Eski sevgilim hem bana yazıyor, özlediğini söylüyor. Hem de c2. me kullanıyor. Yalan mı söylüyor, ne yapacağını mı bilmiyor?

Üç yıllık bir ilişkiydi. Bana küfür etti ve ayrıldım. İlişki içindeyken de küfür ediyordu artık dayanamadım. İki ay bile olmamıştır ayrılalı. Arkadaşım tesadüfen gördü öyle bir chat sitesi kullandığını. Hikaye falan da atıyor yani :) . Fakat arada bir bana da yazıyor. Ben senin fotoğraflarını bile silmedim, nasıl böyle duygusuz oldun, sensiz hiçbir şey yapamıyorum... Falan gibi. Ama orada da es*kortlardan mesajlar bekliyor bariz şekilde. Amacı ne anlayamadım. Ben hiçbir mesajına cevap vermiyorum. Görüldü atıyorum sadece.

Güncellemeler
+1 yıl
Kapatmış hesabını..
Eski sevgilim hem bana yazıyor, özlediğini söylüyor. Hem de c2. me kullanıyor. Yalan mı söylüyor, ne yapacağını mı bilmiyor?
Cevapla