Ben inanmak istiyorum Sabrediyorum diyorum ki Allah geciktiriyorsa güzelleştiriyordur
Her şeyin bir vakti zamanı var diyorum kısmet Kader bu işler diyorum inşallah Allah cümlemizin gönlüne göre versin
Ben inanmak istiyorum Sabrediyorum diyorum ki Allah geciktiriyorsa güzelleştiriyordur
Her şeyin bir vakti zamanı var diyorum kısmet Kader bu işler diyorum inşallah Allah cümlemizin gönlüne göre versin
İyi kadınlar * adamlara, hiç kadınlar iyi adamlara yar oldukça, aşk kimsenin yanına kâr kalmayacak! Günümüzde birçok ilişki bu yüzden bitiyor maalesef...
Mü' min hiç bir zaman inancını yitirmemelidir. Sen ne kadar sabredersen, İkramı da o denli büyük olur.
Bizim için imkansız olan O' nun için imkansız değildir. Bizim için Dağlar kadar büyük, aşılmaz olsa da O' nun için şu kinatta kum zerresi kadar bile değildir.
Rabb' im sevdiğini Kul' unun kapısında bekletir. Bilzer Nâz Makamındayız. Edebiyle bekleyen, sabreden mükâfatını da misli ile alacaktır inşallah. Bizde olmaz denenleri beklemektiyiz. Duâmız da bu yöndedir inşallah. Rabb' imin sadece bir sözüne bakar "Kûn" yani "Ol" demesine bakar. İşte o zaman bütün beklediğin kapılar açılır.
Rabb' im hepimize hayırlı kapılar açsın inşallah. Öyle bir hayırlı kapı açsın ki tüm zahmetlerimizi unutalım inşallah.
Aşk kıymetli bir nesnedir, herkese emanet edilmez...
Bu ne güzel yorumdur çok teşekkür ederim çok incesin
Rica ederim
Cevap
14Cevap
İnanmıyorum hayır
Ben nasıl sevdiğime emin olabilirim ancak..
Beni sevdiğinden şüphe ederim, asla emin olamam..
Yazılmışsa kaderde çıkar birgün vakti gelince
Üzülmüyorum. Bir gün diner elbet gönlümdeki derin sızı. Hep hayırsız değil ya bu insanlar; bir gün beni de bulur hayırlısı
Bilmem sanırım uzun bir uğraştan sonra vaz geçtim aramıyorum artık aramayinca da insan çıkmaz gibi
Baktım olmuyor. Kendim yaptım Bi tane. Iyi de oldu. Mis gibi oldu.
yok sanırım. yani eminim öyle biri var ama benim çevremde değil
Var var. Herşeyden çok ona inancım var.
Aslında var ya inaniyorummm :) sende benim sorumda görüş paylaşır mısın
Abla senin bu saatten sonra cıksa ne olur
Sağ ol ya çok moral verdin
Umudum kalmıyor artık
Hayır yok
Kesin diye düşünmüyorum ama olabilir yani
Hic yok
Hayır inanmıyorum
Hayır yok
İnancim yok
Kalmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?