ve beklediğim ilgi ve şevkati göstersin istersem 1000. olayım banane adamın geçmişinden diye düşünüyorum şuanda.
birinin ilki olmak guzel bişey ama sonu olmak evlılık gerektırdıgı ıcın ben ılk olup son olmamaktan yanayım
Kimse kimsenin ilki değildir çok nadir var böyle ben son olup sonsuz olmak isterdim 🙃
Eşimse konu kapanmıştır
İlki ve sonu olmak isterim yaşayıp görecek herşeyi bende tatmasini isterim
Hem ilki hem sonu olmak isterim ama ilki ben değilsem sonu olmak isterim
İlki olmam şart değil ki zaten böyle bir şey pek mümkün de değil ama sonu olmak isterim.
İlki olmak istemem, sonu olacağımın da garantisi yok
ilki olmadığım kesin sonu olurmuyum bilmiyorum
sonu olmak isterim ki sonsuza kadar onunla olayım
Herşeyin ilk eli iyidir, düşünsene kiralık araba gibi gelen binmiş, giden binmiş, neresine neler girmiş çıkmış bilmiyorsun.
İkisi de hem ilki hem sonu daha özel olur
Her ikiside ama ilki olamıyacağım belli
İlki olmak önemsiz ama sonu olmak isterim.
Hem ilki hem sonu olayım 💞
Ben esimin hem ilkiyim hem de sonuyum ikiside
Kadınlar sonu erkekler ilki olmak ister.
Çoğu zaman ilkler unutulmaz
Hem ılkı hem sonu ıkısıde
Hem ilki hem sonu
Sonu olmayı tercih ederim.
kalbe dokunan ilki olmak isterim tabi
İlki olabilecegimiz biri kaldı mı?
İlklerin yeri dolar önemli olan sonu olabilmek
ay ne ilki ya tecrübesizliğe katlanamam.
Sonu olmak ve en sevdiği olmak isterim
Büyük konuşmasak daha iyi
Sonu olmak vazgeçilmez olmak isterdim.
Birbirimizin ilki olmak isterdim
erkekler ilki
kizlar sonu olmak ister
Sonu olmak isterim ilki gelip geçici son kalıcı
Hem ilki hem sonu, yoksa kalsın orkide.
İlki olmasını çok isterdim
Tek eşlilik zor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?